Ik open in dit soort topics altijd een nieuwe bij 298 of 299. Dan kan ik een linkje naar het nieuwe topic posten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:01 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Ja, was je me net te snel af
Hij was trouwens goed
Hoe weet je datquote:
Leg eens uit. Ze was geen topper en je weet zelfs haar afstanden te noemen uit de jaren 70quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit. Ze was geen topper en je weet zelfs haar afstanden te noemen uit de jaren 70
Onbevredigend antwoord. Goed kunnen googlen wil niet zeggen dat je slim bent.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:46 schreef pizza-tonijn het volgende:
ik ben gewoon slim, maar reageer nou maar op mn vraag
Rot dan op uit dit topicquote:
Dus wat ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:03 schreef ChiefBigFoot het volgende:
@ Tong80: Niet al te lang geleden deed je die ook al. Dus.
Ga mij niet beschuldigen van gegooglequote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:07 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Dus had ik het ook vrij snel geweten als pizza-tonijn er niet tussen kwam.
De grootste kluner ooit. Jammer dat er toen dertig jaar geen elfstedentocht was.quote:
In de 70er jaren ooit nog tegen zn zoon geschaatstquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
De grootste kluner ooit. Jammer dat er toen dertig jaar geen elfstedentocht was.
Die indruk had ik al. Maar ben op hout aan het associërenquote:
Sleeën ?quote:
Alain idd. Nu weet ik het weer. De beste Zwitser van zijn generatie.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:32 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Dat is goed!![]()
(Ook al denk ik dat jij op Alain Sutter doelt, maar Beat Sutter was ook een voetballer uit Zwitserland)
Nee dat was wel een hardloper.quote:
We zouden haar ooit kunnen interviewen zei een neef van haar. Helaas nooit naar haar favoriete dam-opening kunnen vragen.quote:
Is juistquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:38 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Tennis zal wel niet, want daarin hebben we bij de vrouwen geloof ik nooit echte toppers gehad.
Tafeltennis misschien?
VolleyBalquote:
bedoelde bergkamp ookquote:Op zondag 24 januari 2010 03:08 schreef tong80 het volgende:
Volleybal isa juist.
Ik snap je vraag niet.
Bergkamp en Maradona werden God genoemd.
quote:
Benny Urquidez, meervoudig Kickbokskampioen. Bijgenaamd The Jet vanwege zijn sprongschoppen.quote:
rings a bellquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:39 schreef tong80 het volgende:
Canadeze bokser die Vanderleijden uit de spelen sloeg.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:39 schreef tong80 het volgende:
Met Nederlandse roots, daarom was hij ook zo interessant voor NLquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:39 schreef tong80 het volgende:
Don is volgens mij een gentlemen titel in het Spaans/ Italiaans.. Dus als je faam maakt voeg je dat aan je naam toe .. De Don.. Maar goed doet er verder niet toe, je hebt hem goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij heet eigenlijk Don Diego Poeder.
Hij heet echt gewoon Don van zijn voornaam hoor!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Don is volgens mij een gentlemen titel in het Spaans/ Italiaans.. Dus als je faam maakt voeg je dat aan je naam toe .. De Don.. Maar goed doet er verder niet toe, je hebt hem goed.
Okquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij heet echt gewoon Don van zijn voornaam hoor!Hij heet voluit: Don Diego Rivelino Alfredo Poeder Hij is Nederlander met Surinaamse roots en geen Spanjaard of Italiaan.
Yep de Antiliaan die bij de Atlanta Braves speelt.quote:
Juist.quote:
Oeps sorry verkeerde topic.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:13 schreef chufi het volgende:
Dit is een vraag die in de sportkwis thuis hoort, maar geen idee.. Olga Commandeur?
Oh ja zn bijnaam was The Million Dollar Manquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Jr. is nu actief in dezelfde sport als pa. Die was er ook manager en commentator
Je begint er rythmisch bij te dansenquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je begint er rythmisch bij te dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |