nee ik weet het nietquote:
nou welkom dan maar hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zet er anders even een OP in ofzo![]()
Dit is een reeksje waar ik op het moment nog wat te zoeken heb ook
Blaaaa ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:50 schreef NBT het volgende:
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa................................................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
ziek? moe of bezwangerd?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:11 schreef NBT het volgende:
Behhhhhhhhh-ehh-ehh-ehhhhhhhh
ik voel me belabberd.................
mag, maar doe maar nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee. Moet dat? Foto's van geslachtsdelen ook enzo??
Snotteren, benauwd, (zwanger hoop ik toch ff niet zeg haha)quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:14 schreef tripack het volgende:
[..]
ziek? moe of bezwangerd?
of gewoon geen zin meer?
jammer ik heb net trek in beschuit met muisjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Snotteren, benauwd, (zwanger hoop ik toch ff niet zeg haha)
En ja ook een beetje geen zin meer...
niets moet, alles mag.. bijna alles dan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee. Moet dat? Foto's van geslachtsdelen ook enzo??
das niet optimaal om ook maar iets te doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Snotteren, benauwd, (zwanger hoop ik toch ff niet zeg haha)
En ja ook een beetje geen zin meer...
haha dan mag je nog een jaar of 5 wachten sorry!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jammer ik heb net trek in beschuit met muisjes
nee inderdaad werkt niet echt zo... maar goed.. hoop ook dat ik me snel beter voel.. want dit is echt buttt...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:31 schreef tripack het volgende:
[..]
das niet optimaal om ook maar iets te doen
hopelijk voel je je snel weer beter
laten we het hopenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:51 schreef NBT het volgende:
[..]
nee inderdaad werkt niet echt zo... maar goed.. hoop ook dat ik me snel beter voel.. want dit is echt buttt...
o dus je wilt wel kinderquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:51 schreef NBT het volgende:
[..]
haha dan mag je nog een jaar of 5 wachten sorry!
Uiteindelijk wel ja.............quote:
ok.quote:
Jaa... wel goed hoor,....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok.
Hoe gaat het trouwens nu ? met jou en?
YW.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Jaa... wel goed hoor,....beter in ieder geval..
thnx for asking...
hier nog 30 minquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:25 schreef NBT het volgende:
Nee.............. maar gelukkig nog maar een half uurtje + 5 minuten..
U roept ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:44 schreef WhiteLightning het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE, NOG 10 MINUTEN, NOG 10 MINUTEN!!
Topickillerquote:
ik heb geen zin meer toen .... Laat maarquote:
ehm daar zeg ik even wijselijk niks opquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:21 schreef tripack het volgende:
morguuuh iedereeen![]()
![]()
Hebben we er nog zin in?!?
Zoietsquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb geen zin meer toen .... Laat maar
Tuurlijk niet!quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:21 schreef tripack het volgende:
morguuuh iedereeen![]()
![]()
Hebben we er nog zin in?!?
jah hier is ook al zo bagger druk begin van het jaarquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:32 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Zoiets
Hoop dat vandaag wat rustiger gaat worden iig
ehm laat hem nu door collega doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
konden jullie deze al ? http://www.ngohq.com/news/17056-windows-7-godmode-revealed.html
Daar is hij al gelukt jahquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Daar is hij al gelukt jah
pfffff ik moet echt wakker worden man
lijkt wel verf ......quote:
mja idd een vage kleurquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lijkt wel verf ......
hehe, baas heeft het ook al aangemaakt op zijn win7 systeem
zal ik thuis ook maar is doen
met slagroomquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja idd een vage kleur
opnieuw dan maar
[ afbeelding ]
Met kwakjequote:Op woensdag 6 januari 2010 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja idd een vage kleur
opnieuw dan maar
[ afbeelding ]
* Crazy-M geeft nummer van ANWB aan NBTquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:17 schreef NBT het volgende:
*snottersnotter* Goedemorgen... *snotter snotter*
Pfft, werkontwijkendeziekteprofiteurquote:
maar ik ben echt ziek...quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Pfft, werkontwijkendeziekteprofiteur
morguuhquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:17 schreef NBT het volgende:
*snottersnotter* Goedemorgen... *snotter snotter*
thnxxx... ook goedemorgen:)quote:
Moet je buiten gaan liggen, heb je van de koorts geen lastquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:22 schreef NBT het volgende:
[..]
maar ik ben echt ziek...heb 39 Graden koorts
ja word ik ook lekker beter van zeker?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Moet je buiten gaan liggen, heb je van de koorts geen last
goeiemorgen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:22 schreef NBT het volgende:
[..]
maar ik ben echt ziek...heb 39 Graden koorts
ahhhh thnxxx....quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goeiemorgen!
* WhiteLightning geeft een mand aan NBT
[ afbeelding ]
nou dat hoop ik ff niet he...quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
En beterschap NBT, niet nog meer koorts krijgen he
je koelt wel afquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:25 schreef NBT het volgende:
[..]
ja word ik ook lekker beter van zeker?
Doe anders ff een nieuwjaarsduik met ome Sm0keZ, wedden dat je daarna geen 39 graden meer bentquote:
haha grapjasquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe anders ff een nieuwjaarsduik met ome Sm0keZ, wedden dat je daarna geen 39 graden meer bent
mijn jas is niet grappigquote:
unox meisje ziet er ook sweet uitquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Goed voor de weerstand hoor, we lopen er toch best warmpjes bij met z'n allen?
[ afbeelding ]
Ik vroeg niet om de maandverband van je moeder ...quote:
Gezellig, zie je a.s. 1 januari om 15:00 op het strand van Wijk aan Zeequote:Op woensdag 6 januari 2010 10:56 schreef NBT het volgende:
ik wil best kijken maar ik gaat niet duiken
Kutplaatjesquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om de maandverband van je moeder ...
nee, die andere ... met die bruinige set toch ?quote:
ewwwwquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe anders ff een bukakesessie met ome Sm0keZ, wedden dat je daarna geen 39 graden meer bent
ach, is weer nieuw hequote:Op woensdag 6 januari 2010 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
oh god, nu krijgen we ieder jaar de unox babe verkiezing
maar die is wel lekker..quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)-unox-babe-2010.html
Die dus,
marlou baker. 17 jaar uit bilthoven.
haar hyves is geblokkeerd voor niet vrienden
ja dat is inderdaad wat jammer die leeftijd....quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
QFT
Alleen is ze 7 jaar jonger dan ik, voel me een beetje oud als ik haar zo zie
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
QFT
het moet vast een vrouw zijn die worst lustquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
oh god, nu krijgen we ieder jaar de unox babe verkiezing
whehehe.... ik kijk liever naar de ballen van lucaquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
In jouw geval zéker, jij bent nog een stukkie ouder dan ik als ik me niet vergis
dan moet je bij sm0kez zn moeder wezenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:21 schreef tripack het volgende:
[..]
het moet vast een vrouw zijn die worst lust
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehehe.... ik kijk liever naar de ballen van luca
moet eigelijk een carnaval nummer van komenquote:
same herequote:Op woensdag 6 januari 2010 11:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
QFT
Lol, net zo als die ene van dansen ...quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet eigelijk een carnaval nummer van komen
Op de melodie van 'De zak van Sinterklaas'quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet eigelijk een carnaval nummer van komen
Doe dan goed:quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:38 schreef Sgele het volgende:
Het is woensdag...dus hakken we 'm weer door midden?![]()
Ook goedemiddagquote:
Over de zak van Smokez?quote:
Briljantquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Op de melodie van 'De zak van Sinterklaas'
De ballen van Luca, van luca, van luca,
de ballen van luca hangen zelfs op posterformaat op de slaapkamer van pa en ma
Kerel, wat is dit nou weerquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:38 schreef Sgele het volgende:
Het is woensdag...dus hakken we 'm weer door midden?![]()
hahaquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Op de melodie van 'De zak van Sinterklaas'
De ballen van Luca, van luca, van luca,
de ballen van luca hangen zelfs op posterformaat op de slaapkamer van pa en ma
Boobiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Muziek en tietenquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:53 schreef tripack het volgende:
[..]
BoobieshahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zoiets?Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Herriequote:Op woensdag 6 januari 2010 11:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kerel, wat is dit nou weer
Doe dan zoiets
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:57 schreef NBT het volgende:
hier hadden we minstens die van jou verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zoiets?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
hmmmz moet ik maar is een foto gaan maken........quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier hadden we minstens die van jou verwacht
heb speakers hier niet aan staanquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kerel, wat is dit nou weer
Doe dan zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet ik veel..
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:14 schreef NBT het volgende:
zeg maar nee dan heb je er vierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet ik veel..
leuke foto
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
hihi thnxx.....quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:15 schreef tripack het volgende:
[..]
zeg maar nee dan heb je er vier
leuke foto
Leuke foto jahquote:
kijk een beetje raar, maar voor de rest is tie wel leuk ja..quote:
niet zeuren,quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:25 schreef NBT het volgende:
[..]
kijk een beetje raar, maar voor de rest is tie wel leuk ja..
stiekum is die foto ook van eergisteren...quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet zeuren,
gewoon leuke foto
maar niet te zien dat je ziek bent haha
whehe ik dacht ff wat moet ik ervan verwachten toen je zei dat je een foto ging makenquote:
Dat verklaart alquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:27 schreef NBT het volgende:
[..]
stiekum is die foto ook van eergisteren...
Ehm, MENEER Cm voor jou hequote:Op woensdag 6 januari 2010 12:27 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe ik dacht ff wat moet ik ervan verwachten toen je zei dat je een foto ging maken![]()
maar wat Cm zegt, je ziet er waarschijnlijk beter uit dan dat je je voelt
nee, zaagsmanquote:
alleen als je ouder bent dan ikquote:
vaste prik op Woensdag hequote:
hoe jong was jij ook alweerquote:
bouwjaar 1985quote:
of je moet bij de Mac gaan solliciterenquote:
ik ben ook ontworpen in 85quote:
hij heeft geen zaag vastquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dit is zaagmans
[ afbeelding ]
LYNDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik kijk raarquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:25 schreef NBT het volgende:
[..]
kijk een beetje raar, maar voor de rest is tie wel leuk ja..
clowns zijn jaloers op jouquote:
Nu sneeuwt het weer HARD!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
LYNDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
gekken, om te bellen voor wedstrijd haha
stond net op punt om mn zuip avond te beginnen
iets met 0:00 snachtsquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Nu sneeuwt het weer HARD!![]()
Jij stalkt ons ook altijd
de achtstequote:Op woensdag 6 januari 2010 12:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben ook ontworpen in 85
De 7demaand zag ik het levenslicht
jonkiequote:
is het toch ouder als ik ?? ik doe dat altijd foutquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of je moet bij de Mac gaan solliciteren
Psst het staat gewoon in je profielquote:
nou en gewoon ssstquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:02 schreef tripack het volgende:
[..]
Psst het staat gewoon in je profiel
dat komt al snel dichterbijquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:19 schreef lynda het volgende:
I'm dreaming of a whiteeeee birthdayyyyyyyyy
Klopt en neequote:Op woensdag 6 januari 2010 13:20 schreef tripack het volgende:
[..]
dat komt al snel dichterbij![]()
had ik al goedemiddag gezegd?
Wit en koud en daar?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:14 schreef C-ct-s het volgende:
Hey boys and girls in the hood. Hoe is het hier?
ouder dan, jonkiequote:Op woensdag 6 januari 2010 13:02 schreef tripack het volgende:
[..]
is het toch ouder als ik ?? ik doe dat altijd fout
had ik het toch goed gezegd in 1e instantiequote:
jullie hebben ook alle pret daar zeg. hier is er een stralend blauwe lucht met veel zonquote:
Ok Jonkiequote:Op woensdag 6 januari 2010 13:35 schreef NBT het volgende:
hier zon........ geen sneeuw..... gewone dag.....
heeej ouwe....... stfu..quote:
Tsss, jonkiequote:
heeeeeeee, ik zal jou eens spanken!!!quote:
wat?? Wil jij ook klapjes?quote:
als je het maar voorzichtig doetquote:
* NBT geeft voorzichtig klapjes op de billen van WL..quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je het maar voorzichtig doet
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:42 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT geeft voorzichtig klapjes op de billen van WL..
volgens mij ben je gewoon jaloers omdat jij geen spankie krijgt..quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:43 schreef Sm0keZ het volgende:
En nou weer aardig doen tegen elkaar, anders word ome Sm0keZ boos
ja dan komt de riem weer tevoorschijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:43 schreef Sm0keZ het volgende:
En nou weer aardig doen tegen elkaar, anders word ome Sm0keZ boos
ik denk dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:44 schreef NBT het volgende:
[..]
volgens mij ben je gewoon jaloers omdat jij geen spankie krijgt..
Kan dat nou niet gewoon over PM? Nou weet iedereen weer hoe het zit enzoquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:44 schreef NBT het volgende:
[..]
volgens mij ben je gewoon jaloers omdat jij geen spankie krijgt..
hehe, jonkie geeft spankiesquote:
geeft niets hoor ik spank je welquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kan dat nou niet gewoon over PM? Nou weet iedereen weer hoe het zit enzo
pffft,quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:50 schreef NBT het volgende:
ik zal jullie oudjes is goed onderhanden nemen...![]()
Nah, thnx, maar ik word dan toch liever gespanked door een chick van 21, ipv een kerel van 33quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geeft niets hoor ik spank je wel
[ afbeelding ]
whaha, daar zit wat in.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, thnx, maar ik word dan toch liever gespanked door een chick van 21, ipv een kerel van 33
* NBT doet voorzichtig de broek van Sm0keZ naar beneden en begint met spanken...quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha, daar zit wat in.
nou NBT leef je uit
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zou het bijna editten , maar ik doe het maar niet.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:55 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT doet voorzichtig de broek van Sm0keZ naar beneden en laat zich swaffelen...
dacht ik alquote:
nee joh, nu durf ik het niet meer , en is het leuke is er eigelijk van afquote:
naja.... voel me wel iets beter.... maar krijg het zo warm van dit topic....quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee joh, nu durf ik het niet meer , en is het leuke is er eigelijk van af![]()
zeg werkt de fruitmand een beetje ? voel je je al wat beter ?
van beetje gespank ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:01 schreef NBT het volgende:
[..]
naja.... voel me wel iets beter.... maar krijg het zo warm van dit topic....
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:55 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT doet voorzichtig de broek van Sm0keZ naar beneden en begint met spanken...
Nu gaat het wel weer een stuk beter met haar, maar dat heeft niks met die fruitmand te makenquote:
ik ook nietquote:
Verschil moet er wezenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jullie hebben ook alle pret daar zeg. hier is er een stralend blauwe lucht met veel zon
Die ijslaag is het irritantstequote:Op woensdag 6 januari 2010 14:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Verschil moet er wezenMaar ga er wel vanuit dat er onder de sneeuw +/- 5 cm ijs ligt nu..
zweten zal jequote:Op woensdag 6 januari 2010 14:01 schreef NBT het volgende:
[..]
naja.... voel me wel iets beter.... maar krijg het zo warm van dit topic....
shit , dan wil ik de mand weer terugquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
Nu gaat het wel weer een stuk beter met haar, maar dat heeft niks met die fruitmand te maken
vet! hier is echt werkelijk ALLES wegquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Verschil moet er wezenMaar ga er wel vanuit dat er onder de sneeuw +/- 5 cm ijs ligt nu..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |