Het komt vast door het winterse weer in NLquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:27 schreef Vlarp het volgende:
De trein is vertraging aan het maken. Vol in de ankers bij Voorschoten, en nu weer langzaam rijden
Het zal eens een keer lekker gaan met de trein...
ik baalde als een stier toen in dec 2008 ze 2 dagen voor mijn aankomst in sydney gestopt warenquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:18 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
De Musical is echt geweldig, mocht je binnenkort naar London gaan, moet je Priscilla gaan zien
hier ging hij zelfs stil staan tussen den bosch en vughtquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:27 schreef Vlarp het volgende:
De trein is vertraging aan het maken. Vol in de ankers bij Voorschoten, en nu weer langzaam rijden
Het zal eens een keer lekker gaan met de trein...
Ik ben niet zo van de travestie, veren en bont eerlijk gezegdquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:18 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
De Musical is echt geweldig, mocht je binnenkort naar London gaan, moet je Priscilla gaan zien
dus de film vond je ook niet leuk ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de travestie, veren en bont eerlijk gezegd
in dank aanvaart en net iets meer voor jouw terugquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:50 schreef Yoppie het volgende:
![]()
Mogge allemaal!
En nog de beste wensen natuurlijk voor iedereen
Mwah. Niet echt mijn ding nee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus de film vond je ook niet leuk ?
die kon ik nog niet en heb ik als gratis film besteld bij Qualityfilmcollection actie van koop 2 en krijg nummer 3 gratisquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwah. Niet echt mijn ding nee.
Misschien iets te lang geleden gezien om het me nog goed te kunnen herinneren.
Dit weekend wel Transamerica nog eens gekeken
u is goed bezigquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhuh
Maar nu op kantoor Groene thee met "Natural Antioxidants"
Welke 2 had je gekcoht dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die kon ik nog niet en heb ik als gratis film besteld bij Qualityfilmcollection actie van koop 2 en krijg nummer 3 gratis
1494 Christiana F en nog een paarquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welke 2 had je gekcoht dan?
Ben inmiddels aan de 2e boekenplank met quality film collection begonnen
Ziet aardig zwart van die hoesjes!
wellicht moeten we binnenkort eens titles uitwisselen om te zien in hoeverre we overlap hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welke 2 had je gekcoht dan?
Ben inmiddels aan de 2e boekenplank met quality film collection begonnen
Ziet aardig zwart van die hoesjes!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:05 schreef mike_hunt het volgende:
Goeiemorgen handtasjes![]()
o wat vroeg weer. Eerst koffie
ja, het wordt een uitsmijtertje. Ik wilde eerst Eggs Florentine, maar is me teveel werk met spinazie and shit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
ga jij lekker ontbijten![]()
dan doe ik snel ff lunchen en een peuk![]()
Zit je stiekem op school te fok!ken?quote:
nee hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zit je stiekem op school te fok!ken?![]()
que tal, bitch?
Nopequote:Op woensdag 6 januari 2010 13:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, het wordt een uitsmijtertje. Ik wilde eerst Eggs Florentine, maar is me teveel werk met spinazie and shit.
eet ze!
btw niet gestopt met reauken?
nu al klaar met lunchen? das snel. (of was het koffie en een peuk?)quote:
teruglezen is ook echt een kunstquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nu al klaar met lunchen? das snel. (of was het koffie en een peuk?)
karnemelk.. tering, das 20 jaar geleden...quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nope
en ik had hollands gelunchd, dus een beker karnemelk volkoren boterham met kaas en beker bami soep
teruglezen? doe ik niet aan...quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
teruglezen is ook echt een kunst
staaat er toch dat ik SNEL ging lunchen
oh ik eet altijd snelquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:32 schreef mike_hunt het volgende:
trouwens, je moet niet te snel eten, is niet goed voor je...
Snel eten is slecht voor je lijn
Niet alleen wat je eet maar ook hoe je eet, is van belang is voor je gewicht. Je eten naar binnen schrokken verdriedubbelt je risico op overgewicht, eetgewoonten hebben meer invloed op je gewicht dan eerst werd gedacht. Eet je te snel, kunnen je hersenen geen signaal naar je maag sturen dat die vol is, dat blijkt uit recent Japans onderzoek.
altijd? ook thuis?quote:
kwartiertje ben ik klaar met eten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
altijd? ook thuis?
Als ik alleen ben, doe ik dat ook. Zelfs met avondeten sta ik bij het aanrecht. Ik neem niet eens de moeite om te gaan zitten.
O hij weet natuurlijk nog niet dat jouw torch niet in de buurt van meisjes komtquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:37 schreef mike_hunt het volgende:
Mijn neefje heeft zijn rijbewijs gehaald.![]()
jongen is helemaal trots.
Zei ie: kan ik met mijn bak meisjes versieren.![]()
aaahhh the torch has been passed..
Toen ik 18 was, toen nog wel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O hij weet natuurlijk nog niet dat jouw torch niet in de buurt van meisjes komt
wat had je dan wel een daf? lada?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Toen ik 18 was, toen nog wel.
maar ja, ik had geen pimp bak destijds..
met een koebroer moet ik wel zuivelconsumptie promotenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
karnemelk.. tering, das 20 jaar geleden...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat had je dan wel een daf? lada?
is weer eens wat anders dan mannen klaarmelken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met een koebroer moet ik wel zuivelconsumptie promoten![]()
met mannen meer sjans
met melk meer mans
Leve Joris 3 pinter
Met stokjes gaat teringlangzaam bij mijquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
teruglezen? doe ik niet aan...
laat me raden van de tig topics geleden...
'tis druk in de trein'
'ik heb koppijn'
'ik ga ..... maken voor avondeten'
'ik ben uitgescheurd'
etc... am i close?![]()
trouwens, je moet niet te snel eten, is niet goed voor je...
Snel eten is slecht voor je lijn
Niet alleen wat je eet maar ook hoe je eet, is van belang is voor je gewicht. Je eten naar binnen schrokken verdriedubbelt je risico op overgewicht, eetgewoonten hebben meer invloed op je gewicht dan eerst werd gedacht. Eet je te snel, kunnen je hersenen geen signaal naar je maag sturen dat die vol is, dat blijkt uit recent Japans onderzoek.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
mijn eerste auto was een golf, daarna een citroen en daarna een Toyota. En nu niets meer.
jij vreet gewoon uit de pan ?????quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
altijd? ook thuis?
Als ik alleen ben, doe ik dat ook. Zelfs met avondeten sta ik bij het aanrecht. Ik neem niet eens de moeite om te gaan zitten.
Handig joh, kan hij je zo naar de parkeerplaatsen en de Nieuwe Meer brengenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:37 schreef mike_hunt het volgende:
Mijn neefje heeft zijn rijbewijs gehaald.![]()
jongen is helemaal trots.
Zei ie: kan ik met mijn bak meisjes versieren.![]()
aaahhh the torch has been passed..
ik kan niet met stokjes eten. Ik heb wel zo'n kinder ding.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Met stokjes gaat teringlangzaam bij mij
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
das toch een pimpbak
ik ben naar nederlands
Nee, een pan impliceert dat ik gekookt heb en dat ik nooit het geval. tenminste haast nooit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij vreet gewoon uit de pan ?????
toyota een pimpbak.. hahahahahaa ze zien me al aankomen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
das toch een pimpbak
ik ben naar nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |