En niet in SEXquote:
Een mod met nog steeds haar kerstmuts op!quote:
Daar riep ik vooral BLEEKSELDERIJquote:
Een voetbediende handrem is gewoon een voetremquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:53 schreef JJH het volgende:
Leuk hè?
Helaas hebben mercedessen een voetbediende handrem () dus dat werkt niet. M'n bussie kan het wel.
Dat laatste doet mijn vriend dus ook, die ziet het ook als een uitdagingquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Same here, ook geen winterbandjes, wel een beetje gegleden toen met die bergen sneeuw, maar niks ernstigs![]()
Vanochtend op de parkeerplaats wel paar keer mooi 90 graden de hoek om met de handrem![]()
Het gaat toch al een stuk beter. Kitao lijkt zijn best te doen en slaat af en toe de plank nog mis. Als dat zo is kunnen we dat op dat moment negeren. Maar we hebben te maken met diverse persoonlijkheden en soms kunnen mensen niet negeren. Genegeerd worden is niet leuk, maar soms is het beter dan een verhitte discussie over iets dat nieteens perse rot bedoeld was maar er gewoon lullig uit kwam. Maar ja... je kunt dan ook zeggen: het komt nogal lullig op me over, kan het wat minder.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen jij tegen Ynske riep of ze wel te vertrouwen was op de kruising had dat niets met jou negeren te maken, want ze was er net. Niet lullen
Als je nou eens gewoon een tijdje laat zien dat je normaal kunt posten zal je zien dat steeds minder mensen je gaan negeren. Zou het ook flauw vinden als ze dat dan alsnog bleven doen als je wel normaal post, maar dat lijkt me niet als het al een tijd goed gaat.
Achter je.... BOEquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:54 schreef Qwea het volgende:
Waar dan?
Niet??????quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En niet in SEX
Kun je nagaan van de SC-ers daar zouden doen
Heb je al wel weer wat gereden zonder sneeuw?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier, alleen ik rij dus niet over besneeuwde wegen nog
Ja ik had 'm echt prachtig ingeparkeerd zo. Aan komen rijden, rechts sturen, handremmetje erop, en als hij bijna recht voor het vak staat beetje bijremmen met voetrem, door laten rollen, en klaarquote:
Maar dan kun je niet écht driften, dan is het alleen maar het opvangen van die handrem actie.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aan de handrem trekken en naar links sturen werkt ook![]()
Meld je aan bij REV voor een reviewquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:54 schreef Loveless85 het volgende:copy/paste uit een KLB topic: http://www.spermsweeter.nl/
Wat goed van je!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:52 schreef Bamba het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel heel trots op mezelf, ik rijd namelijk sinds augustus pas weer auto. Daarvoor heb ik 7 jaar niet gereden (eigenlijk sinds ik m'n rijbewijs gehaald heb) i.v.m. angst voor het autorijden. Dus het feit dat ik met besneeuwde wegen nu rijd is op zich een wonder te noemen
Ah, dus zo doe je dat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Same here, ook geen winterbandjes, wel een beetje gegleden toen met die bergen sneeuw, maar niks ernstigs![]()
Vanochtend op de parkeerplaats wel paar keer mooi 90 graden de hoek om met de handrem![]()
*noteert*quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aan de handrem trekken en naar links sturen werkt ook![]()
Welkom!quote:
Ik zie alleen een hond die in de kerst is blijven hangenquote:
Ik voel me ook niet aangesproken, want ik negeer hem niet en ik vind het idd ook een stuk beter gaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het gaat toch al een stuk beter. Kitao lijkt zijn best te doen en slaat af en toe de plank nog mis. Als dat zo is kunnen we dat op dat moment negeren. Maar we hebben te maken met diverse persoonlijkheden en soms kunnen mensen niet negeren. Genegeerd worden is niet leuk, maar soms is het beter dan een verhitte discussie over iets dat nieteens perse rot bedoeld was maar er gewoon lullig uit kwam. Maar ja... je kunt dan ook zeggen: het komt nogal lullig op me over, kan het wat minder.
Overigens is dit geen reactie op Greys persoonlijk, maar gewoon op de discussie in het algemeen.
MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSquote:
Dank je welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat vind ik echt héél knap van je!![]()
Jij hebt/had dus ook rijangst? Erg is dat he? Ik ben echt zo bang geweest en opeens ging de knop om en ging ik auto rijdenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier, alleen ik rij dus niet over besneeuwde wegen nog
Muizel!quote:
Dude!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
copy/paste uit een KLB topic: http://www.spermsweeter.nl/
Neequote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je al wel weer wat gereden zonder sneeuw?
HAPPY NEW YEAR MUISJE!quote:
Ja maar de mijne is voorwielaangedreven (3*woordwaarde)quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:56 schreef JJH het volgende:
Maar dan kun je niet écht driften, dan is het alleen maar het opvangen van die handrem actie.
Maar dan iets minder snel.
Ging die knop vanzelf?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 19:57 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dank je wel. Echt, als iemand mij een jaar geleden had gezegd dat ik aanstaande zaterdag meer als 100 km ging rijden had ik hem/haar voor gek verklaard
[..]
Jij hebt/had dus ook rijangst? Erg is dat he? Ik ben echt zo bang geweest en opeens ging de knop om en ging ik auto rijden![]()
Will doquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:57 schreef Qwea het volgende:
Ik zie alleen een hond die in de kerst is blijven hangen
Geef je rocky een kusje/knuffeltje van me? En mr max en bommel ook!
Hey, wacht eens, ik heb een ideeMM wil niet naar pinkpop... eens kijken of die wil kiezen.....
Die korte ritjes waren al een hele overwinning!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Naja, alleen wat korte ritjes in Zwijndrecht en Dordrecht toen ik daar logeerde en mn moeder niet wilde rijden. Maar sindsdien niet meer dus![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
copy/paste uit een KLB topic: http://www.spermsweeter.nl/
Jep, daarom heb je dus achterwialaandrijving nodig.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja maar de mijne is voorwielaangedreven (3*woordwaarde)
Denk ik
Muis!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:59 schreef Muis006 het volgende:
Ik laptop niet zo snel numaar gelukkig nieuwjaar Greysje en de rest natuurlijk ook!
Ja, nou... Alsof het enige zin heeft dat ik me aanmeldquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom ik?
Je denkt toch niet dat ik m'n eigengekweekte yoghurt opvreet hé![]()
kop een trein ?!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
Nou ja Yns, je kunt zelf ook gewoon iets minder overdreven reageren met je 'kop een trein'.
Negeren is toch ook een optie? Maar fijne avond!
Ja, het moet ook écht gewoon. Stel dat er iets gebeurt en ik moet snel naar het ziekenhuis ofzo is het toch wel handig dat ik dat durf enzo. Nou ja, even wachten tot de sneeuw weg is maarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die korte ritjes waren al een hele overwinning!
Dus als de wegen strakjes weer spik en span zijn ga je gewoon weer rustig een paar korte ritjes doen en je zelfvertrouwen opbouwen.
Gewoon zou gauw als je weer durft instappen en rijden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ging die knop vanzelf?Klinkt goed, ik hoop dat ie bij mij ook snel komt!
Dus moet ik het met jouw auto komen proberenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:59 schreef JJH het volgende:
Jep, daarom heb je dus achterwialaandrijving nodig.
En die voetrem: Parkeerrem.
quote:
quote:Robert en Jessica uit Apeldoorn.
Robert: "Jessica heeft nooit moeilijk gedaan over het slikken van mijn zaad maar toen ik vertelde dat ik Spermsweeter wilde gebruiken werd ze heel enthousiast."
Jessica:"Ja inderdaad, toen Robert het ging gebruiken heb ik hem echt elke dag oraal bevredigd. Want ik wilde gewoon weten of het echt van smaak verandert. Na 3 dagen wordt de smaak al milder en na een kleine week is de smaak gewoon aangenaam zoet. Ik vindt het nu gewoon lekker als Robert in mijn mond klaar komt. Ik kan echt alle meiden aanraden om hun vriend of man Spermsweeter te laten gebruiken. Hij spuit niet alleen meer en vaker maar het smaakt ook gewoon lekker zoet."
quote:Zaad van meer dan 1000 verschillende mannen
Annie Sprinkle put haar ervaring uit het feit dat het zaad van meer dan 1.000 van haar tegenspelers in haar mond heeft mogen ontvangen. Annie: Het zaad van vegetariërs is milder van smaak dan dat van mannen die wel vlees eten. Daarentegen meldt ze dat asperges, alcohol, drugs en tabak een zeer negatief effect hebben op de smaak van sperma.
Heiden!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:01 schreef Enfermera het volgende:
Bleekselderij!Onmisbaar in een goede authentieke, Italiaanse bolognesesaus
![]()
![]()
Niet helemaal vanzelf, ik loop sinds vorig jaar bij een psycholoog en had ook aangegeven dat ik weer wilde gaan autorijden. En toen ben ik met mijn vriend op het industrieterrein gaan rijden. De eerste keer viel ik continue stil en kreeg ik een paniekaanval en heb m'n vriend helemaal verrot gescholdenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ging die knop vanzelf?Klinkt goed, ik hoop dat ie bij mij ook snel komt!
Gaat mijn baas niet blij mee zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus moet ik het met jouw auto komen proberen![]()
Wel beter voor mijn no claim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |