abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76477972
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:48 schreef snakelady het volgende:
Daph, sterkte!!
En ik heb pfeifer gehad, dat is inderdaad meer dan een beetje moe zijn.
Je kan eens een glas aflikken en dan in schenken voor ze, weten ze ook hoe het is.

Even een vraagje, als je zelf acrylnagels wil zetten bij je eigen, wat is dan een leuk oefen/starterspakket?

Is dit bijvoorbeeld iets?

http://www.nagelproducten(...)php/products_id/1748

Acryl is een stuk lastiger dan gel! Persoonlijk zou ik voor een gelsetje gaan.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:51:16 #252
127100 Krupelhintsje
Tsjin sinleas geweld!
pi_76477992
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:48 schreef snakelady het volgende:
Daph, sterkte!!
En ik heb pfeifer gehad, dat is inderdaad meer dan een beetje moe zijn.
Je kan eens een glas aflikken en dan in schenken voor ze, weten ze ook hoe het is.

Even een vraagje, als je zelf acrylnagels wil zetten bij je eigen, wat is dan een leuk oefen/starterspakket?

Is dit bijvoorbeeld iets?

http://www.nagelproducten(...)php/products_id/1748
Is gel misschien niet makkelijker? (spreek uit ervaring)
*** The Truth Is Out There ***
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:51:42 #253
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_76478006
Dank dank voor alle complimentjes!
Don't come closer, I might hurt you
pi_76478019
Die duochromes zijn wel moeilijk vast te leggen! Dit is Nubar Sungold.... Ik krijg alleen de zachte koperkleur niet vastgelegd, wel de fellere kleuren....

I had a signature once. It was awful.
pi_76478034
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:48 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Oh zooo herkenbaar.
In mijn geval bleek later dat ik tien jaar met onbehandelde reuma heb rondgelopen en dat mijn rug inmiddels deels vergroeid was en nóg krijg ik dergelijke reacties af en toe.
"Je kon gisteren toch ook mee naar de markt? Waarom kan je dan nu niet mee naar ... "
Mja, omdát ik gisteren mee ben geweest naar de markt en ook dat ging alleen met de nodige pillen.
Gehandicaptenparkeerkaart? Ach die heb jij niet nodig, dat is voor mensen die echt gehandicapt zijn en niet voor mensen als jij.
Aangepaste fiets? Je fiets doet het toch nog goed?
Hulp in de huishouding? Je moet gewoon wat vaker opruimen en schoonmaken.

@Lindy: Wat gaaaaaaf!
Ontzettend frustrerend, zoveel onbegrip! Vreselijk! Mensen snappen gewoon niet dat je soms dingen niet kunt doen om iets anders te kunnen doen. Zucht. Krijg je nu nog steeds van die opmerkingen? Nee toch?
pi_76478096
Gatverdamme Snakelady!!! Glas aflikken!
Ik heb het ook gehad (toen ik 14 was) en is geen pretje!

Geen lakfoto's hier, er zit al meer dan een week hetzelfde op Ik heb gewoon geen tijd..
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:54:07 #257
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_76478107
Mooi zoeperzaske!!
Don't come closer, I might hurt you
pi_76478166
Op die onderste foto is het volgens mij prima te zien hoor.
Netjes gedaan, duochromes zijn verschrikkelijk moeilijk te fotograferen.

Ik houd alleen niet zo van dit soort kleuren.
pi_76478293
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Op die onderste foto is het volgens mij prima te zien hoor.
Netjes gedaan, duochromes zijn verschrikkelijk moeilijk te fotograferen.
Nee, daar is ie best fel oranje, hij heeft bij kunstlicht nog een heel bleke kopertint.... heel mooi!
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:01:07 #260
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_76478387
ik heb alleen maar acrylnagels gehad dus weet wel hoe ze dat doen, gel heb ik nog nooit gezien, maar zal eens gaan zoeken, als dat makkelijker is ga ik natuurlijk voor gel.

Zoeperzazke, mooi hoor!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_76478694
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:52 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ontzettend frustrerend, zoveel onbegrip! Vreselijk! Mensen snappen gewoon niet dat je soms dingen niet kunt doen om iets anders te kunnen doen. Zucht. Krijg je nu nog steeds van die opmerkingen? Nee toch?
Ja hoor, meer dan vroeger nog eigenlijk. Ik ben uit huis gegaan in de periode dat ik nog geen diagnose had en in hun ogen dus een aansteller was omdat er niks mis met me was en hoewel ik inmiddels die diagnose wel heb en een verklaring heb voor waarom ik bepaalde dingen gewoon niet meer kan is het sindsdien ook behoorlijk achteruit gegaan maar dat zien ze dus niet.

Als ze hier een weekend zijn snappen ze niet dat ik niet én de hele dag erop uit kan met ze én daarna uitgebreid kan gaan staan koken. Het is óf iets leuks doen, óf iets lekkers eten en óf nu iets leuks doen óf morgen. Snappen ze niks van. Ik heb toch kunnen zitten en liggen en slapen tussendoor en ik heb toch medicijnen? Dan zou het dus over moeten zijn en anders moet de dokter me iets beters voorschrijven. Maar beter is er niet meer en de schade die er is gaat niet meer weg.

En dan heb ik ook nog van die rare hobbies zoals nagels lakken en nagellak verzamelen en ga ik speciaal naar de andere kant van het land om andere mensen te ontmoeten die óók die rare hobby hebben.
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:09:00 #262
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76478714
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:33 schreef Daph_ het volgende:
Voor de geïnteresseerden even een samenvatting van mijn gezondheidsdagje Huisarts/Ziekenhuis/Röntgen/Medicatie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog steeds naakte nagels maar ik weet niet welke lak ik moet smeren!
Daph_ wat een gedoe allemaal, maar ergens wel fijn dat er in ieder geval iets gaande is. Dan komt er hopelijk ook wat meer uit zodat je de oorzaak kan aanpakken!

Wel heel vervelend dat je thuissituatie zo negatief is, dat helpt ook niet echt voor herstel. Kun je niet eens goed met je ouders praten erover, of ze een brief schrijven zodat je goed kan uitleggen hoe jij je eronder voelt?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_76478792
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:01 schreef snakelady het volgende:
ik heb alleen maar acrylnagels gehad dus weet wel hoe ze dat doen, gel heb ik nog nooit gezien, maar zal eens gaan zoeken, als dat makkelijker is ga ik natuurlijk voor gel.

Zoeperzazke, mooi hoor!
Gel is een soort stroopachtig spul dat je met een kwastje op je nagel lakt net als nagellak en dan laat uitharden onder de lamp. Veel makkelijker in gebruik al was het alleen maar omdat je dus niet aan tijd gebonden bent bij het in orde maken van je nagel. Acryl wordt uit zichzelf hard dus als je niet snel genoeg werkt zit je met een lelijke nagel. Gel kan je net zo lang mee prutsen tot je tevreden bent en hardt pas uit als jij er klaar voor bent.
pi_76478998
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:08 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ja hoor, meer dan vroeger nog eigenlijk. Ik ben uit huis gegaan in de periode dat ik nog geen diagnose had en in hun ogen dus een aansteller was omdat er niks mis met me was en hoewel ik inmiddels die diagnose wel heb en een verklaring heb voor waarom ik bepaalde dingen gewoon niet meer kan is het sindsdien ook behoorlijk achteruit gegaan maar dat zien ze dus niet.

Als ze hier een weekend zijn snappen ze niet dat ik niet én de hele dag erop uit kan met ze én daarna uitgebreid kan gaan staan koken. Het is óf iets leuks doen, óf iets lekkers eten en óf nu iets leuks doen óf morgen. Snappen ze niks van. Ik heb toch kunnen zitten en liggen en slapen tussendoor en ik heb toch medicijnen? Dan zou het dus over moeten zijn en anders moet de dokter me iets beters voorschrijven. Maar beter is er niet meer en de schade die er is gaat niet meer weg.

En dan heb ik ook nog van die rare hobbies zoals nagels lakken en nagellak verzamelen en ga ik speciaal naar de andere kant van het land om andere mensen te ontmoeten die óók die rare hobby hebben.
Sommige mensen snappen er echt helemaal niks van . Vind het echt vervelend voor je dat ze het allemaal niet snappen Hopelijk komt daar snel verandering, want dat maakt het er niet makkelijker op.

@ dat laatste Hier snappen ze er ook niks van. Ze weten ook helemaal niks van mijn blog ofzo
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:18:15 #265
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_76479135
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:10 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Gel is een soort stroopachtig spul dat je met een kwastje op je nagel lakt net als nagellak en dan laat uitharden onder de lamp. Veel makkelijker in gebruik al was het alleen maar omdat je dus niet aan tijd gebonden bent bij het in orde maken van je nagel. Acryl wordt uit zichzelf hard dus als je niet snel genoeg werkt zit je met een lelijke nagel. Gel kan je net zo lang mee prutsen tot je tevreden bent en hardt pas uit als jij er klaar voor bent.
ah ok, dat is wel handig ja, en weet jij waar ik dat relatief goedkoop maar toch goed kan halen? we blijven hollanders he.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_76479368
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:18 schreef snakelady het volgende:

[..]

ah ok, dat is wel handig ja, en weet jij waar ik dat relatief goedkoop maar toch goed kan halen? we blijven hollanders he.
Mijn setje komt van euronageldinges die in de OP staat. Bevalt prima.
Behalve dan dat ik er allergisch voor ben. Je zou anders ook alleen een lamp kunnen kopen en wat van mijn gel over kunnen nemen? Is allemaal nog haast niet gebruikt. PM maar als je interesse hebt maar ik ben er vandaag waarschijnlijk verder niet dus het antwoord kan nog even duren.

Ik heb nog steeds goede hoop een keer een gel te vinden waar ik wel tegen kan dus mijn lamp wil ik voorlopig nog niet kwijt.

@Daph: mijn blog is ook topsecret! Alleen een paar vrienden weten van het bestaan maar die hebben ook geen url. Zal die mannen ook wel niet zo interesseren gok ik zo.
Oh en mijn schoonmoeder weet dat ik binnenkort gratis nagellak krijg voor een review. Ze vond dat nagellakken allemaal maar een beetje stom maar nu er sprake is van gratis nagellak begint ze de voordelen er van in te zien.
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 13:24:19 #267
7074 moussy
kuttekop
pi_76479382
Wat afschuwelijk om te lezen van de onbegrip in jullie omgeving!
Ik heb er ondertussen 1 op msn in een scheur liggen omdat ik de deur niet uitkan. Met 2 versleten heupen door de sneeuw ploeteren is echt niet ideaal.. maar ow ow wat een lol

Maar ik heb wel vanmorgen 3 goshlakjes uit de uitverkoopbak meegenomen bij kruidvat 1 die echt niet mn ding is, maar daar ga ik mee mengen en klooien, dat is sweet peach
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Licht Ontvlambaar woensdag 6 januari 2010 @ 13:25:58 #268
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76479447
Sweet Peach, ook niet mijn kleurtje, maar toch meegenomen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 13:27:13 #269
7074 moussy
kuttekop
pi_76479509
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:25 schreef Sjeen het volgende:
Sweet Peach, ook niet mijn kleurtje, maar toch meegenomen
er lag hier alleen snow, die peach en wat basis frenchlakjes.. helaas
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:44:44 #270
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_76480233
Joysa Wat een goeie deal! Leuk lakjes hoor.

Mooi warm kleurtje Zoeperzazke!

Ach lieve Daph(en MiMu, moussy en vast vele anderen) toch. Je kan beter je been breken en in het gips zitten. Dan zien mensen het wel. Het begrip houdt altijd na een paar weken wel op. Maar zelfs bij je directe omgeving is wel heel frustrerend.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_76480757
Ik ben voor het eerst een french manicure aan het doen bij mezelf, hellup!
All good things are wild and free.
  Licht Ontvlambaar woensdag 6 januari 2010 @ 14:01:30 #272
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76480918
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:27 schreef moussy het volgende:

[..]

er lag hier alleen snow, die peach en wat basis frenchlakjes.. helaas
Ja, hier ook toch maar meegenomen... Dadelijk nog even bij een andere Kruidvat kijken
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_76480966
daph sterkte met alles
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:15:37 #274
286089 TearsOfJoy
Fabulous, flawed, feminine
pi_76481474
Mooi kleurtje zoeperzaske!!

@tlicious: Maak je een foto als je klar bent? Ik ben vreselijk onhandig met French Manicures, gebruik je sjabloontjes?

Sterkte Daph_!
Common sense is not so common
pi_76481524
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:15 schreef TearsOfJoy het volgende:
Mooi kleurtje zoeperzaske!!

@tlicious: Maak je een foto als je klar bent? Ik ben vreselijk onhandig met French Manicures, gebruik je sjabloontjes?

Sterkte Daph_!
Ja ga ik doen! Maar verwacht er niet teveel van, doe het met losse hand en het is de eerste keer
All good things are wild and free.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')