Met de auto natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:58 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
nu vroeg ik me af hoe doen jullie boodschappen dan
Ik haat die 100 meter lopen...zuchtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:00 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik doe zo vaak boodschappen, ook zo weer.
Maar ik woon erg dichtbij dus ik loop gewoon.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:01 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Voor geilen pubers hier
gevallen breezah's
[ afbeelding ]
dat vinden jullie vast wel leuk hé?
Ik hou van spelen met letters...anders is het zo saaiquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:01 schreef HeatWave het volgende:
WaAr Om Al Di E VerK ee R dE Sp A t iE s E n Ho oFd Le Tt E r s?
Boven dus je hebt geen kasteel zoals ik?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:04 schreef DJKoster het volgende:
Ik woon boven een supermarkt, cafetaria, shoarmazaak, bakker, kapper, drogisterij, bloemenzaak en een veelzijdige winkel..
Dus tegen de tijd dat ik sterf van de honger zijn jullie allemaal al lang dood
CNICA MOON BOOTSquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:04 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[ afbeelding ]
Paris denkt dat het winter is in de zomer...zie shirt
Ik dacht al wat een eng reetje...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:09 schreef 19hunter91 het volgende:
das een vent
Superman cape om....trallaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:11 schreef Koenani het volgende:
Winkelcentrum op loopafstand, schaatsen aan en die kant op schaatsen
Tuurlijk altijdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:19 schreef tho_Omas het volgende:
Wat een rare TT trouwens.
Boks.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:21 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Tuurlijk altijd
Why not? Dusssssss
Nee waarom zou ik dik zijn,quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi TS!
Ben je ook zo'n dikkertje? omdat je een scooter hebt..
Haha haphapquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:29 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik dik zijn,omdat ik een scooter heb
lullo
![]()
Zeg je dat ook tegen alle mensen die een auto hebben...pff sukkels ook in deez wereld!
Ik ben errug stoer!!!!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha haphap
Maar toch, de mensen op scooters zijn wel vaak 'stoere gastjes' of 'dikkerts'.
Ik ben geen sukkel
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:02 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ik ben errug stoer!!!!!!
MegaMindy!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |