een stukje pure humor!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Takashi's castle zal wel op tv zijn....
Fair maar zonder je andere post te quoten is dat niet duidelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:23 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dit was een aanvulling op wat ik daarvoor had geplaatst
Pure humorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:35 schreef Mitsi-Bitsu het volgende:
golflengte?
wel makkelijk je zegt het voor![]()
Yankee +2quote:
quote:
Grapjurkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:35 schreef Mitsi-Bitsu het volgende:
golflengte?
wel makkelijk je zegt het voor![]()
Nee, van het voor het menselijk oog zichtbare deel van het spectrum.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:37 schreef DaviniaHR het volgende:
oh wacht, verzamelnaam van licht: spectrum?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:47 schreef tomtomaat het volgende:
Smashing pumpkins
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:48 schreef tomtomaat het volgende:
Mellon nog wat
gvdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Mellon Collie and Infinite Sadness
Had ik niet verwacht...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Mellon Collie and Infinite Sadness
En ik heb nog nooit een nummer van Smashing pumpkins gehoord denk ik......quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En ik heb nog nooit een nummer van Smashing pumpkins gehoord denk ik......Mis ik dan iets?
Ik heb die cd ooit illegaal geritseld op school voor een goede vriendin van me. Ben meer een liefhebber van iets ruigere muziek. Maar ik zal eens Tonight, Tonight luisteren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:56 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind zelf Mellon Collie één van de beste albums van de jaren '90, als je van Radiohead of the Verve houdt zul je het wel kunnen waarderen. 1979 en Tonight Tonight zul je sowieso wel kennen denk ik.
Ja. Hij zei het iets verdekter...... niet te verdekt want het blijft een programma van Veronica....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:03 schreef DiviFilius het volgende:
Pijpen zal vast te voor de hand liggend zijn ?
Nee, een Merknaam.....quote:
BeamofLight +2quote:
Stand #1840quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Edgar, Jos, Storm en Juffrouw Jannie
ScottTracy +2quote:
Niet geheel. Ik ben geen dartfan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Stand #1840
2 tomtomaat
9 mr_anonimous
2 Mitsi-Bitsu
4 Crutch
4 Yankee
2 ScottTracy
2 BeamofLight
Op een of andere manier hebben wij dezelfde interesse lijkt het wel. Mocht eventueel ook auf Deutsch.
Schrijf een brief naar de Efteling.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:22 schreef DiviFilius het volgende:
Puh, ik vind Pardoezelientje een betere naam.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet geheel. Ik ben geen dartfan.
Ah misschien wel dan.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Mulisch?
Ik dacht nadat ik het had ingevoer ook al : Nee natuurlijk niet!quote:
Dat is toch die riooljournalist die elke keer 'wereldschokkend' nieuws heeft....quote:
schipholquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is toch die riooljournalist die elke keer 'wereldschokkend' nieuws heeft....
Ja dan heb ik inderdaad de goede in gedachte.quote:
Over de Rooiequote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:44 schreef ScottTracy het volgende:
Het was Jip Golsteijn.
Over riooltelevisiegesproken: wie presenteerden het dagelijkse SBS-programma waarin mensen 1000 gulden konden verdienen door opdrachten te vervullen?
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |