quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:31 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, zelfs twee avondprogramma's:
Mama Mia
en
Priscilla Queen of the dessert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
Ik/we ga Spaghetti bolognese met zelfgemaakte gehaktballetjes etenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:34 schreef Vlarp het volgende:
Nou, laten we dan maar verder gaan hier
Straks maar even chicken tonight maken.
Eew ik ben niet zo'n gemberfanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:18 schreef oinaru_isan het volgende:
Thee van verse gember is overigens een geweldig huismiddeltje bij keelpijn.
oeh stoere clip!quote:
Maar d'r zitten ook dingen in waarbij ik echt zit te kijken van wtfquote:
quote:
Ja, is echt goed afgesproken allemaalquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar d'r zitten ook dingen in waarbij ik echt zit te kijken van wtf
Zoals met die foto's
Ik vind ze niet eens heel erg op elkaar lijken hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:48 schreef oinaru_isan het volgende:
Ja, dan is http://oneframeoffame.com/ toch maar een slap aftreksel van die Japanse clip.
Toch vind ik die ook best aardig als ik het resultaat tot nu ziequote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:48 schreef oinaru_isan het volgende:
Ja, dan is http://oneframeoffame.com/ toch maar een slap aftreksel van die Japanse clip.
Neej inderdaad...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind ze niet eens heel erg op elkaar lijken hoor.
Bij die laatste leggen ze uit hoe het gedaan is. Kun je zelf aan meewerken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:58 schreef oinaru_isan het volgende:
Hoe moeilijk zou het zijn om zoiets te maken?
welke?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:58 schreef oinaru_isan het volgende:
Hoe moeilijk zou het zijn om zoiets te maken?
Nee, ik bedoelde die Youtube clip. Misschien valt het wel mee als je een truc hebt om het goed te timen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
welke?
Die uit die link? Niet zo heel moeilijk als je een lading foto's hebt...
quote:
Iedereen weet dat jij een slet bent? En bij mij is het iets nieuws?quote:
Niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Iedereen weet dat jij een slet bent? En bij mij is het iets nieuws?
Nah.
Jezes zit je tampon scheef of zo?quote:
sinds wanneer ben jij zo vals geworden, en waarom?quote:
Dat heet sarcasm. Niet iedereen begrijpt dat hierquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij zo vals geworden, en waarom?
sarcasm is geen Nederlands woordquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat heet sarcasm. Niet iedereen begrijpt dat hier
Ik ben ook niet Nederlands, dan mag het. Jij snappen wat ik zeggen?quote:
Ikke niet begrijp!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben ook niet Nederlands, dan mag het. Jij snappen wat ik zeggen?
Schlap lekar sweet sani!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ikke niet begrijp!!
Dus ik ga maar naar bed![]()
Is dat vals? Standaardbegroeting, toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
sinds wanneer ben jij zo vals geworden, en waarom?
Nee bij jou is het ook oud nieuwsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Iedereen weet dat jij een slet bent? En bij mij is het iets nieuws?
Nah.
he Schavuit van Roze!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Is dat vals? Standaardbegroeting, toch?
En 't gaat hier heerlijk, hoor.
Niet gezienquote:
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Is dat vals? Standaardbegroeting, toch?
En 't gaat hier heerlijk, hoor.
Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:04 schreef Ang3l het volgende:
Plus dat de waarheid best eens gezegd mag worden
Weet ik toch liefjequote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:19 schreef tech het volgende:
Zo, dit rammelt ook maar door, is 't niet?![]()
Goedenavond samen. Beste wensen nog!
En bevalt het nog hier?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:24 schreef tech het volgende:
Alles goed hier? Na 1024 overgeslagen [HOMO] topics, dacht ik: kom, ik neem weer eens een kijkje.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:19 schreef Ang3l het volgende:
Weet ik toch liefje
Enne.... ineens sprak die danser van Equus me aan. Daar had jij vast NIETS mee te maken he?
Ja dus, truttebolquote:
Welles.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:50 schreef wonderer het volgende:
Hee, Nathan, ik heb nog steeds dat verhaal niet
quote:
Jazeker, wellicht nog iets meer campquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is priscilla net zo leuk als de film ?
dan moet ik snel weer die kant uitquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:07 schreef Baltar het volgende:
[..]
Jazeker, wellicht nog iets meer camp
alvast een kopje thee aanreiktquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:38 schreef Vlarp het volgende:
Koude morgen! Vandaag weer naar werk. Even allemaal duimen dat m'n stem het vol gaat houden
't is zeker de moeite waard, zeker met Jasonquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan moet ik snel weer die kant uit
voorproefje dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan moet ik snel weer die kant uit
ARGH! Zo op de vroege ochtend al zoveel veren en roze?!quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ARGH! Zo op de vroege ochtend al zoveel veren en roze?!
doen we morgen weer ramstein als tegenhanger ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ARGH! Zo op de vroege ochtend al zoveel veren en roze?!
maar is wel beter voor je keel maar als het ondankbare schepsel koffie meer belieftquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Thee!? Bah!
Probeer het nog maar een keer *geeft thee terug*
Het komt vast door het winterse weer in NLquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:27 schreef Vlarp het volgende:
De trein is vertraging aan het maken. Vol in de ankers bij Voorschoten, en nu weer langzaam rijden
Het zal eens een keer lekker gaan met de trein...
ik baalde als een stier toen in dec 2008 ze 2 dagen voor mijn aankomst in sydney gestopt warenquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:18 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
De Musical is echt geweldig, mocht je binnenkort naar London gaan, moet je Priscilla gaan zien
hier ging hij zelfs stil staan tussen den bosch en vughtquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:27 schreef Vlarp het volgende:
De trein is vertraging aan het maken. Vol in de ankers bij Voorschoten, en nu weer langzaam rijden
Het zal eens een keer lekker gaan met de trein...
Ik ben niet zo van de travestie, veren en bont eerlijk gezegdquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:18 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
De Musical is echt geweldig, mocht je binnenkort naar London gaan, moet je Priscilla gaan zien
dus de film vond je ook niet leuk ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de travestie, veren en bont eerlijk gezegd
in dank aanvaart en net iets meer voor jouw terugquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:50 schreef Yoppie het volgende:
![]()
Mogge allemaal!
En nog de beste wensen natuurlijk voor iedereen
Mwah. Niet echt mijn ding nee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus de film vond je ook niet leuk ?
die kon ik nog niet en heb ik als gratis film besteld bij Qualityfilmcollection actie van koop 2 en krijg nummer 3 gratisquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwah. Niet echt mijn ding nee.
Misschien iets te lang geleden gezien om het me nog goed te kunnen herinneren.
Dit weekend wel Transamerica nog eens gekeken
u is goed bezigquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhuh
Maar nu op kantoor Groene thee met "Natural Antioxidants"
Welke 2 had je gekcoht dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die kon ik nog niet en heb ik als gratis film besteld bij Qualityfilmcollection actie van koop 2 en krijg nummer 3 gratis
1494 Christiana F en nog een paarquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welke 2 had je gekcoht dan?
Ben inmiddels aan de 2e boekenplank met quality film collection begonnen
Ziet aardig zwart van die hoesjes!
wellicht moeten we binnenkort eens titles uitwisselen om te zien in hoeverre we overlap hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welke 2 had je gekcoht dan?
Ben inmiddels aan de 2e boekenplank met quality film collection begonnen
Ziet aardig zwart van die hoesjes!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:05 schreef mike_hunt het volgende:
Goeiemorgen handtasjes![]()
o wat vroeg weer. Eerst koffie
ja, het wordt een uitsmijtertje. Ik wilde eerst Eggs Florentine, maar is me teveel werk met spinazie and shit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
ga jij lekker ontbijten![]()
dan doe ik snel ff lunchen en een peuk![]()
Zit je stiekem op school te fok!ken?quote:
nee hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zit je stiekem op school te fok!ken?![]()
que tal, bitch?
Nopequote:Op woensdag 6 januari 2010 13:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, het wordt een uitsmijtertje. Ik wilde eerst Eggs Florentine, maar is me teveel werk met spinazie and shit.
eet ze!
btw niet gestopt met reauken?
nu al klaar met lunchen? das snel. (of was het koffie en een peuk?)quote:
teruglezen is ook echt een kunstquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nu al klaar met lunchen? das snel. (of was het koffie en een peuk?)
karnemelk.. tering, das 20 jaar geleden...quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nope
en ik had hollands gelunchd, dus een beker karnemelk volkoren boterham met kaas en beker bami soep
teruglezen? doe ik niet aan...quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
teruglezen is ook echt een kunst
staaat er toch dat ik SNEL ging lunchen
oh ik eet altijd snelquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:32 schreef mike_hunt het volgende:
trouwens, je moet niet te snel eten, is niet goed voor je...
Snel eten is slecht voor je lijn
Niet alleen wat je eet maar ook hoe je eet, is van belang is voor je gewicht. Je eten naar binnen schrokken verdriedubbelt je risico op overgewicht, eetgewoonten hebben meer invloed op je gewicht dan eerst werd gedacht. Eet je te snel, kunnen je hersenen geen signaal naar je maag sturen dat die vol is, dat blijkt uit recent Japans onderzoek.
altijd? ook thuis?quote:
kwartiertje ben ik klaar met eten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
altijd? ook thuis?
Als ik alleen ben, doe ik dat ook. Zelfs met avondeten sta ik bij het aanrecht. Ik neem niet eens de moeite om te gaan zitten.
O hij weet natuurlijk nog niet dat jouw torch niet in de buurt van meisjes komtquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:37 schreef mike_hunt het volgende:
Mijn neefje heeft zijn rijbewijs gehaald.![]()
jongen is helemaal trots.
Zei ie: kan ik met mijn bak meisjes versieren.![]()
aaahhh the torch has been passed..
Toen ik 18 was, toen nog wel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O hij weet natuurlijk nog niet dat jouw torch niet in de buurt van meisjes komt
wat had je dan wel een daf? lada?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Toen ik 18 was, toen nog wel.
maar ja, ik had geen pimp bak destijds..
met een koebroer moet ik wel zuivelconsumptie promotenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
karnemelk.. tering, das 20 jaar geleden...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat had je dan wel een daf? lada?
is weer eens wat anders dan mannen klaarmelken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met een koebroer moet ik wel zuivelconsumptie promoten![]()
met mannen meer sjans
met melk meer mans
Leve Joris 3 pinter
Met stokjes gaat teringlangzaam bij mijquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
teruglezen? doe ik niet aan...
laat me raden van de tig topics geleden...
'tis druk in de trein'
'ik heb koppijn'
'ik ga ..... maken voor avondeten'
'ik ben uitgescheurd'
etc... am i close?![]()
trouwens, je moet niet te snel eten, is niet goed voor je...
Snel eten is slecht voor je lijn
Niet alleen wat je eet maar ook hoe je eet, is van belang is voor je gewicht. Je eten naar binnen schrokken verdriedubbelt je risico op overgewicht, eetgewoonten hebben meer invloed op je gewicht dan eerst werd gedacht. Eet je te snel, kunnen je hersenen geen signaal naar je maag sturen dat die vol is, dat blijkt uit recent Japans onderzoek.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
mijn eerste auto was een golf, daarna een citroen en daarna een Toyota. En nu niets meer.
jij vreet gewoon uit de pan ?????quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
altijd? ook thuis?
Als ik alleen ben, doe ik dat ook. Zelfs met avondeten sta ik bij het aanrecht. Ik neem niet eens de moeite om te gaan zitten.
Handig joh, kan hij je zo naar de parkeerplaatsen en de Nieuwe Meer brengenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:37 schreef mike_hunt het volgende:
Mijn neefje heeft zijn rijbewijs gehaald.![]()
jongen is helemaal trots.
Zei ie: kan ik met mijn bak meisjes versieren.![]()
aaahhh the torch has been passed..
ik kan niet met stokjes eten. Ik heb wel zo'n kinder ding.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Met stokjes gaat teringlangzaam bij mij
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
das toch een pimpbak
ik ben naar nederlands
Nee, een pan impliceert dat ik gekookt heb en dat ik nooit het geval. tenminste haast nooit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij vreet gewoon uit de pan ?????
toyota een pimpbak.. hahahahahaa ze zien me al aankomen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
das toch een pimpbak
ik ben naar nederlands
HAHAHAH xie het al voor me. Alex die me naar die plekken rijdt. zoveel fouten in die zin.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Handig joh, kan hij je zo naar de parkeerplaatsen en de Nieuwe Meer brengen
ik kan het wel maar echt dan met kleine beetjes, moest wel in Vietnam, daar was lang niet in elk restaurant westers bestek aanwezigquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik kan niet met stokjes eten. Ik heb wel zo'n kinder ding.dat die stokjes al aan elkaar zitten, maar nog vind ik het een gekut...dan maar een lepel...
wie is dat? nieuwe collega?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:09 schreef Ang3l het volgende:
Zit je gei... gezellig te smsen met je knuffelturk.... gaat je accu leeg
WRAARGH!
ja, maar ik hoefde vroeger niet de mooiste of gaafste auto. Als ie maar reed, vond ik het allang best.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
En een toyota is verre van een pimpbak
Da's zoiets als een volvo
Ik heb ook een toyota gehad, van de opa van de ex
Met een collega hoef ik net te sms-en, dat kan ik hem zo wel zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
O dan zou ik schuiven met die stokjes. Zo het eten naar binnenschuiven...quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan het wel maar echt dan met kleine beetjes, moest wel in Vietnam, daar was lang niet in elk restaurant westers bestek aanwezig
O je hebt tijdens mijn afwezigheid een baan gevonden?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar ik hoefde vroeger niet de mooiste of gaafste auto. Als ie maar reed, vond ik het allang best.
Xag dat vroeger ook wel aan klasgenootjes van me. Al hun geld ging in die auto zitten...
De volgende auto wordt wel weer hot. Kep de cash er toch veur..
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een collega hoef ik net te sms-en, dat kan ik hem zo wel zeggen
Om het met jouw woorden te zeggen: it's mah hot bitch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o die is zeker caliente.![]()
dat doe je netjes....
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
eten en bellen tegelijkertijd lukt me dan weer nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, een pan impliceert dat ik gekookt heb en dat ik nooit het geval. tenminste haast nooit.
Nee, ik gooi het nog wel op een bord en sta dan bij aanrecht te eten. Loop nog rond met telefoon etc...
Morgenavond gaat ie beginnen als barman. Daarna ben ik 'm natuurlijk kwijt hequote:Op woensdag 6 januari 2010 14:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o die is zeker caliente.![]()
dat doe je netjes....
Daarom heb je toch altijd een lader bij je?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:09 schreef Ang3l het volgende:
WRAARGH!
Dat zeiden ze in singles ook alquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daarom heb je toch altijd een lader bij je?
Had wel een baan, maar had dat destijds afgewezen. Was voor een Publishing House. (editorial). Maar vond het te kantoorachtig. Dat heb ik jaren lang al gedaan. Ik vind kantoorbanen niets voor mij.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je hebt tijdens mijn afwezigheid een baan gevonden?
Is het nu voor of achter de kassa bij Jamin?
Ik heb volgens mij al 3 Nokia ladersquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zeiden ze in singles ook al
Ik heb maar 1 lader en die ligt thuis
multi-tasken.... daaar zijn handtasjes toch goed in?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
eten en bellen tegelijkertijd lukt me dan weer niet
En hoe kom je nu aan geld dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Had wel een baan, maar had dat destijds afgewezen. Was voor een Publishing House. (editorial). Maar vond het te kantoorachtig. Dat heb ik jaren lang al gedaan. Ik vind kantoorbanen niets voor mij.
Dus doe nu wel wat club promoting, maar is half half. Aangezien ik straks een maand op vakantie ben en daarna 'misschien''even tijdelijk in Nederland blijf vanwege familieomstandigheden. Dus soll. is op een laag pitje. Trouwens, ik heb het al druk zat zonder baan....
is ie gay?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Morgenavond gaat ie beginnen als barman. Daarna ben ik 'm natuurlijk kwijt he
je weet hoe dat gaat met barmannen
Kep ook altijd een lader mee in mijn handtas rugzak. Maar elke telefoon die ik heb heeft weer een andere lader... word er wel een beetje gek van.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al 3 Nokia laders
1 zit er altijd in m'n tas
en anders neem je voor zulke gelegenheden toch de auto van je vader meequote:Op woensdag 6 januari 2010 14:09 schreef Ang3l het volgende:
WRAARGH!
ik heb mijn lege flessen, blikjes etc. ingeleverd en ik leef nu van de statiegeld.quote:
quote:Ben je weer tijdelijk even met je oude beroep verder gegaan?
ja in het bos buiten is het ook veel kouder dan in een warme autogaragequote:Op woensdag 6 januari 2010 14:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HAHAHAH xie het al voor me. Alex die me naar die plekken rijdt. zoveel fouten in die zin.Dat trekt me totaal niet om nou ergens in het bos te liggen te krikken...of op een parkeerplaats...
o ja waaris HIW? die deed dat toch vaak?
Jep. Volledig.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een collega hoef ik net te sms-en, dat kan ik hem zo wel zeggen
Om het met jouw woorden te zeggen: it's mah hot bitch!not bad at allSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh? Quote je nu de verkeerde?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en anders neem je voor zulke gelegenheden toch de auto van je vader mee
Mieke volgens mij is het overal waar jij opduikt lachen om Miekequote:Op woensdag 6 januari 2010 14:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O dan zou ik schuiven met die stokjes. Zo het eten naar binnenschuiven...![]()
Maar in een Japans restaurant o.i.d. probeer ik het wel altijd. En na enig gekut ben ik er al weer klaar mee. De rest van de gezelschap altijd lachen, fuckin' cunts.
It's my little Turkish diva.quote:
Dat gaat veranderen. Wereldwijd gaan alle laders voortaan via mini USB. Onder druk van de EUquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kep ook altijd een lader mee in mijn handtas rugzak. Maar elke telefoon die ik heb heeft weer een andere lader... word er wel een beetje gek van.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja in het bos buiten is het ook veel kouder dan in een warme autogarage
Zoeken ze bij Broke Straight Boys niet nog iemand?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb mijn lege flessen, blikjes etc. ingeleverd en ik leef nu van de statiegeld.
ik heb nog geld...daar leef ik van...
[..]
Of ik weer locaties, mannen etc regel? Nee dat doe ik niet meer. Alhoewel ik dat wel weer zou willen doen. Was echt een gouden baantje.. God, de vrijheid die ik had....
Of je wilt het ons gewoon niet vertellenquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja en het ligt lekkerder, alhoewel.... Goodyear-afdruk staat nog steeds in mijn reet. hahaha kiddin'
Alhoewel het bos,parkeerplaatsen, gaycinema's etc.. zijn voor mensen zoals ik. Anoniem, in de kast etc...maar ik pas daar toch voor.
Had destijds bij anderen gesoll. maar hadden niemand nodig. Tijd was kut, maar nu trekt alles weer aan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zoeken ze bij Broke Straight Boys niet nog iemand?
why should i stop now?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Of je wilt het ons gewoon niet vertellen
dat jij niet je eigen pompzender/site begint met al die connecties en contacten die je daar hebt opgebouwdquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb mijn lege flessen, blikjes etc. ingeleverd en ik leef nu van de statiegeld.
ik heb nog geld...daar leef ik van...
[..]
Of ik weer locaties, mannen etc regel? Nee dat doe ik niet meer. Alhoewel ik dat wel weer zou willen doen. Was echt een gouden baantje.. God, de vrijheid die ik had....
waar heb je deze nu gevonden, want zulke tref ik nu nooit als bonus aanbieding bij de Albert Heijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It's my little Turkish diva.
En met little bedoel ik dat ie echt tot aan m'n schouders komt of zo
(En dan nog presteert ie 't om me te tackelen en in te peperen in de sneeuw)
Deze heeft mij ooit gevonden op stap, en toen op gay.nl, en toen bij roze maandag, en toen op facebook, op msn.... waarna ik hem vervolgens hielp met z'n summercamp-sollicitatie voor de USA .... en hij mij in een aangeschoten bui uitvoerig daarvoor bedankte op stapquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar heb je deze nu gevonden, want zulke tref ik nu nooit als bonus aanbieding bij de Albert Heijn
Zullen we maar alvast onzd 2nd date gaan plannen? Dan halen we dat nog in 2010!quote:
Wij halen dat vast niet... vast iets voor 2012 plannen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we maar alvast onzd 2nd date gaan plannen? Dan halen we dat nog in 2010!
Okquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we maar alvast onzd 2nd date gaan plannen? Dan halen we dat nog in 2010!
Nu het er toch over gaat, wij moeten ook nog steeds een datum vaststellen.quote:
Markt is zo verzadigd. Dat zet geen zode aan de dijk. Tevens ben ik geen ICT-er.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat jij niet je eigen pompzender/site begint met al die connecties en contacten die je daar hebt opgebouwd
Rightquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Nu het er toch over gaat, wij moeten ook nog steeds een datum vaststellen.
Neequote:Op woensdag 6 januari 2010 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, heb je trouwens Rachel getting married gezien?
Jamaar jij bent inmiddels bezet dus ik kan je niet uitwonen op de bank!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wij halen dat vast niet... vast iets voor 2012 plannen?
Nou die neem ik dan ook wel mee, want die heeft me meerdere keren ook wel een kutgevoel bezorgdquote:
gaan we in Maart het op grotere schaal aanpakken als Wonderer's boek in Rotterdam gepresenteerd gaat wordenquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Nu het er toch over gaat, wij moeten ook nog steeds een datum vaststellen.
Trio?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar jij bent inmiddels bezet dus ik kan je niet uitwonen op de bank!
Misschien wil 'ie wel een trio met jou en Ang3l hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
He, Vlarp, ga je nou iedereen inpikken (pun intended) waar ik bevriend mee ben!?
daar heb je ons in dit tpic dan weer voorquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Markt is zo verzadigd. Dat zet geen zode aan de dijk. Tevens ben ik geen ICT-er.
En misschien ben ik wel heel goed bevriend met mezelf hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Misschien wil 'ie wel een trio met jou en Ang3l hoor.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
He, Vlarp, ga je nou iedereen inpikken (pun intended) waar ik bevriend mee ben!?
Dat bedoelde ik eigenlijk in eerste instantie niet zoquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Misschien wil 'ie wel een trio met jou en Ang3l hoor.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk in eerste instantie niet zo
Dus... jij zou heel graag seksuele handelingen met mij en Ang3l verrichten?quote:
Je lover komt uit Buulquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk in eerste instantie niet zo
Maar Erik!!!!! We zouden de details van ons vrouge filmavondje geheim houden!quote:
maar mares gaat wel een eigen station krijgenquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je lover komt uit Buul![]()
Mares en Buul, da's als vuur en water!
dat kon toch heul niet in de schaduw staan van fotogate uren eerder op die maandag ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar Erik!!!!! We zouden de details van ons vrouge filmavondje geheim houden!
Anders krijgen we weer zo'n drama als toen we samen meet de bus naar huis gingen vanuit Roze Maandag.
Je weet wel, met TMM en de Hitlerjugend die zichzelf kon rimmen!
En daar zijn velen niet blij mee, want het kon tegelijk wel eens het opheffen van de bus betekenen. En hoe komen we dan bij het station als we slecht ter been zijn? Of mensen die in Budel e.d. wonen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar mares gaat wel een eigen station krijgen
Oh ik heb weer eens mijn mond voorbij gepraat. Ik en mijn grote mond ook!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar Erik!!!!! We zouden de details van ons vrouge filmavondje geheim houden!
Anders krijgen we weer zo'n drama als toen we samen meet de bus naar huis gingen vanuit Roze Maandag.
Je weet wel, met TMM en de Hitlerjugend die zichzelf kon rimmen!
O, de mensen hebben gewonnenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En daar zijn velen niet blij mee, want het kon tegelijk wel eens het opheffen van de bus betekenen. En hoe komen we dan bij het station als we slecht ter been zijn? Of mensen die in Budel e.d. wonen?
Zeg maar dag met je Choristes en Weddings!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik heb weer eens mijn mond voorbij gepraat. Ik en mijn grote mond ook!
Dei grote mond is dan weer wel reuze handig als je olifanten gaat pijpenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik heb weer eens mijn mond voorbij gepraat. Ik en mijn grote mond ook!
Wat heb ik met Mares te maken?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je lover komt uit Buul![]()
Mares en Buul, da's als vuur en water!
Veel als je een trio met ons wilquote:
Ja.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Al was Zurrik wel uitverkozen tot Gezelligste gat van Brabant, of zoiets. Toch?
Ik zou het niet weten.quote:Ik dacht altijd dat ik dat was, het gezelligste gat van brabant
Ghehe, ja snap ik. 'T is ook wel een beetje kleinHelmond daarquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja.
En Budel tot kutste dorp door 6pack.
[..]
Nee wij zijn van andere generatiesquote:Ik zou het niet weten.![]()
Homo's neuken met iedereen die een lul heeftquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
O ja, want als je 30 bent en homo en vrijgezel dan ben je automatisch kandidaat
Soms heb je ook van die mensen die zeggen "O ben je homo? O die ken ik ook wel eentje... zal ik jullie koppelen?"
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Homo's neuken met iedereen die een lul heeft
ik ben geen homoquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
Maar dat is wel de opvatting ja
Nou ja, je bent meer candidaat dan een hetero in een relatie...quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
hoop doet leven tochquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
Soms heb je ook van die mensen die zeggen "O ben je homo? O die ken ik ook wel eentje... zal ik jullie koppelen?"
Elisabeth, Elisabethquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:24 schreef Xiance het volgende:
Alle Fragen sind gestellt und alle Phrasen eingebt
Wir sind die letzten einer Welt aus der es keinen Ausweg gibt
Denn alle Sunden sind gewagt
Die Tugenden sind einstudiert
und alle Fluche sind gesagt, und alle Segen revidiert
Die Hlichkeit empurt uns nicht
Die Schonheit scheint uns langst banal
Die gute Tat belehrt uns nict
O ja?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, je bent meer candidaat dan een hetero in een relatie...
Mike, kom d'r maar in!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vraag me af waar mike blijft met zn opmerking.
mieke mag niets zeggen met volle mondquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:54 schreef Xiance het volgende:
fluff... fluff... fluffy... fluff....
take 2543 en aktiequote:Op woensdag 6 januari 2010 18:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mike moest vast weer even een scène 'spelen', zal zo wel weer terug zijn
Toch best een egostrelend baantje, als je zo goed kan pijpen dat je ze hard houdtquote:
EN sex, EN betaald worden...quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toch best een egostrelend baantje, als je zo goed kan pijpen dat je ze hard houdt
casting lijkt me leukerquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toch best een egostrelend baantje, als je zo goed kan pijpen dat je ze hard houdt
tja de mythe dat acteurs bij een regisseur "alles" over hebben voor een rol is niet voor niets een mythequote:Op woensdag 6 januari 2010 19:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
EN sex, EN betaald worden...
ach en wee... het leven van kantoorpersoneel lijkt soms zoooo uitzichtloos
nouja ik zie mezelf toch al niet op mn buik liggen voor diensten, regiseur of nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja de mythe dat acteurs bij een regisseur "alles" over hebben voor een rol is niet voor niets een mythe
Nou ja, "seks"... ik geloof neit dat de fluffer echt aan zijn trekken komtquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
EN sex, EN betaald worden...
ach en wee... het leven van kantoorpersoneel lijkt soms zoooo uitzichtloos
nouja...quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, "seks"... ik geloof neit dat de fluffer echt aan zijn trekken komt
Niet trager dan andersquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij of is gay.nl echt belachelijk sloom en kut aan het doen?
Da's ook weer waar ja.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:47 schreef Xiance het volgende:
[..]
nouja...
een lekkere vent (porno acteur) pijpen is voor velen toch net zo lekker als neuken/geneukt worden..
Die kon je niet?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die kon ik nog niet en heb ik als gratis film besteld bij Qualityfilmcollection actie van koop 2 en krijg nummer 3 gratis
Nou dan maar geen nieuwe foto uploadenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij of is gay.nl echt belachelijk sloom en kut aan het doen?
akela ik doe mijn bestquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:09 schreef Vlarp het volgende:
Opletten heeft geen zin als je het niet kunt
Nja het kwam er blijkbaar iets vervelender uit dan het bedoeld was.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:09 schreef Vlarp het volgende:
Opletten heeft geen zin als je het niet kunt
Nou ja, als ik langs jou mag zitten en op je mag aan rijden welquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja het kwam er blijkbaar iets vervelender uit dan het bedoeld was.
Maar daarom ook mijn vraag of het iets Brabants is aangezien ik wel vaker in het forum dit soort dingen lees...
van jou kan ik dat wel hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar daarom ook mijn vraag of het iets Brabants is aangezien ik wel vaker in het forum dit soort dingen lees...
Jaaaaa nou klaarblijkelijk heb je gewoon iets bitcherigs in je.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
als jij langs me gaat zitten kunnen we aanrijden naar ons mam, die is namenlijk net afgewerktquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, als ik langs jou mag zitten en op je mag aan rijden wel
Hoe is het eigenlijk met jouw dancefloor?? Heb je de sleutels van de poort al??quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heeft Anouk niet iets gezongen met My best isn't good enough?
Zeg! Ga jij eens even je hoekje opzoeken of zo...quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaaa nou klaarblijkelijk heb je gewoon iets bitcherigs in je.
Ow die dingen zijn inderdaad leukquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:27 schreef Xiance het volgende:
hihihi mijn limburgse collega vroeg straks, toen ik overhaast de deur uit holde "JAN! bent gij nu al afgewerkt"
waarop ik terug riep "HAH! als ik dat nog eens mee mocht maken.."
mijn andere collega heeft maar even uitgelegt, nadat ze dr tranen weer gedroogd had, wat afgewerkt in ABN betekend
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Op je aanrijden? Dat is echt te veel van het goede hoor.
Ja... die heb ik alquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jouw dancefloor?? Heb je de sleutels van de poort al??
Ja nou...quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zeg! Ga jij eens even je hoekje opzoeken of zo...
Doeiquote:
Nou doeiquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, als ik langs jou mag zitten en op je mag aan rijden wel
En, wanneer ga je er wonen?quote:
Nou, ik gok dat 1 februari niet meer gaat lukken eigenlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En, wanneer ga je er wonen?Zomer 2012 of lukt het nog voor de paasdagen?
En heb je die ontbijtstuff van ons al gevonden?
quote:
zo'n klein landje.. en nog lijkt het wel alsof mensen een andere taal sprekenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow die dingen zijn inderdaad leuk
Dat vroeg ik laatst een collega ook, of ze die klant afgewerkt had... bedoelde afgehandeld...
En ik kreeg me een boze blik
Ja wat een onmeunig groot verschil somsquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
zo'n klein landje.. en nog lijkt het wel alsof mensen een andere taal spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |