nee ik weet het nietquote:
nou welkom dan maar hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zet er anders even een OP in ofzo![]()
Dit is een reeksje waar ik op het moment nog wat te zoeken heb ook
Blaaaa ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:50 schreef NBT het volgende:
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa................................................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
ziek? moe of bezwangerd?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:11 schreef NBT het volgende:
Behhhhhhhhh-ehh-ehh-ehhhhhhhh
ik voel me belabberd.................
mag, maar doe maar nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee. Moet dat? Foto's van geslachtsdelen ook enzo??
Snotteren, benauwd, (zwanger hoop ik toch ff niet zeg haha)quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:14 schreef tripack het volgende:
[..]
ziek? moe of bezwangerd?
of gewoon geen zin meer?
jammer ik heb net trek in beschuit met muisjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Snotteren, benauwd, (zwanger hoop ik toch ff niet zeg haha)
En ja ook een beetje geen zin meer...
niets moet, alles mag.. bijna alles dan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee. Moet dat? Foto's van geslachtsdelen ook enzo??
das niet optimaal om ook maar iets te doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Snotteren, benauwd, (zwanger hoop ik toch ff niet zeg haha)
En ja ook een beetje geen zin meer...
haha dan mag je nog een jaar of 5 wachten sorry!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jammer ik heb net trek in beschuit met muisjes
nee inderdaad werkt niet echt zo... maar goed.. hoop ook dat ik me snel beter voel.. want dit is echt buttt...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:31 schreef tripack het volgende:
[..]
das niet optimaal om ook maar iets te doen
hopelijk voel je je snel weer beter
laten we het hopenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:51 schreef NBT het volgende:
[..]
nee inderdaad werkt niet echt zo... maar goed.. hoop ook dat ik me snel beter voel.. want dit is echt buttt...
o dus je wilt wel kinderquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:51 schreef NBT het volgende:
[..]
haha dan mag je nog een jaar of 5 wachten sorry!
Uiteindelijk wel ja.............quote:
ok.quote:
Jaa... wel goed hoor,....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok.
Hoe gaat het trouwens nu ? met jou en?
YW.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Jaa... wel goed hoor,....beter in ieder geval..
thnx for asking...
hier nog 30 minquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:25 schreef NBT het volgende:
Nee.............. maar gelukkig nog maar een half uurtje + 5 minuten..
U roept ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:44 schreef WhiteLightning het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE, NOG 10 MINUTEN, NOG 10 MINUTEN!!
Topickillerquote:
ik heb geen zin meer toen .... Laat maarquote:
ehm daar zeg ik even wijselijk niks opquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:21 schreef tripack het volgende:
morguuuh iedereeen![]()
![]()
Hebben we er nog zin in?!?
Zoietsquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb geen zin meer toen .... Laat maar
Tuurlijk niet!quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:21 schreef tripack het volgende:
morguuuh iedereeen![]()
![]()
Hebben we er nog zin in?!?
jah hier is ook al zo bagger druk begin van het jaarquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:32 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Zoiets
Hoop dat vandaag wat rustiger gaat worden iig
ehm laat hem nu door collega doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
konden jullie deze al ? http://www.ngohq.com/news/17056-windows-7-godmode-revealed.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |