je moeder heeft stiekum wat extra beveiliging voor haar jonge knul aangebracht om hem te beschermen tegen de enge internetwereld?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:54 schreef KneusTeun het volgende:
Ga je vanaaf nog knallen dan nick? Ik heb momenteel een rare bug in me modem, me NAT gaat maar niet van strict af?!?!!
Kheb alle poorten open en UnPn aan staan!
welke modem heb jequote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:18 schreef KneusTeun het volgende:
Ja behalve dat ik nie thuis woon
Misschien me vriendin is vragen wat ze heeft uitgehaald.
zo'n standaard speedtouch 706 van online, maar hij is volgens mij naar de tering! wordt al nieuwe opgestuurd.quote:
Battlefield bc2!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:32 schreef SpankmasterC het volgende:
2010 brengt ons Bioshock 2 en Mafia 2'nuff said!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:01 schreef AtseBenjamin het volgende:
Zojuist ring of death...
Was bijna level 70 van MFW2. Fuck mij.
waarom zeggen mooie xbox gamende vrouwen dat nooit hier, want me vaseline droogt opquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:01 schreef AtseBenjamin het volgende:
Zojuist ring of death...
Was bijna level 70 van MF2. Fuck mij.
Duurt nog wel ff...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:49 schreef badboynova het volgende:
ik kijk wel uit naar halo reach, wil wel er voor odst gespeeld hebben.
Dus AQ schiet op, met het uit spelen van de co op.
27 mei 2009 om precies te zijn. Heb gelukkig nog garantie maar hoe moet ik mijn verslaving nu stillen???quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
liever niet, maar misschien AQuila?
![]()
Wanneer gekocht?
Met de post die jij maakt zal dat ook wel zo blijvenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
waarom zeggen mooie xbox gamende vrouwen dat nooit hier, want me vaseline droogt op
http://www.gamespot.com/xbox360/action/specopstheline/news.html?sid=6244899&mode=previewsquote:We were able to watch a short live demo of Spec Ops in action, which showed off a mission that took place one-third of the way through the game. The voice we heard at the beginning was that of Konrad, who was taunting Walker to come find him. Just after Konrad finished his speech, Walker and his squad were ambushed by a group of soldiers while scouting the desert. A rock soundtrack started playing to signal the start of battle--an interesting change from the usual orchestral fare that has scored many recent shooters. Taking cover behind a piece of concrete, Walker started blind firing at enemies and popping his head over the concrete to target them. However, his shooting was short lived because a rocket-propelled grenade missile destroyed the ground he was standing on, causing him to fall through the ground and into a concealed hotel lobby below.
Once indoors, we were treated to some great-looking interior environments, showcasing the modified Unreal engine that powers the game. Though everything had been destroyed, the lighting and reflection effects made it clear that the hotel was once a high-class establishment. We were unable to admire the scenery for too long, though, because Walker was ambushed again. This time, soldiers appeared from above, dropping in C4 charges before abseiling down to attack him. In addition to using cover, Walker commanded his squad. He was able to tell them to flank the enemies, hold back, and cover him in battle. We also caught a glimpse of a few weapons, including such shooter staples as the M16 rifle and the AA-12 auto shotgun, which laid waste to a group of enemies in seconds.
Our demo showed several of these battles taking place as Walker made his way through Dubai. One of these battles showed us how sand was used to kill enemies and change the environment. Walker entered a large room full of soldiers, as well as several civilians, and just above the soldiers was a set of large glass windows covered by sand. Walker was able to shoot out the glass windows, causing the sand to pile into the room. This killed the soldiers, but it was at the expense of civilian lives. We were told that it was possible to kill the soldiers without shooting out the glass, thus saving the civilians. Producer Cory Davis explained that there will be many situations in the game where the player has to make decisions between "what is morally justified" and the mission. It seems as though game is intending to delve into the gray area of morals, rather than the simple black and white of good versus evil.
KPD do i have to say more.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:31 schreef AtseBenjamin het volgende:
[..]
27 mei 2009 om precies te zijn. Heb gelukkig nog garantie maar hoe moet ik mijn verslaving nu stillen???
Jeetje, dacht dat die dingen niet meer stuk gingen? (laatste versies)quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:31 schreef AtseBenjamin het volgende:
[..]
27 mei 2009 om precies te zijn. Heb gelukkig nog garantie maar hoe moet ik mijn verslaving nu stillen???
Misschien heeft hij een falcon, die werden nog volop verkocht in 2009 en dan voor namelijk bij acties.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Jeetje, dacht dat die dingen niet meer stuk gingen? (laatste versies)
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Met de post die jij maakt zal dat ook wel zo blijven
Die van mij is van dec 2008... (prodcutiedatum weet ik ff niet) Hoop dat dat kreng heel blijftquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:48 schreef badboynova het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een falcon, die werden nog volop verkocht in 2009 en dan voor namelijk bij acties.
Ontiegelijke koppijn, misschien zo nog even als het wat zakt. Denk het niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
Rossdale / Kneus WTF, beide nu offline?![]()
quote:
De mijne had ik toen in dec 2008 gehaald, en de productie datum is 05-10-2008.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Die van mij is van dec 2008... (prodcutiedatum weet ik ff niet) Hoop dat dat kreng heel blijft
beterschapquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ontiegelijke koppijn, misschien zo nog even als het wat zakt. Denk het niet.
[..]
Laat me raden, ook met de mediamarkt actie?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
De mijne had ik toen in dec 2008 gehaald, en de productie datum is 05-10-2008.
Tot nu toe nooit ergens last van gehad (knock on wood).
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ontiegelijke koppijn, misschien zo nog even als het wat zakt. Denk het niet.
Ben je nu blij dat ie koppijn heeft?quote:
Wacht tot het nieuwe deel, 25 mei.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:24 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik wil UFC ook nog een keer kopen.
juist!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:45 schreef SoldMayor het volgende:
De game waar ik nu het meest naar uit kijk is ''Red Dead Redemption''
Rockstar Games
Die zal ook dit jaar verschijnen ja.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:16 schreef Retarded het volgende:
Batman AA 2
Star Wars Force Unleashed 2
voor mij dit jaar
Ik denk van wel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die zal ook dit jaar verschijnen ja.
ik wel vorige week! En damn, bijna een juweeltje gemistquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:10 schreef -Dries- het volgende:
Al met Fallout 3 begonnen Aquila?
Ej edwin niet haten, jij speelde Mw2 ook op je tiny schermpje! ik speel hem ook op een 19"quote:
50" BABYquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ej edwin niet haten, jij speelde Mw2 ook op je tiny schermpje! ik speel hem ook op een 19"
Ja en wat ik je zeg speelde je je MW2 sessies niet op je tft?quote:
Nicequote:Op woensdag 6 januari 2010 10:51 schreef andre347 het volgende:
Sinds eergisteren mag ik hier ook posten![]()
Heb een Xbox 360 Elite gekocht + een 26 inch Full HD TV![]()
Nu nog even leuke games kopen.
Tweedehands bij GameMania?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:21 schreef andre347 het volgende:
[..]
Thanks, iemand die weet waar ik FIfa 10 goedkoop op de kop kan tikken?
heb ik ook een tijd gedaan met mw1!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ej edwin niet haten, jij speelde Mw2 ook op je tiny schermpje! ik speel hem ook op een 19"
www.budgetgaming.nl is je vriend voor 1e hands games en goedkoopiequote:Op woensdag 6 januari 2010 11:21 schreef andre347 het volgende:
[..]
fifa10quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:21 schreef andre347 het volgende:
[..]
26 inch full hd... dat zie je heul niet!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:51 schreef andre347 het volgende:
Sinds eergisteren mag ik hier ook posten![]()
Heb een Xbox 360 Elite gekocht + een 26 inch Full HD TV![]()
Nu nog even leuke games kopen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:49 schreef Klonk het volgende:
ik wil even zeggen dat iedereen die The Saboteur geen kans geeft knettergek is
heul wel als je er met je neusje bovenop zit!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:48 schreef speknek het volgende:
[..]
26 inch full hd... dat zie je heul niet!
Inderdaad, echt doelloos.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Foto setup.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:27 schreef andre347 het volgende:
[..]
Het ziet er anders wel erg slick uit
Spijkertje in de muur met een touwtje en klaar!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:31 schreef andre347 het volgende:
[..]
Binnenkort, moet eerst een goed TV meubel hebben
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:49 schreef Klonk het volgende:
ik wil even zeggen dat iedereen die The Saboteur geen kans geeft knettergek is
Edwin, het is een leuke game hoor!quote:
Say yes! Say yes! Say yes! Say yes! Say yes! pleeeaasseeequote:Op woensdag 6 januari 2010 12:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
AQ ga je nu trouwens ook uit dit topic? aangezien de verlosser weer terug is?
We hebben onze eigen Albert Verlinden..quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:35 schreef badboynova het volgende:
Nieuws: Problemen Zac Efron en Vanessa Hudgens
Zijn Xbox 360 is de oorzaak. High-School-Musical-sterren Zac Efron en Vanessa Hudgens hebben relatieproblemen. Nu zou dat niet direct heel schokkend zijn, maar de oorzaak is het misschien wel: Vanessa kan het niet waarderen dat Zac meer tijd besteedt aan zijn Xbox 360 dan aan haar! Volgens Vanessa praat hij meer met online vrienden terwijl hij aliens neerschiet, dan met mij. Ze heeft nog geprobeerd mee te gamen, maar dit ging Vanessa al gauw vervelen.
Gerelateerde artikelen:
1. Nieuws: Zac Efron moet kiezen tussen lief en gamen
2. Zac Efron verwaarloost vriendin vanwege Xbox 360
3. Zac Efron verwaarloost vriendin
Ik vind het niet zo gek, want zij heeft het zelf ook te druk met andere dingen![]()
Ik hap!quote:
Helaas nog nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik hap!
Hij zit bij RTL
Review van Darksiders staat al op games.fok?
Waarom wordt daar mee gewacht tot 8 januari? De game is al te koop bij de meeste winkels...quote:
Die staat er pas vrijdag op zo als ik heb begrepen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik hap!
Hij zit bij RTL
Review van Darksiders staat al op games.fok?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom wordt daar mee gewacht tot 8 januari? De game is al te koop bij de meeste winkels...
Voor Roy de ex-crew die genoeg afweet van embargo's etc ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Voor jou is echt alles vanzelfsprekend.
Roy vraagt zich te vaak dingen af waar hij zelf ook 1000 en 1 redenen voor kan geven.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Voor jou is echt alles vanzelfsprekend.
HD ready wordt niet meer gemaakt je weetzquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Reviews genoeg al op internet anders, ik kan ook niet ruiken dat er een embargo voor jullie op zit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voor Roy de ex-crew die genoeg afweet van embargo's etc ook.
reviews doen het geen eer aan, zijn erg negatief, tuurlijk er zitten rare foutjes in maar vertel me eens wat er mis is met massa nazi´s kapotschieten en dingen opblazenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:58 schreef Edwinuss het volgende:
Kom op gasten! Zo speciaal is The Saboteur niet. Ik heb de game zelf niet gespeeld maar heb d.m.v filmpjes en reviews gezien dat het niet echt speciaal was.
Alles is al eens gedaan inmiddels. tenzij het verhaal echt baanbrekend is wil ik het wel eens proberen
Na het uurtje dat ik de game gespeeld heb vond ik hem wel erg tof. Het met je auto wegkomen als je wordt achtervolgd door nazi's vond ik wat onhandig en er zaten nogal wat bugjes in. Maar wel tof volgens mijquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
reviews doen het geen eer aan, zijn erg negatief, tuurlijk er zitten rare foutjes in maar vertel me eens wat er mis is met massa nazi´s kapotschieten en dingen opblazen![]()
Koop L4D2 voor 4 man co-op, laat je excel lijstje even liggenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Reviews genoeg al op internet anders, ik kan ook niet ruiken dat er een embargo voor jullie op zit.
jeps, game wordt echt onderschat en ik heb echt het gevoel dat als Pandemic er van EA iets meer tijd aan had mogen besteden dat het echt een diamantje was geweest, nu is het nog wat ruw langs de randjes.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Na het uurtje dat ik de game gespeeld heb vond ik hem wel erg tof. Het met je auto wegkomen als je wordt achtervolgd door nazi's vond ik wat onhandig en er zaten nogal wat bugjes in. Maar wel tof volgens mij
Dat had Pandemic eigenlijk altijd wel maar toch jammer dat ze weg zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
jeps, game wordt echt onderschat en ik heb echt het gevoel dat als Pandemic er van EA iets meer tijd aan had mogen besteden dat het echt een diamantje was geweest, nu is het nog wat ruw langs de randjes.
-MW2quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:37 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb gisteren xbox live silver aangemaakt (ben kersverse xbox360 vader) en wat demos gedownload. Overigens Heatwave, kreeg ik 1 maand xboxlive gold gratis omdat ik nieuw ben.
Speelt er iemand Sonic hier? Wat is die spel lastig zeg
Heb ook de demo van Dante inferno gespeeld, vond hem ergens wel leuk.
Bayonette demo stopte met downloaden toen ik ging gamen, dus dat moet ik nog ff doen...
Ff ter indicatie, in welke volgorde spelen de meesten die in dit topic posten (van leuk naar stom)?
- Forza 3
- CoD MW2
- GoW2
- Tomb Raider Underworld
- Sonic Unleashed
- LEGO Batman
- Pure
Overigens zag ik dat er fans beschikbaar waren voor de xbox360 om aan de achterkant te klikken. Is dit een goed idee of een overbodige onzinnige idee voor de xbox360 van nu (geloof met jasperchipset)
Onzinnig, volgens mij is nog nooit bewezen dat die dingen uberhaupt een positief effect hebben, dus het is alleen maar geldverspilling. Sterker nog, er gaan verhalen dat ze juist de normale fans tegenwerken en daardoor juist slecht kunnen zijn voor je 360quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:37 schreef SolidasRock het volgende:
Overigens zag ik dat er fans beschikbaar waren voor de xbox360 om aan de achterkant te klikken. Is dit een goed idee of een overbodige onzinnige idee voor de xbox360 van nu (geloof met jasperchipset)
De Nederlandse reviews mogen niet eerder dan vrijdag worden geplaatst. Las gisteren dat die Eurogamer (NL) ook pas vrijdag online komt te staan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom wordt daar mee gewacht tot 8 januari? De game is al te koop bij de meeste winkels...
Is dat wat die Nederlandse eurogamer?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De Nederlandse reviews mogen niet eerder dan vrijdag worden geplaatst. Las gisteren dat die Eurogamer (NL) ook pas vrijdag online komt te staan.
Absoluut. Hun redactie bestaat nu voornamelijk uit ex-leden van Gamer.nl en dat vond ik al een prima site.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is dat wat die Nederlandse eurogamer?
Jammer dat ze die humor niet hebben, dat maakt Eurogamer zo tofquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is dat wat die Nederlandse eurogamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |