quote:Op zondag 10 januari 2010 00:33 schreef AryaMehr het volgende:
1. Hans Willem Bentinck
2. Willem III van Oranje
3. Diplomaat
4. Arnold van Keppel
Niet mijn 'spul' hoor. Ik zie juist ook graag variatie in het aanbod!quote:Op zondag 10 januari 2010 11:01 schreef Pavlovje het volgende:
[..]
Het feit dat ik eerst een correcte vraag over jullie post-renaissance spul moet beantwoorden.
En we gaan weer verderquote:Op zondag 10 januari 2010 17:28 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Gaat er nog iemand een plaatje posten?
Patrice de Mac-Mahon (Hertog van Magenta)quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef WeZijnTochAllemaalMensen het volgende:
[..]
En we gaan weer verder
[ afbeelding ]
1 Naam
2 Welk (huidig) land kwamen zijn voorouders vandaan
3 In welke 2 (grote) oorlogen was hij aanwezig
4 Met welk leger vermoordde hij duizenden in iets meer dan een week tijd
Tikkie. Jij bent em.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:28 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Patrice de Mac-Mahon (Hertog van Magenta)
Ierland
Franco-Pruisische oorlog en Krim oorlog
Leger van Versailles met het vernietigen van de parijse commune.
Correct, jij mag!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:15 schreef Iblardi het volgende:
1. Generaal Charles Gordon.
2. "Chinese" Gordon.
3. Gedood door islamitische rebellen bij de val van het Egyptische Khartoem, dat hij verdedigde.
4. Hmm, de Britten veroveren de Soedan in de Mahdi-oorlog? Specifieker weet ik het niet. Moderne geschiedenis is niet mijn sterkste punt.
Was het eerste waar ik aan moest denken. Jammer dat ik hier niet eerder kwamquote:Op zondag 24 januari 2010 12:30 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Richard I van Engeland en Saladin
Derde kruistocht dunkt mij
De kruistocht faalde Jerusalem bleef in handen van de moslims
Was wel een moeilijke om achter te komen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Iblardi op 28-01-2010 01:37:25 ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |