Ja, Culemborg.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het mij niks doet of niks uitmaakt. Ik zeg alleen dat je dit niet in perspectief kan plaatsen zonder concrete gegevens over het totaal aantal moorden in Nederland en de participatie van allochtonen hierin, opdat je een causale relatie kan toewijzen tussen allochtonen en moorden. Iets wat de beheerder van de website wel tracht te doen zonder deze gegevens![]()
Anyway, dit is ook verder niet belangrijk, het ging over de situatie in Culemborg
Ik heb dan ook nooit beweerd dat allochtonen geen moorden en andere misdaden plegen. Het enige wat ik heb getracht duidelijk te maken is dat we in onze handjes mogen knijpen in Nederland.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:03 schreef Obomo het volgende:
[..]
Nee die hebben alleen de bevestigde moorden gepleegd door allochtonen op Nederlanders uitgezocht en een lijstje van gemaakt.
En de lijst is nog niet compleet. Oh en de gedachte dat iedereen die extreemrechts is een kaalkopje zou zijn bevestigd weer eens dat de linkse de echte hokjes denkers zijn.
En dat is terecht, maar doe niets alsof zo enorm slecht is gesteld met Nederland.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daarom klagen we des te harder als er een nieuw crimineel fenomeen de kop opsteekt dat het vooral voorzien heeft op onschuldige burgers en hardwerkende ondernemers.
Volgens mij zijn het geen buitenlanders aangezien ze in nederland geboren zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:38 schreef ASroma het volgende:
[..]
een kut buitenlander is een kut buitenlander hoor bruin, groen, geel of zwart.
in dit geval maken ze het elkaar zuur natuurlijk, dat we nu partij kiezen voor een van die groepen is een tweedequote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daarom klagen we des te harder als er een nieuw crimineel fenomeen de kop opsteekt dat het vooral voorzien heeft op onschuldige burgers en hardwerkende ondernemers.
Wellicht niet met NL, maar meer met dat berber-tuig.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat is terecht, maar doe niets alsof zo enorm slecht is gesteld met Nederland.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we hadden het over de marokkaanse ghetto, genaamd de bijlmer.
Echter hebben ze wel weer een Marokaans paspoort wat ze in feite toch weer buitenlander maakt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:08 schreef 311258 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het geen buitenlanders aangezien ze in nederland geboren zijn
Een briljant strateeg, met meer denkvermogen in zijn poepgaatje dan jij in je hele flikker. omdat je antwoord op je eigen vraag waarschijnlijk nazi zou zijn, niet?quote:
Niet voor jan modaal nee, maar er zijn wel een stuk of 2 miljoen mensen in bepaalde wijken en steden die daar anders over denken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat is terecht, maar doe niets alsof zo enorm slecht is gesteld met Nederland.
Dat wil nog niet zeggen dat dat lijstje niet klopt, he...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus een stelletje kaalkoppen hebben een lijst opgesteld met alle moorden van de afgelopen twintig jaar? En wat probeer je daar nou mee te zeggen? Dat er af en toe wel eens wat gebeurt in Nederland? Dat alle Marokkanen moordenaars zijn?
Zo'n lijstje maakt Nederland nog langer geen Brasil.
En kanker effe lekker een eind op met je extreem-rechtse bron.
Dus jij meent dat bijna 20 procent van de Nederlanders in een kutwijk woont?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:10 schreef Obomo het volgende:
[..]
Niet voor jan modaal nee, maar er zijn wel een stuk of 2 miljoen mensen in bepaalde wijken en steden die daar anders over denken.
en het heeft ook geen ene fuck met dit onderwerp te makenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat dat lijstje niet klopt, he...
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus jij meent dat bijna 20 procent van de Nederlanders in een kutwijk woont?
Burgemeester heeft vandaag geprobeerd met de Molukkers te praten. Maar hij kwam bijna nergens in.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, Culemborg.
Is de burgemeester al bij de ouders van het slachtoffer geweest om die mensen te steunen en een hart onder de riem te steken?
Is hij uberhaupt al in de wijk geweest om met de bewoners te praten ?
Bron?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:17 schreef Obomo het volgende:
[..]
2 miljoen is ongeveer 12% van 16.5 miljoen inwoners. Ja lijkt me een redelijke schatting.
de sociaal zwakkeren moeten ergens leven.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:17 schreef Obomo het volgende:
[..]
2 miljoen is ongeveer 12% van 16.5 miljoen inwoners. Ja lijkt me een redelijke schatting.
Cijfersquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Dit verklaart de smerige mediastrategie. Zoals vandaag de nazikrant kopte rassenrellen.
Dat denk ik ook. Het is verdorie dinsdag.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:18 schreef EricT het volgende:
[..]
Burgemeester heeft vandaag geprobeerd met de Molukkers te praten. Maar hij kwam bijna nergens in.
Too little too late
En dat is uiteraard allemaal de schuld van de allochtoon. Zonder Marokkanen zou de teller op nul staan, toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:22 schreef Obomo het volgende:
Maar liest 25% van de bevolking werd slachtoffer van criminaliteit in 2008
Ja wat een liefdevol landje zijn we nog steeds.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:22 schreef Obomo het volgende:
[..]
Cijfers
Kernindicatoren
--------------------------------------------------------------------------------
Cijfer Periode
--------------------------------------------------------------------------------
Aantal inwoners 16 564 029 October 2009
Economische groei -3,7% 3e kwartaal 2009
Werkloze beroepsbevolking 5,2% september - november 2009
Consumentenvertrouwen -11 December 2009
Inflatie 1,0% November 2009
Slachtofferschap criminaliteit 25,4% 2008
Gezond of zeer gezond 80,6% 2008
http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/cijfers/default.htm
Maar liest 25% van de bevolking werd slachtoffer van criminaliteit in 2008
Ja wat een liefdevol landje zijn we nog steeds.
Nee dat heb ik nergens beweert ik vind alleen dat 150 moorden geen incidentje is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat is uiteraard allemaal de schuld van de allochtoon. Zonder Marokkanen zou de teller op nul staan, toch?
Overigens wordt elke scheet als criminaliteit geregistreerd. Dus ook als kwajongens een ruitje intikken.
Over een periode van 20/30 jaar. Dat maakt een moord natuurlijk niet minder erg. Maar je moet wel het grotere plaatje bekijken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:25 schreef Obomo het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nergens beweert ik vind alleen dat 150 moorden geen incidentje is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |