En je wordt bedankt. Nu ga ik mijn leed delen ook!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:00 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Internethelden tegenwoordig, waar zijn de echte helden gebleven.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:13 schreef Fortitude het volgende:
[..]
En je wordt bedankt. Nu ga ik mijn leed delen ook!
Stiekem vind ik het wel een leuk nummer.![]()
Maak maar vast een deel 2 van dit topic aan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:12 schreef AdvancedPower het volgende:
Ze is niet meer online.![]()
Vanavond barst het wel weer los.
Hij is nog niet vol.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maak maar vast een deel 2 van dit topic aan.
Nog even dan.quote:
Smakelijk eten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:17 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ga nu zo eten.
Iemand anders maakt hem denk ik wel.
Denk het ook welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:17 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ga nu zo eten.
Iemand anders maakt hem denk ik wel.
Omdat alleen msnen geen nut heeftquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:18 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Smakelijk eten.
Waarom is het precies uitgegaan trouwens?
Zal het tegen de TS proberen te zeggenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:19 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
In de OP wel even de screenshots zetten alsjeblieft.
alleen 2x een screenshot van een msn gesprekquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:25 schreef Kwakkeltje het volgende:
11 pagina's en nog steeds geen pics te zien in de 'Topicgallery'
Laat hem aub zichzelf nog meer voor lul zettenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat een hielenlikker ben jij TS.
Laat je bontkraagje maar achter.
Koop een bos bloemen en ga strak in het pak!
Eindelijk ben je er. Valt me van je tegen, dat je er elf pagina's over moet doen om in het breezertopic van de dag te posten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:20 schreef de_boswachter het volgende:
Mannen wiens vriendin het uitmaaktOMFG sad.
Link?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:39 schreef Zero17 het volgende:
Ik zie nu pas die screens.
En TS, serieus gast.
Drop the :$ smilies.
6.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:21 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Eindelijk ben je er. Valt me van je tegen, dat je er elf pagina's over moet doen om in het breezertopic van de dag te posten.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:21 schreef Aethereal het volgende:
Eindelijk ben je er. Valt me van je tegen, dat je er elf pagina's over moet doen om in het breezertopic van de dag te posten.
Hier ben ik het wel helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:21 schreef Aethereal het volgende:
[..]
te laat ingeschakeldquote:
niks d'rvan, TS heeft plechtig beloofd zeer gedetailleerd verslag te doen van de vorderingen vanavond.quote:
Ze is nu aan het kanen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
niks d'rvan, TS heeft plechtig beloofd zeer gedetailleerd verslag te doen van de vorderingen vanavond.
Dan blijf ik hem zeker even volgenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
niks d'rvan, TS heeft plechtig beloofd zeer gedetailleerd verslag te doen van de vorderingen vanavond.
Na een relatie van 3 maanden via msn schijnt dat te mogenquote:
Zou jij ondertussen dan even uit kunnen leggen wat er precies voor het MSN-gesprek gebeurde? De reden waarom ze het uitmaakten, en of je haar nog gegeven hebt, dus.quote:
Ik had vandaag met haar afgesproken. Toen liep ze naar me toe en zei ze dat het verder niks tussen ons werd. Toen ben ik weggelopen en heb ik gezegd dat ze kon sterven.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:44 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Zou jij ondertussen dan even uit kunnen leggen wat er precies voor het MSN-gesprek gebeurde? De reden waarom ze het uitmaakten, en of je haar nog gegeven hebt, dus.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Na een relatie van 3 maanden via msn schijnt dat te mogen
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:45 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik had vandaag met haar afgesproken. Toen liep ze naar me toe en zei ze dat het verder niks tussen ons werd. Toen ben ik weggelopen en heb ik gezegd dat ze kon sterven.
Probeer je nou tof te doen hier op Fok? Want dat 'sterven' staat nogal in schril contrast met de toon van je msn-teksten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:45 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik had vandaag met haar afgesproken. Toen liep ze naar me toe en zei ze dat het verder niks tussen ons werd. Toen ben ik weggelopen en heb ik gezegd dat ze kon sterven.
Voor ts wel, voor meisje 0,0 iddquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Wat heeft heel die relatie dan voorgesteld? Ja goed niks dus.
Zo te zien luisterd ze niet naar je.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:45 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat heet sentimenteel doen, schijnt het goed te doen bij het andere geslacht.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Probeer je nou tof te doen hier op Fok? Want dat 'sterven' staat nogal in schril contrast met de toon van je msn-teksten.
Je bent het laatste gedeelte van de vraag vergetenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:45 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar mijn excuses aangeboden, en ik probeer niet 'tof' te doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Probeer je nou tof te doen hier op Fok? Want dat 'sterven' staat nogal in schril contrast met de toon van je msn-teksten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |