STaat ook veel voor vrije sector op. En het aanbod verandert per week. Check anders dit.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:53 schreef Haijo het volgende:
Tja, had ik ook al gevonden maar die hebben een heel beperkt aanbod, jammer genoeg. En sociale huur duurt volgens mij 2 jaar.
quote:Onduidelijkheid terugkeer bewoners Deventer
1-7-2010 12:24:13
Het is nog niet duidelijk wanneer de bewoners van de panden die vannacht ernstig zijn beschadigd bij de brand in het centrum van Deventer naar huis mogen. Dat zegt een woordvoerder van de gemeente.
Vannacht brak brand uit in een woning boven Bakker Bart aan de Lange Bisschopstraat en sloeg over op een naastgelegen bovenwoning. Twee panden gingen door de brand verloren. Tien andere gebouwen raakten beschadigd. Het grootste deel van de 75 mensen die vannacht bij de brand werden geëvacueerd, mochten vannacht weer terug naar hun woning.
rtvoost
HOAX.quote:
Ah, dan ben je bijna buurman van mij en tennisracket, wij zitten op 2 minuten lopen van de lidlquote:
Hahahaquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:36 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ah, dan ben je bijna buurman van mij en tennisracket, wij zitten op 2 minuten lopen van de lidl
De rivierenwijk is best wel groot hoor..quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:42 schreef Blinker het volgende:
Zo kan je iedereen wel betrekken als buurman.
Alles in de Rivierenwijk is 'hutje mutje' rondom de Lidl.
We zijn gewoon bescheiden.quote:
Deltalaan (Holterkolk) of Maasstraat?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hahaha
Ik woon in één van die flats aan 't water
Nouja, in het Burger is er geregeld wel iets te doen dacht ik. http://www.burgerweeshuis.nlquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:08 schreef Haijo het volgende:
Overigens heb ik een appartement gevonden(zie vorige post) midden in het centrum en ik deel de achtertuin met het Burgerweeshuis, dat is wel relaxed lijkt me.
Zijn er nog andere places to be?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |