Heb ik staan..die maakt er niets vanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of je koopt zo'n flatbedscanner, die dingen kosten toch ook geen drol meer?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Behalve als Paypal wat van je wil.
Onbetrouwbare Asielactivisten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]Oh god ja, wat een ellende gaf dat toen.
Maarrrrrrr dat heb ik op mijn werk gescand!
Dat doe ik dus ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]Oh god ja, wat een ellende gaf dat toen.
Maarrrrrrr dat heb ik op mijn werk gescand!
Hoe bedoel je? Qua kwaliteit ofzo?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb ik staan..die maakt er niets van
Ja heel slechtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Qua kwaliteit ofzo?
Wellicht staat je aantal dpi dan heel laagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja heel slechtmaar ik moet een nieuwe printer ook dus wie weet koop ik dan ook wel zo'n all in one.
* noteert.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wellicht staat je aantal dpi dan heel laag![]()
Hoe hoger = hoe beter, maar niet té hoog, anders krijg je van die foto's van 30MB per stuk ofzo.
600 of 900 is prima
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:36 schreef Strega het volgende:
Ik zit een beetje op marktplaats te snuffelen, kom ik dit tegen.
http://link.marktplaats.nl/309702732
Als je Windows XP hebt, gewoon naar bureau-accessoires -> Windows scanner en camera gaan. Werkt prima. Onder Vista / 7 heb je Windows Faxen en Scannen.quote:
Die had ik vorig jaar al een keer gezien inderdaadquote:
Nee de zalf die ze als eerste voor geschreven kreeg (blijkt nu achteraf door een DA in opl te zijn gedaan).quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:48 schreef tombolafan het volgende:
Goedendag!!!
Ml-etje wat vervelend voor Whoopie!!!![]()
Hopelijk helpt de AB wel (of is dat juist de zalf die doofheid veroorzaakt?)
Cat; ik heb foto's, maar kan ze nu even niet uploaden, ga over een half uur schaatsten...![]()
nog maar eenvoor Satsu, aangezien hij zich nog zwabberig voelt
De rest:
Ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had ik vorig jaar al een keer gezien inderdaad
Maar wat me opviel was dat die pup zo mager is en ik vroeg me meteen af of het daar wel goed mee gekomen is enzoEn hoe zielig hij uit zijn oogjes kijkt...
Oh wat ergquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:41 schreef Ml-etje het volgende:
Lees net dus dat die oorzalf bij een beschadigd trommlevlies doofheid veroorzaakt.
Snap spontaan waarom hij zweeg toen hij zei "ze kan ook doof geworden zijn door de zalf" en nog een keer toen hij zei "ik zie geen trommelvlies volgens mij alleen een zwart gat"
Ja me too en het ergste is dat ik die rommel zelf heb toegediend.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat erg![]()
Ik heb echt het idee (en jij ook, en de DA ook zo te horen) dat die zalf meer kwaad dan goed heeft gedaan
Oh wat een gedoe zeg!!! echt erg dat die dierenarts (of het nou in opleiding was of niet) zo stom is geweest...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee de zalf die ze als eerste voor geschreven kreeg (blijkt nu achteraf door een DA in opl te zijn gedaan).
Idd hopen dat die AB nog helpt maar als ik het zo leesmaarja de ergste verhalen staan op i-net
Schaatse!!
@Ll ik zal eens kijken volgens mij hebben alle pc's hier vista.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |