Waar dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
DARKSIDERS: WRATH OF WAR (Xbox 360)
(XBox 360 game - 08-01-10 )
¤ 43,99
valt wel mee toch?
Waarschijnlijk krijg je een update van de oude chipset, dus met de kleinere en koelere chips maar zonder HDMI.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:57 schreef Jorwol het volgende:
M'n xbox is zojuist doodgegaanWas wel zo'n oud lel (eerste versie), ergens vorige zomer gehaald, maar reparatiebende is aangevraagd... Hoop echt heel erg dat ik een nieuwe krijg waar ook meteen hdmi op zit.. Weten jullie dat? Of wordt dat oude kreng gewoon gerepareerd waarna ik 'm over twee maanden weer op kan sturen?
Al heb ik het ergens misschien wel verdiend, gebruikte 'm de laatste tijd bijna alleen nog maar als dvd-speler
quote:Microsoft has announced a new Xbox Live and Games for Windows - Live feature called Game Room, which is due for launch this spring.
It's a virtual arcade that Avatars can walk around and play in, challenging friends to retro-flavoured competitions. You'll also be able to build or "trick out" your own arcade space and invite your friends there, according to a CES 2010 video on the Microsoft press site.
There will be 30 playable Game Room titles at launch, including "classics" Space Hawk, Sea Battle, Football, Astrosmash, Sub Hunt, Millipede and more - most of which were unreadable on the video. A subsequent press release tells us over 1000 games will be released throughout the next three years. New games will be released weekly.
You'll need to buy each game but they'll be transferrable between PC and Xbox 360 Live accounts and share leaderboards and Achievements.
Krome Studios is the developer behind the wheel.
We'll bring you more news as Microsoft's CES 2010 press conference unfolds.
quote:Microsoft has announced a worldwide "holiday 2010" release date for Xbox 360's ambitious, 3D camera-driven invention Project Natal.
The date arrived in a video on Microsoft's CES 2010 press site, which featured vox pops from important Microsoft bods such as Peter Molyneux and Don Mattrick. Mattrick said Natal offered a ticket to the "coolest party".
Robbie Bach has announced the date on-stage at the CES 2010 keynote adress. "2010 is going to be the biggest year in Xbox history," he said.
quote:Microsoft has said that Alan Wake will be supported by additional downloadable episodes on Xbox Live following release.
"Story-driven like a TV series, Alan Wake will be told in episodes, with even more episodes available on Xbox Live after its launch this year," Bach, who is president of Microsoft's Entertainment and Devices division, said during his CES keynote overnight.
"Imagine the TV show Lost as written by Stephen King and filmed by David Lynch and you have Alan Wake."
Well, technically nobody has Alan Wake, because it's been delayed about 48 times, but we are assured it will be out this year on Xbox 360. A planned PC version has been shelved for now.
Check out our E3 and gamescom previews from last year to remind yourself what's what in this story of a novelist fighting off his worst nightmares using a torch.
Dat is genoeg voor mij.quote:"Imagine the TV show Lost as written by Stephen King and filmed by David Lynch and you have Alan Wake."
dat ze eerst maar de game op tijd afkrijgen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alan Wake krijgt DLC episodes:
[..]
Niet bestellen bij CDWOW. Dan krijg je het spel 2 weken later.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat ze eerst maar de game op tijd afkrijgen!
En lennie, bij cdwow
Dus ze begonnen als een thriller, maar uiteindelijk werd het plot een zooitje, dus gooien ze het over de artistieke kant in de hoop dat mensen er zelf iets coherents van kunnen breien?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
"Imagine the TV show Lost as written by Stephen King and filmed by David Lynch and you have Alan Wake."
Lost is geen zooitje. Dat je het niet snapt ligt niet aan de serie.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Dus ze begonnen als een thriller, maar uiteindelijk werd het plot een zooitje, dus gooien ze het over de artistieke kant in de hoop dat mensen er zelf iets coherents van kunnen breien?
nja dat doen wel meer mensen hier, daarom kun je 2dehands ook geen leuke prijzen meer krijgen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Niet bestellen bij CDWOW. Dan krijg je het spel 2 weken later.
Die van mij had ik vorige week opgestuurd, ook een oud beestje. Hij is nu op de terugweg, dus denk dat ik een vervangend model krijg.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:57 schreef Jorwol het volgende:
M'n xbox is zojuist doodgegaanWas wel zo'n oud lel (eerste versie), ergens vorige zomer gehaald, maar reparatiebende is aangevraagd... Hoop echt heel erg dat ik een nieuwe krijg waar ook meteen hdmi op zit.. Weten jullie dat? Of wordt dat oude kreng gewoon gerepareerd waarna ik 'm over twee maanden weer op kan sturen?
Al heb ik het ergens misschien wel verdiend, gebruikte 'm de laatste tijd bijna alleen nog maar als dvd-speler
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:32 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Lost is geen zooitje. Dat je het niet snapt ligt niet aan de serie.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:32 schreef -Dries- het volgende:
Goeie film, maar met de films van Lynch is het juist de bedoeling dat niet alles uitegelegd wordt zodat je alles zelf kan implementeren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Vertel me je theorie over Mulholland Drive ook nog eens een keertje.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:15 schreef badboynova het volgende:
Gister met batman AA begonnen, en ik moet zeggen het is echt een goeie game.
Lost was zo vet in het begin maar later werd het kutquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:32 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hoe heb je 'm opgestuurd? Gewoon ergens een doos geregeld ofzo?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:31 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Die van mij had ik vorige week opgestuurd, ook een oud beestje. Hij is nu op de terugweg, dus denk dat ik een vervangend model krijg.
seizoen 3 vond ik weer stuk minder!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lost was zo vet in het begin maar later werd het kutSeizoen 4 vooral
![]()
Ben nu 5 aan het kijken die is dan wel weer leuk
Een dikke game met John Locke lijkt me wel gaaf
Dat vroeg ik me altijd af eigenlijk. Hoe is die?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En die game van lost is bout!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |