Waar is ze dan zo boos over? Wat heb je geflikt man!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:58 schreef AdvancedPower het volgende:
Ze is nu weg, maar ze wil er met mij over praten. Ze komt vanavond op MSN en morgen zie ik haar weer. Dat worden nog mooie gesprekken op MSN en morgen.Ik denk dat het goed komt, alleen is ze wel hartstikke boos.
En een HVJtje, BFFLletje, LYSMetje, WJNMKtje, ..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:01 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zou haar ook nog een smekende krabbel sturen op hyves TS, inclusief een jekentmenietje. Kuikens delven dat.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:01 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zou haar ook nog een smekende krabbel sturen op hyves TS, inclusief een jekentmenietje. Kuikens delven dat.
Ze is niet meer online.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:10 schreef Apebeer het volgende:
Ik heb je vriendin op msn AP, ik ben haar soort van aan het versieren
Pics?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:10 schreef Apebeer het volgende:
Ik heb je vriendin op msn AP, ik ben haar soort van aan het versieren
Dan heeft ze je geblocktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:12 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ze is niet meer online.![]()
Vanavond barst het wel weer los.
En je wordt bedankt. Nu ga ik mijn leed delen ook!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:00 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Internethelden tegenwoordig, waar zijn de echte helden gebleven.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:13 schreef Fortitude het volgende:
[..]
En je wordt bedankt. Nu ga ik mijn leed delen ook!
Stiekem vind ik het wel een leuk nummer.![]()
Maak maar vast een deel 2 van dit topic aan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:12 schreef AdvancedPower het volgende:
Ze is niet meer online.![]()
Vanavond barst het wel weer los.
Hij is nog niet vol.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maak maar vast een deel 2 van dit topic aan.
Nog even dan.quote:
Smakelijk eten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:17 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ga nu zo eten.
Iemand anders maakt hem denk ik wel.
Denk het ook welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:17 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ga nu zo eten.
Iemand anders maakt hem denk ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |