Ja, ze dumpt hem omdat zodat ze hem daarna weer terug kan winnen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:10 schreef Esmerallda17 het volgende:
gewoon eerst lekker klesten ofzo.
Niet gelijk zo overhaast, aangezien het net uit is met haar vriend?
Want wie weet wil ze hem nog terug, of gaat het veel te snel voor der.
ijs eet je omdat het lekker is niet om het weerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:07 schreef Meneer.V het volgende:
Heb je zin om samen met mij iets leuks te gaan doen binnenkort?
ik ken genoeg mensen,quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:15 schreef Meneer.V het volgende:
[..]
Ja, ze dumpt hem omdat zodat ze hem daarna weer terug kan winnen.
Logisch toch!
Dat is apart.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:17 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ik ken genoeg mensen,
zo iets heet een 'knipperlicht' relatie
Is het er zo een.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:33 schreef kutforum het volgende:
ik heb zeker respect, het isgewoon dat zij een heel mooi meisje is, ik al een tijdje met haar aan het praten ben en volgens mij ziet ze mij ook wel zitten, ik ben juist bang dat iemand anders me voor kan zijn
Beter lezen, ze is 15 jaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Is het er zo een.
Aan mooie populaire meisjes van 17 heb je niks.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:10 schreef Esmerallda17 het volgende:
gewoon eerst lekker klesten ofzo.
Niet gelijk zo overhaast, aangezien het net uit is met haar vriend?
Want wie weet wil ze hem nog terug, of gaat het veel te snel voor der.
hoezo?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Is het er zo een.
Aan mooie populaire meisjes van 17 heb je niks.
Waar ik vandaan kom noemen ze dat labielquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:25 schreef Meneer.V het volgende:
[..]
Dat is apart.
Bij ons heet dat wanhopig.
aarzelend, broos, instabiel, labiel, onbestendig, onstandvastig, onwis, onzeker, tuitelig, waggelend, wankel, wankelbaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:08 schreef VanderMeulen het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom noemen ze dat labiel
In ieder geval niet een type waar ik een relatie mee zou willen!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:13 schreef Röd het volgende:
[..]
aarzelend, broos, instabiel, labiel, onbestendig, onstandvastig, onwis, onzeker, tuitelig, waggelend, wankel, wankelbaar
Ik vind onwis wel mooi klinken..
Hij heeft haar nog niet geproeft, dus of ze echt lekker is weet hij niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:17 schreef Wasbeerstaart het volgende:
Wat nou als ze helemaal niet aardig is int echt??
Zou je dan doorgaan omdat ze 'lekker' is? Of ! niet?
EN, als je met dr uitgaat en je hebt honger, bied een hamburger aan, dan weet je gelijk hoe ze echt is
Ga je iets leuks doen zonder bijbedoelingen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:30 schreef Feesthoed het volgende:
Gewoon vragen of ze iets leuks gaat doen zonder bijbedoelingen, dat je elkaar een beetje leert kennen. Daarna komt dat gedate wel
Dus je bedoelt dat ze het nu niet op een rijtje heeft?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:20 schreef Lesley-91 het volgende:
Nog even afwachten en wat later uitvragen. Het is net uit met haar vriend dus het duurt waarschijnlijk nog even voordat ze alles op een rijtje heeft.
Ik kan me voorstellen dat als het net uit is dat je toch even tot jezelf moet komen en niet gelijk toe bent aan daten. Maar goed zo denk ik erover.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:48 schreef Meneer.V het volgende:
[..]
Dus je bedoelt dat ze het nu niet op een rijtje heeft?
Dan denkt ze zo van: hmm....zonder bijbedoelingen? Ja dan laat maar hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:52 schreef Meneer.V het volgende:
[..]
Ga je iets leuks doen zonder bijbedoelingen?
Ja? Mag ik mee?
Inderdaad, meestal denken ze hetzelfde als ons.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dan denkt ze zo van: hmm....zonder bijbedoelingen? Ja dan laat maar hoor.
Bioscoop, schaatsen, gewoon bij een van jullie thuis gezellig iets doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:33 schreef kutforum het volgende:
Het is gelukt mensen, moet alleen nog een manier bedenken wat vooriets:P
of gewoon even de stad in en iets gaan drinken?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:33 schreef kutforum het volgende:
Het is gelukt mensen, moet alleen nog een manier bedenken wat vooriets:P
doe het morgen maar , dan kan ze nog even blijven radenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef kutforum het volgende:
zal ik alleen nu al vragen wat we zullen gaan doen of doe ik dat morgen? ik wil niet opdringerig doen ofzo, niet dat ze dalijk denkt oh daar komt hij weer op msn ...
Dit soort dingen kun je ook beter doen door te bellen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef kutforum het volgende:
zal ik alleen nu al vragen wat we zullen gaan doen of doe ik dat morgen? ik wil niet opdringerig doen ofzo, niet dat ze dalijk denkt oh daar komt hij weer op msn ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |