Slechtquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:15 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me altijd af eigenlijk. Hoe is die?
alleen tof als je lost fan bent! Anders moet je hem niet halen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:15 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me altijd af eigenlijk. Hoe is die?
Dat hele spel sloeg eigenlijk nergens op maar voor 10 euro is het wel te doen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:46 schreef Jorwol het volgende:
Ik ben echt een heel erg grote Lost fan, maar Via Domus was echt poep
Nicequote:
Mwoah ik heb het nu toch vet druk, ik wacht wel tot ze hem weer op voorraad hebben bij zavviquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat ze eerst maar de game op tijd afkrijgen!
En lennie, bij cdwow
Begin februari begint seizoen 6, na dat seizoen is het klaarquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat hele spel sloeg eigenlijk nergens op maar voor 10 euro is het wel te doen!
Toch jammer want je kunt er wel een hele toffe game van maken lijkt me
[..]
Nice![]()
Is het dan over of gaan ze door?
misschien wel goedkoper idd! Maar heb geen ccquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mwoah ik heb het nu toch vet druk, ik wacht wel tot ze hem weer op voorraad hebben bij zavvi
Dan gebruik je iets als wirecard ofzoquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
misschien wel goedkoper idd! Maar heb geen cc!
Flop van 2010 confirmed.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:18 schreef speknek het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)nese-retail-hands-on
Final Fantasy klinkt meer als Final ZZzzz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of we gebruiken jou ccquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dan gebruik je iets als wirecard ofzoof vraag je een cc aan
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:07 schreef lkb9000 het volgende:
Irritant dat je xbox live gold moet hebben om vanaf xbox.com berichten te versturen
Dus als reactie op AQ's bericht: Jamaar wel voor de
Waarom heb je dan geen gold.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Snap het niet dat mensen een jaar later nog fifa 09 kopenquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:31 schreef Semmm het volgende:
Net 3 games gekocht bij gamemania (2ehands)
FIFA 09
Test Drive Unlimited
Burnout Paradise
voor 22 euro
Omdat ik nooit online gamequote:
Ogh voor af en toe een potje fifa met je vrienden vind ik het ook niet nodig om per se de nieuwste te hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Snap het niet dat mensen een jaar later nog fifa 09 kopen
Hij's goedkoopie, normaal gesproken zou ik er ook niet moeilijk over doen maar fifa 10 speelt wel echt lekkerder dankzij 360 graden lopen dingen. Normaal gesproken mis je wat recente teams en misschien wat online multiplayer mogelijkheden, omdat er minder mensen online zijn, maar voetbalgames speel ik toch alleen maar offline tegen vrienden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Snap het niet dat mensen een jaar later nog fifa 09 kopen
Ik ook weinig maar ik vind gold toch wel handig want je hebt toch ook GOLD only aanbiedingen enz?quote:
Is ook weer zo!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:50 schreef Semmm het volgende:
Voor die 7,50 euro kon ik hem niet laten liggen
Die aanbieding krijg je als wij met fifa 2011 aan de gang gaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:50 schreef Pimsterr het volgende:
Ik speel nog dagelijks fifa 09, ik wacht op een goede aanbieding voor fifa 10.
het spel is nog steeds heerlijk om te doen, online win ik 90% van de potjes, omdat alle pro's natuurlijk zijn overgestapt
Het is inderdaad heel handig, maar als ik dan kan kiezen voor een jaar gold voor die 2 potjes online en heeeeel misschien een goede aanbieding, gebruik ik liever dat geld voor een nieuwe gamequote:Op donderdag 7 januari 2010 17:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ook weinig maar ik vind gold toch wel handig want je hebt toch ook GOLD only aanbiedingen enz?
En bedankt voor het antwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |