nah, ik hecht niet zoveel waarde aan youtube filmpjes als bron... vooral niet van dit caliberquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:48 schreef Ticker het volgende:
[..]
Als de discussie te heet onder je voeten wordt mag je ook een topic in R&P openen.
Ga met je vingers in je oren zitten en schreeuw dat de boze mannen weg moeten, want dit is geen discussie als je toch geen moeite neemt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:52 schreef Re het volgende:
[..]
nah, ik hecht niet zoveel waarde aan youtube filmpjes als bron... vooral niet van dit caliber
nou vooruit je hebt gelijk.... de grote boze pharma wil ons allemaal dood hebben zodat ze nog meer kunnen verdienenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:53 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ga met je vingers in je oren zitten en schreeuw dat de boze mannen weg moeten, want dit is geen discussie als je toch geen moeite neemt.
Zelf ingenomen mening noemen we dat.
Tevens youtube is geen bron, maar een medium. Snap je het verschil?
Knip en plak werk? Jij bent echt gek.. het was namelijk direct van de televisie. Je weet wel.. jullie waarheids kanon.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:57 schreef switchboy het volgende:
Ja een medium waar iedere stakker met een beetje knip en plak werk filmpjes op kan zetten zonder dat het überhaupt ooit door een redactie heen moet, laat staan dat het gepeerreviewd is, is ook echt een betrouwbare bron van juiste informatie.
Kom eens met echte bronnen.![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:58 schreef Re het volgende:
[..]
nou vooruit je hebt gelijk.... de grote boze pharma wil ons allemaal dood ziek hebben zodat ze nog meer kunnen verdienen
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:58 schreef Ticker het volgende:
[..]
de televisie. Je weet wel.. jullie waarheids kanon.
Precies mijn punt, over zelfingenomen meningen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:03 schreef switchboy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dit specifieke filmpje btw niet bekeken.
Dit beaam ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:03 schreef switchboy het volgende:
[..]
Televisie
Weet je hoeveel fouten/versimplificering er in een gemiddelde documentaire zit. De enige manier om iets tot de bodem uit te zoeken is de vakliteratuur in te duiken.
in die tijd was het nog en 100% dodelijke ziekte... was dus niet slimquote:
Dno, zal eens wat informatie zoeken, die youtube bron was het eerste wat ik erover kon vinden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:05 schreef Re het volgende:
[..]
in die tijd was het nog en 100% dodelijke ziekte... was dus niet slim
dat er fouten gemaakt zijn in het verleden klopt helemaal, maar bewust...wat zou het doel zijn om dat bewust te doen... aan dode patienten heb je geen ene fuck natuurlijk
topquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dno, zal eens wat informatie zoeken, die youtube bron was het eerste wat ik erover kon vinden.
Ik heb in het verleden weleens wat meer informatie over die vervuilde aids zakken geplaatst in een topic, maargoed dat is niet echt makkelijk meer te vinden.
Kom er dus op terug.
NICEquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:23 schreef Ticker het volgende:
Had dit topic nog nooit eerder gezien, maar alles jezus wat een giga post.. en dan gewoon dichtgooien..![]()
Tevens genoeg aanknopings punten om een goed onderbouwd verhaal eruit op te maken.
Vaccineren, Waarom Wel en Waarom Niet?
omdat David Icke... maar dat lijkt me logischquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:23 schreef Ticker het volgende:
Had dit topic nog nooit eerder gezien, maar alles jezus wat een giga post.. en dan gewoon dichtgooien..![]()
Tevens genoeg aanknopings punten om een goed onderbouwd verhaal eruit op te maken.
Vaccineren, Waarom Wel en Waarom Niet?
uhhh think again.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:07 schreef Amos_ het volgende:
Mensen die denken dat het vaccin van H1N1 schadelijk is, microchips bevat etc. ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |