Warm als in goed ik wil alleen nog de namen van ze.quote:
Eindelijk ik weet het! Dit waren de mannen die berecht waren.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:38 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[ afbeelding ]
-Wie zijn dit? (Mag een algemene beschrijving zijn, maar als je de namen en/of titels kent van deze heren is dat natuurlijk ook goed.)
- Door welke koning werden ze berecht?
- Wat was de directe uitkomst van de rechtzaak
- De rechtzaak heeft ook nog bijgedragen aan een andere gebeurtenis van historisch belang. Welke?
Upload dat plaatje even naar tinypic alsjeblieftquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:32 schreef Doler12 het volgende:
[ afbeelding ]
1 Wie was deze man?
2 Wat was zijn beroep?
3 Wat heeft hij allemaal gedaan?
4 Om wat is hij het meeste bekend om?
Dat dacht ik eerst ook maar volgens mij niet. De enige beroemde 19e eeuwse geoloog die ik ken is Sir Charles Lyell en die ziet er anders uit.quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:20 schreef Iblardi het volgende:
Geportretteerde wijst naar een kaal heuvellandschap. Ik twijfel tussen een vroeg-19e-eeuwse geoloog en een spirituele wegwijzer uit dezelfde tijd.
Oow dat was niet zo slim neequote:Op woensdag 12 mei 2010 19:09 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
1 Wie was deze man? Richard Trevithick
2 Wat was zijn beroep? Uitvinder en mijnbouwingenieur
3 Wat heeft hij allemaal gedaan? Verbeteren van stoommachines
4 Om wat is hij het meeste bekend om? Hij bouwde de eerste stoomlocomotief.
Niet zo handig om het plaatje direct van wikipedia te linken, probeer het plaatje te uploaden naar imageshack of tinypic.
Dus jij gaat het eerst opzoeken en dan klagen dat je het kan opzoeken?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:09 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
1 Wie was deze man? Richard Trevithick
2 Wat was zijn beroep? Uitvinder en mijnbouwingenieur
3 Wat heeft hij allemaal gedaan? Verbeteren van stoommachines
4 Om wat is hij het meeste bekend om? Hij bouwde de eerste stoomlocomotief.
Niet zo handig om het plaatje direct van wikipedia te linken, probeer het plaatje te uploaden naar imageshack of tinypic.
Neen.quote:
Ik zou het iets verder naar het noorden opzoeken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:42 schreef DeParo het volgende:
Wel een Zuid-Europeen nietwaar.
Ik vermoed een Spanjaard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |