Bij daglicht (gewoon even je foto's op de vensterbank leggenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi heb vandaag af en toe even zitten spieken tussen de stapel papier door.
Wat leuk dat jullie allemaal je jeugdfoto's ook digitaal hebben![]()
Ik was ook jongensachtig hoor..zal wel het korte haar zijn oid.
Ik mot champignons hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ga zo toch boodschappen doen, gooi ik de roomsaus heeeeel hard jouw kant op
Salade op je pizza?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:11 schreef Greys het volgende:
Wij eten pizza met tonijnsalade. Lekker makkelijk
Joh echt wat een goede tipquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij daglicht (gewoon even je foto's op de vensterbank leggen) een foto van de foto maken.
In de macro stand, er boven hangen, klik! Zo deed ik die van mij vanmiddag. Heb geen scanner maar dat lukt eigenlijk ook prima!
Ga jij eens kattebakkorrels roeren ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Durnaahaaaaast![]()
Salami OP de pizza(leuke combi he, salami en tonijn
)
Gadverdamme, als je dat vrijdagavond vreet gaan we niet bekken hoor zaterdagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Durnaahaaaaast![]()
Salami OP de pizza(leuke combi he, salami en tonijn
)
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:11 schreef Cat22 het volgende:
Satsu beweegt!![]()
Het lijkt zowaar een beetje op lopen.
Een pizza salami en een salade met wat tonijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gadverdamme, als je dat vrijdagavond vreet gaan we niet bekken hoor zaterdag
Toen nam jij een Turkse Pizza en B&H een mini-kapsalonnetje, dus wie er ook met wie zou bekken; smerig was het toch welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Een pizza salami en een salade met wat tonijn
Oh, en ik piepte ook niet toen jij een kapsalonnetje nam
Maar zo'n ding moet je ook weer kwijt kunnen enzoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of je koopt zo'n flatbedscanner, die dingen kosten toch ook geen drol meer?
Hij is nog byond dronken. Net een minuut of 10 rondgewaggeld als een 3 weken oud kitten. Met mij bezorgd achter hem aan. Na 5 minuten deed hij zelfs zijn oogjes wat open. En nu ligt hij weer te slapen in zijn tentje.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
issie nog helemaal dronken?
Wel goed gegaan (niet teruggelezen)?
Ik heb nu printer+ scanner in 1. Is een groot apparaat in vergelijking met mijn oude ding (tja, moet A4 kunnen scannen), maar nu heb ik alles bij elkaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zo'n ding moet je ook weer kwijt kunnen enzo
Ik zou zo'n ding amper tot niet gebruiken eigenlijk thuis.
Neuh maar mijn ma heeft wel ooit echt foto-albums achter elkaar zitten digitaliseren, dan is het wel sneller, handiger en beter van kwaliteit dan een foto van een fotoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve als Paypal wat van je wil.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n multiding jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb nu printer+ scanner in 1. Is een groot apparaat in vergelijking met mijn oude ding (tja, moet A4 kunnen scannen), maar nu heb ik alles bij elkaar.
Ik heb/gebruik ook geen printer thuisquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb nu printer+ scanner in 1. Is een groot apparaat in vergelijking met mijn oude ding (tja, moet A4 kunnen scannen), maar nu heb ik alles bij elkaar.
Ja in zo'n geval werkt een scanner natuurlijk super!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh maar mijn ma heeft wel ooit echt foto-albums achter elkaar zitten digitaliseren, dan is het wel sneller, handiger en beter van kwaliteit dan een foto van een foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |