Is wel goed, had wel gehoopt een beetje nadruk dat hij zo graag vrede wilde en dat soort zaken daaorm ook het vredespaleis natuurlijk, maar je bent duidelijk genoeg hahaquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:25 schreef Doler12 het volgende:
Is dat niet Andrew Carnegie? Meneer Andrew heeft $ 1.500.000 dollar geschonken voor de bouw van het Vredespaleis. Andrew Carnegie was een beroemde Amerikaanse staalmagnaat van schotse afkomst. Hij was een Filantroop en begon als een hulpje in een katoenspinnerij en eindigde op typische Amerikaanse wijze als eigenaar van het grootste staalbedrijf van de wereld, de Carnegie Steel Company. Als ik het mij goed herinnerd schonk hij veel geld aan scholen, bibliotheken en universiteiten.
Toen wist ik het antwoord ook alquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:07 schreef Brouw-Meester het volgende:
haha iemand heeft de slag om nieuwpoort gister gekeken :p
Weet niet of hij lang eet natuurlijk, maar als iemand anders ondertussen ff een vraag kan/wil posten,quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:37 schreef Doler12 het volgende:
Dat is waar ook, zal na het eten wel een plaatje zoeken voor een nieuwe raadsel.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:23 schreef Doler12 het volgende:
[ afbeelding ]
1 Oke wat was de naam van dit schip
2 In welke jaar is hij in gebruik genomen?
3 Waarom is dit schip beroemd geworden?
Correct!quote:Op donderdag 29 april 2010 09:01 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Eerst HMS Ark Royal en vanaf 1934 HMS Pegasus
1914
Eerste vliegdekschip van de RN. Twee vliegtuigen van de Ark probeerden in 1918 ook nog de SMS Goeben te bombarderen, ook vrij bijzonder lijkt me.
quote:Op donderdag 29 april 2010 00:26 schreef Brouw-Meester het volgende:
omdat ik er vrij zeker van ben dat het goed is plaats ik alvast een nieuw plaatje, heb morgen waarschijnlijk niet zo veel tijd....
[ afbeelding ]
Wie wordt hier berecht en op welke plek?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |