Niet op easy hoop ik?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sorry Rossdale![]()
Dadelijk weer even verder met Shadow Complex! Speel steeds maar een kwartiertje ofzo even tussendoor maar dat savesysteem is daar wel ideaal voor.
Ik neem aan dat er in ieder geval één ban is uitgedeeld?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:59 schreef Rossdale het volgende:
Zo, topic is opgeschoond. Nu weer normaal doen kindertjes, anders vertel ik het aan jullie ouders!
Ja inderdaad! Ben er nu ook mee begonnen en vind het geweldig!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sorry Rossdale![]()
Dadelijk weer even verder met Shadow Complex! Speel steeds maar een kwartiertje ofzo even tussendoor maar dat savesysteem is daar wel ideaal voor.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:36 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Ben er nu ook mee begonnen en vind het geweldig!
Normalquote:
Vind je dat normaal?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Normal![]()
Maar ga het denk sowieso nog wel een keer doorlopen! Vind het ook tof dat je steeds mensen ''inhaalt'' met headshots bijvoorbeeld! Ging net Wessiej voorbij
Ik zat zo voor de tv toen dat gebeurde >quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Normal![]()
Maar ga het denk sowieso nog wel een keer doorlopen! Vind het ook tof dat je steeds mensen ''inhaalt'' met headshots bijvoorbeeld! Ging net Wessiej voorbij
quote:Ruud2001 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:59[/message]:
BCC - Lego Batman / Pure update
Heb vandaag ook even gebeld om te vragen hoe het zit. Wachttijd viel gelukkig mee (<3 min). Ordernummer doorgegeven en ik kreeg de melding dat de order is geannuleerd. Dus ik geef aan dat ik wel betaald heb en vraag hoe het zit. Vrouw die ik aan de lijn had, ging even contact opnemen met de webshop-afdeling om te vragen hoe het zit en wat blijkt: alle bestellingen worden geannuleerd en geld wordt teruggestort. Spel wordt niet geleverd! Vandaag krijg ik als het goed is nog een bevestiging per mail van de annulering en het geld wordt binnen 5-10 dagen op mijn rekening teruggestort. Spellen zou niet geleverd zijn aan BCC o.i.d.
En als ik straks zeg maar een Newgame + doe wat heb ik dan allemaal nog? Volgens mij heeft Cyb dat pas nog gevraagd en tig andere voor hem maar anders moet ik dat weer helemaal zoekenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]![]()
![]()
je moet hem wel even 200/200 halen natuurlijk
![]()
![]()
Heb je wel een xbox nodig, die een oude kernel heeftquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:46 schreef makkie88 het volgende:ik lees nu op veel sites dat de 360 eindelijk een beetje into de homebrew gaat worden, ik ben benieuwd, k wacht nog ff met ombouwen tot et beetje stabiel wordt, maar t ziet er veel belovend uit!
Heiligquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:23 schreef kepler het volgende:
http://www.giantbomb.com/scrap-metal-trailer/17-1856/
Nieuwe XBLA game, beetje combinatie tussen Micro Machines, Destruction Derby en FlatOut
Hehe kloptquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En als ik straks zeg maar een Newgame + doe wat heb ik dan allemaal nog? Volgens mij heeft Cyb dat pas nog gevraagd en tig andere voor hem maar anders moet ik dat weer helemaal zoeken
Death Rallyquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:23 schreef kepler het volgende:
Nieuwe XBLA game, beetje combinatie tussen Micro Machines, Destruction Derby en FlatOut
er kwam binnenkort ook een racer met je avatarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:23 schreef kepler het volgende:
Toetje blijft het lekkerste hequote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:27 schreef SoldMayor het volgende:
MORGEN ( vandaag) SLECHT WEER![]()
wordt dus hele dag gamen![]()
Voorgerecht:
Modern Warfare 2
Tussengerecht:
The Saboteur
Hoofdgerecht:
Modern Warfare 2
Nagerecht:
ShadowComplex/DIRT2/FORZA3/ModernWarfare 2
Wat Cybje zegt!quote:
Een ware sniperfest, zwaar absurde toevoegingen op wapens, achterlijke hartslag sensor, body health (echt, welke ongelooflijke knuppel verzint dit toch) en dan heb je nog die stront vervelende helicopters. Met nadruk op stront vervelend. Ik bedoel het is een behoorlijke opgave (zeker nu de multiplayer een nog grotere puinhoop is geworden) om er gebruik van te kunnen maken en de beloning is er ook naar, echter zijn je tegenstanders vrijwel machteloos. Voor je spawned zit je alweer naar je killcam te staren.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat speel jij dan vooral?
en wat is er zo slecht aan?
Joyridequote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
er kwam binnenkort ook een racer met je avatar
Southpark is juist tofquote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:02 schreef SolidasRock het volgende:
Daarnet southparc gekeken, normaal vind ik er niks aan maar dit keer ging het over WoW. 1 iemand speelde het spel niet maar speelde liever Hello Kitty Adventure.
Nu ik Cyberia18 geklaag (vorige keer over god of war toch?) voor de zoveelste keer zie, vraag ik me af of ie Hello Kitty Adventure leuk zou vinden?
Kut he als je alleen maar afgemaakt wordt! gewoon zeggen dat het een kutspel is dat is lekker volwassenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een ware sniperfest, zwaar absurde toevoegingen op wapens, achterlijke hartslag sensor, body health (echt, welke ongelooflijke knuppel verzint dit toch) en dan heb je nog die stront vervelende helicopters. Met nadruk op stront vervelend. Ik bedoel het is een behoorlijke opgave (zeker nu de multiplayer een nog grotere puinhoop is geworden) om er gebruik van te kunnen maken en de beloning is er ook naar, echter zijn je tegenstanders vrijwel machteloos. Voor je spawned zit je alweer naar je killcam te staren.
Sterf toch lekker IW. Grafspel.
Zelf word ik van alle kanten afgeknalt, maar vind het nog steeds een super game.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kut he als je alleen maar afgemaakt wordt! gewoon zeggen dat het een kutspel is dat is lekker volwassen
Tja. Wat Cyb zegt is waar.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kut he als je alleen maar afgemaakt wordt! gewoon zeggen dat het een kutspel is dat is lekker volwassen
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een ware sniperfest, zwaar absurde toevoegingen op wapens, achterlijke hartslag sensor, body health (echt, welke ongelooflijke knuppel verzint dit toch) en dan heb je nog die stront vervelende helicopters. Met nadruk op stront vervelend. Ik bedoel het is een behoorlijke opgave (zeker nu de multiplayer een nog grotere puinhoop is geworden) om er gebruik van te kunnen maken en de beloning is er ook naar, echter zijn je tegenstanders vrijwel machteloos. Voor je spawned zit je alweer naar je killcam te staren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Als je daar echt een hekel aan hebt kan je daar wat aan doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
achterlijke hartslag sensor, body health (echt, welke ongelooflijke knuppel verzint dit toch) en dan heb je nog die stront vervelende helicopters. Met nadruk op stront vervelend.
Oh want wij zagen al deze ellende voor de release al aankomen natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Cyb, het spel heeft gewoon goed verkocht.
Dus denk dat het publiek jou mening niet kan delen
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zie je graag permanent van dit forum verdwijnen eigenlijk.
Je bent vergeten dat wapens geen recoil hebben, als je niet inzoomt je kogels alle kanten opvliegen, dikke lag, campers, levels vergeleken met deel 1 kut zijn, en nog wat toelliequote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geen recoil? vraag me echt af of sommigen het spel wel langer dan 2 minuten hebben gespeeldquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
Je bent vergeten dat wapens geen recoil hebben, als je niet inzoomt je kogels alle kanten opvliegen, dikke lag, campers, levels vergeleken met deel 1 kut zijn, en nog wat toellie
Er is wel recoil maar die reset in een sproei om de 3 secondenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Geen recoil? vraag me echt af of sommigen het spel wel langer dan 2 minuten hebben gespeeld
Lag valt best mee, campers zijn leuk want die blijven simpel zitten en als je die niet eens dood kunt maken![]()
Zal het eens testen.... Maar zegt denk ik meer over jou, want wie heeft er nu meer dan 3 sec nodigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:31 schreef gniffie het volgende:
[..]
Er is wel recoil maar die reset in een sproei om de 3 seconden, lijkt me sterk als jij gaat sproeien met een wapen dat je vizier maar 1 cm naar boven vliegt en dan weer terugzakt al schietend
maar je kan de trekker wel continu inhouden in dat nap spel, zelfs met die halfe miniguns en nog accuraat schieten....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Zal het eens testen.... Maar zegt denk ik meer over jou, want wie heeft er nu meer dan 3 sec nodig![]()
Die trekker houd je niet continu in, ook in het echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |