Congress van Wenenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:54 schreef DeParo het volgende:
[ afbeelding ]
1.Wat
2.Wanneer
3.Waar
4.Waarom
5.Gevolgen
Bij gevolgen kan je inderdaad heel veel zeggen maar dit is goed.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:42 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Congress van Wenen
1814-15
Wenen
Vredesbesprekingen met Frankrijk nadat ze verslagen waren door een coalitie onder leiding van GB.
Herverdeling van Europa en de UK regeert de wereldzeeën de volgende 100 jaar.
Daarmee heb je vraag 1,3 en 4 beantwoord. Moet niet zo moeilijk zijn om de andere twee ook te beantwoorden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:29 schreef Iblardi het volgende:
Komt de naam van de pretendent deels overeen met die van een bekend vertolkster van Nederlandstalige liedjes?
In dat geval voeren de katholieke Schotten hier een vergeefse charge uit tegen de Engelsen in de slag bij Culloden Moor, 1746.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:41 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Daarmee heb je vraag 1,3 en 4 beantwoord. Moet niet zo moeilijk zijn om de andere twee ook te beantwoorden.
Ik heb een flinke slok op, laat ik ook maar een gokje wagen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:41 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Daarmee heb je vraag 1,3 en 4 beantwoord. Moet niet zo moeilijk zijn om de andere twee ook te beantwoorden.
Correctquote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:23 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik heb een flinke slok op, laat ik ook maar een gokje wagen.
Bonnie Prince Charles en de Oostenrijkse Succesieoorlog?
Wat let je?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:47 schreef Pavlovje het volgende:
Verzoekje; kan er wat meer ingegaan worden op (niet alleen westerse) klassieke of zeer oude geschiedenis? Da's natuurlijk nog steeds historische kennis, en dan maak je de oudheidkundigen en archeologen in ons midden ook weer blij.
En dan vraag ik nog niet eens naar prehistorische, paleolithische vragen.
Ook niet-westerse input is welkom.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:47 schreef Burakius het volgende:
Awh dude, dit gaat way boven mijn petje.
1. Lord of Marlborough, directe familie of beter gezegd voorouder van Winston Churchill, grappig eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:59 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[ afbeelding ]
1. Wie is dit?
2. Welke Vorst diende hij?
3. Wat was zijn voornaamste functie?
4. Wie was zijn grootste rivaal voor de gunst van de vorst die hij diende?
Is dat niet de Lord of Marlborough, hij lijkt er wel verrekte veel op, haha.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:16 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
2 kan ik goed gedeeltelijk goed rekenen. De rest is fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |