Echt mannen spelen God of War 3 en Bayonetta.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:39 schreef D3ft0n3 het volgende:
Ik voeg me ook bij het 360 topic
Voorlopig kijk ik uit naar Batman AA2 en Dante's Inferno (dat niemand die game noemt).
blij zijn met een lotgenootquote:
Wanneer is die van jou kapot gegaan? De mijne gisteren. Heb toen ook al reparatie aanvraag gedaan, en dan zou ik een mailtje moeten krijgen met labels ofzo? Maar heb nog steeds geen fuck gehad.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Echt mannen spelen God of War 3 en Bayonetta.
Je bedoelt zeker niet LEGO Batman he?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:50 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
blij zijn met een lotgenoot![]()
![]()
Ik leef met je mee hoor ...
Ben trouwens wel nieuwsgierig naar Batman, maar nog nergens goedkoop te vinden. Zou het spel lenen maar zijn hond heeft de disc gebruikt als iets van kauwgom
Ieder zichzelf respecterende gamer bedoeld dan natuurlijk Arkham Asylumquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker niet LEGO Batman he?Wil van dat spel af namelijk.
Ja hallo, dit is FOK hoor. Hier zijn geen of nauwelijks mensen die zelfrespect hebben of respect verdienenquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:04 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ieder zichzelf respecterende gamer bedoeld dan natuurlijk Arkham Asylum
Dat gedrocht dat een letterlijke plagiaat is van God of War (alleen is het op vrijwel alle fronten van een abominabel niveau) bedoel je?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:39 schreef D3ft0n3 het volgende:
Voorlopig kijk ik uit naar Batman AA2 en Dante's Inferno (dat niemand die game noemt).
Batman AA2 zie ik niet in 2010 verschijnen, Dante ga ik op de PS3 gamen omdat het een GoW-kloon is en die daarop het fijnst spelen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:39 schreef D3ft0n3 het volgende:
God of war is toch kut dus laat ze het maar lekker rippen, niemand koopt die zooi tochquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat gedrocht dat een letterlijke plagiaat is van God of War (alleen is het op vrijwel alle fronten van een abominabel niveau) bedoel je?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
God of war is toch kut dus laat ze het maar lekker rippen, niemand koopt die zooi toch
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
God of war is toch kut dus laat ze het maar lekker rippen, niemand koopt die zooi toch
Met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hoevaak heb ik niet vroeger een playmobil pupske onthoofd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met alle gevolgen van dien.
[ afbeelding ]
quote:
VET!!!quote:
Ik bedoel idd dat spel wat jij nog nooit gespeeld hebt. Daarnaast wist ik niet dat GoW het alleenrecht heeft op het hack & slash genre.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat gedrocht dat een letterlijke plagiaat is van God of War (alleen is het op vrijwel alle fronten van een abominabel niveau) bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |