Sommige zijn echt wel gelijk een ban.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:02 schreef Muchachooo het volgende:
nog steeds 2
maar ik snap notes niet helemaal, het zijn toch een soort van "we geven je nog geen ban maar je moet oppassen!" dingetjes?
maar dan kan ik mijn fok! verslaving niet meer bevredigenquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Sommige zijn echt wel gelijk een ban.
Je moet er gewoon een zooitje doodwensen werkt goed
Nee, het zijn notities van mods over je postgedrag (die kunnen positief en negatief zijn). Op die manier krijgen mods en fa's een goed overzicht van wat voor een user je bent.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:02 schreef Muchachooo het volgende:
nog steeds 2
maar ik snap notes niet helemaal, het zijn toch een soort van "we geven je nog geen ban maar je moet oppassen!" dingetjes?
Surequote:Op donderdag 4 februari 2010 20:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, het zijn notities van mods over je postgedrag (die kunnen positief en negatief zijn). Op die manier krijgen mods en fa's een goed overzicht van wat voor een user je bent.
dus met mijn 2 notes doe ik in principe niks fout maar ook niks goedquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, het zijn notities van mods over je postgedrag (die kunnen positief en negatief zijn). Op die manier krijgen mods en fa's een goed overzicht van wat voor een user je bent.
Je had die 4.50 ook aan mij kunnen geven ipv je zelf op te geilen met het zien van je eigen notesquote:
Je hoeft niet te betaluh om het aantal te zien oetmongool /sbsmodus offquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je had die 4.50 ook aan mij kunnen geven ipv je zelf op te geilen met het zien van je eigen notes
"ojaa me eigen notes oh jaa jaa meer meer! "
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je had die 4.50 ook aan mij kunnen geven ipv je zelf op te geilen met het zien van je eigen notes
"ojaa me eigen notes oh jaa jaa meer meer! "
Er staat 'kunnen'.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Surezullen er echt veel positief zijn
Als user moet je je niets aantrekken van het aantal notes. Dat wil namelijk helemaal niks zeggen. Als je iets verkeerds doet, krijg je dat vanzelf wel te horen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:08 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dus met mijn 2 notes doe ik in principe niks fout maar ook niks goed
ben dus gewoon een matige user zonder mening ofzo
SWJ heb jij niet toevallig iets liefs over mij te zeggen?
maar ik wil ook graag showen met mijn 200+ notes in dit topicquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als user moet je je niets aantrekken van het aantal notes. Dat wil namelijk helemaal niks zeggen. Als je iets verkeerds doet, krijg je dat vanzelf wel te horen.
Datwistiknie. Alleen narcisten gaan helamaal uitzoeken dat er ergens in de shop een 2 of 3 cijferig getalletje staat dat te maken heeft met de user-notes. Mensen hier geilen er gewoon op. Als fok crisis heeft zou ik gewoon dat bedrag omhoog schroeven naar een tientjequote:Op donderdag 4 februari 2010 20:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je hoeft niet te betaluh om het aantal te zien oetmongool /sbsmodus off
Het is weird dat er geld verdiend word, aan waarschuwingen uitdelen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Datwistiknie. Alleen narcisten gaan helamaal uitzoeken dat er ergens in de shop een 2 of 3 cijferig getalletje staat dat te maken heeft met de user-notes. Mensen hier geilen er gewoon op. Als fok crisis heeft zou ik gewoon dat bedrag omhoog schroeven naar een tientje
Users die pronken met hun aantal notes zijn erger dan postcountgeilers. Het feit dat je een erectie krijgt van het aantal opmerkingen over wat je heb gepost op een forum op internet geeft aan hoe leeg je leven moet zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:13 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
maar ik wil ook graag showen met mijn 200+ notes in dit topic
vooral dat deel met dequote:Op donderdag 4 februari 2010 20:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Users die pronken met hun aantal notes zijn erger dan postcountgeilers. Het feit dat je een erectie krijgt van het aantal opmerkingen over wat je heb gepost op een forum op internet geeft aan hoe leeg je leven moet zijn.
Mijn posts dienen altijd als sarcastisch/licht cynisch opgevat te worden, tenzij anders aangegeven door een smilie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:23 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
vooral dat deel met degaf het sarcasme (bijna cynie) aan in mijn reactie, maargoed
Maar niet iedereen lijkt dat te begrijpen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mijn posts dienen altijd als sarcastisch/licht cynisch opgevat te worden, tenzij anders aangegeven door een smilie.
ik begon zoiets laatst al door te krijgen ja.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mijn posts dienen altijd als sarcastisch/licht cynisch opgevat te worden, tenzij anders aangegeven door een smilie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |