STaat ook veel voor vrije sector op. En het aanbod verandert per week. Check anders dit.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:53 schreef Haijo het volgende:
Tja, had ik ook al gevonden maar die hebben een heel beperkt aanbod, jammer genoeg. En sociale huur duurt volgens mij 2 jaar.
quote:Onduidelijkheid terugkeer bewoners Deventer
1-7-2010 12:24:13
Het is nog niet duidelijk wanneer de bewoners van de panden die vannacht ernstig zijn beschadigd bij de brand in het centrum van Deventer naar huis mogen. Dat zegt een woordvoerder van de gemeente.
Vannacht brak brand uit in een woning boven Bakker Bart aan de Lange Bisschopstraat en sloeg over op een naastgelegen bovenwoning. Twee panden gingen door de brand verloren. Tien andere gebouwen raakten beschadigd. Het grootste deel van de 75 mensen die vannacht bij de brand werden geëvacueerd, mochten vannacht weer terug naar hun woning.
rtvoost
HOAX.quote:
Ah, dan ben je bijna buurman van mij en tennisracket, wij zitten op 2 minuten lopen van de lidlquote:
Hahahaquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:36 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ah, dan ben je bijna buurman van mij en tennisracket, wij zitten op 2 minuten lopen van de lidl
De rivierenwijk is best wel groot hoor..quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:42 schreef Blinker het volgende:
Zo kan je iedereen wel betrekken als buurman.
Alles in de Rivierenwijk is 'hutje mutje' rondom de Lidl.
We zijn gewoon bescheiden.quote:
Deltalaan (Holterkolk) of Maasstraat?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hahaha
Ik woon in één van die flats aan 't water
Nouja, in het Burger is er geregeld wel iets te doen dacht ik. http://www.burgerweeshuis.nlquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:08 schreef Haijo het volgende:
Overigens heb ik een appartement gevonden(zie vorige post) midden in het centrum en ik deel de achtertuin met het Burgerweeshuis, dat is wel relaxed lijkt me.
Zijn er nog andere places to be?
Nergens dus, ook goed.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:25 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Deltalaan (Holterkolk) of Maasstraat?
luxorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:24 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nouja, in het Burger is er geregeld wel iets te doen dacht ik. http://www.burgerweeshuis.nl
Je hebt nog luxor op de brink:
- http://www.luxorplaza.nl
Tja voor de rest niet veel bijzonders eigenlijk.
Ander waterquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:25 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Deltalaan (Holterkolk) of Maasstraat?
Vooral de zaterdagen zijn ruk inderdaad.quote:
gewoon op de Brink eerste beste terras met grote TV en vrije plekquote:Op maandag 5 juli 2010 20:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zijn er nog mooie plekken in Deventer om de wedstrijd morgen te kijken?
studentenavond met pasje waren altijd wel leuk, toen dat is afgeschaft is t snel bergafwaarts gegaan.quote:Op zondag 4 juli 2010 02:31 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Vooral de zaterdagen zijn ruk inderdaad.De feesten op donderdag of vrijdag waren wel te doen. Komt toch ander publiek op af dan die r&b troep op zaterdagnacht.
Op elk terras inderdaad. Mijn voorkeur ligt bij De Heks.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zijn er nog mooie plekken in Deventer om de wedstrijd morgen te kijken?
quote:
Wat toevallig, ik ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:55 schreef mmmkai het volgende:
[..]
ik ook, ik ben die jongen in dat oranje shirt!
Klopt ja, die studentenavonden waren oke, wat er na kwam niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:37 schreef mmmkai het volgende:
[..]
studentenavond met pasje waren altijd wel leuk, toen dat is afgeschaft is t snel bergafwaarts gegaan.
Heb nog een suggestie die aan het lijstje kan worden toegevoegd als Deventernaar & bekend:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:48 schreef Gillette_M5 het volgende:
Nog toe te voegen aan het lijstje geboren in Deventer (even een overzichtje voor de volgende OP):
- Arjen Grolleman (DJ Kink FM) http://nl.wikipedia.org/wiki/Arjen_Grolleman
- Robert Feller (Voiceover en DJ bij 100% NL) http://nl.wikipedia.org/wiki/Robert_Feller
- Bert van Marwijk (Coach NL elftal) http://nl.wikipedia.org/wiki/Bert_van_Marwijk
Nou, dat is echt iemand waar je trots op moet zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:01 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Heb nog een suggestie die aan het lijstje kan worden toegevoegd als Deventernaar & bekend:
Jomanda
Veel mensen denken dat ze uit Tiel komt, maar het is toch echt een Deventerse.![]()
Jomanda, echte naam Johanna (Joke) Wilhelmina Petronella Damman, (Deventer, 5 mei 1948) is een controversieel Nederlands spiritiste en naar eigen zeggen een genezend medium.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jomanda
Sja, maar toch wel weer Deventer. Daar gaat het om.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, dat is echt iemand waar je trots op moet zijn
Oeps, zonnesteekje.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:03 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Staat er al tussen zag ik, net als Bert van Marwijk.
De laatste paar dagen is het weer wel erg slecht.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Onweer als een malle in Deventer nu
ja ik, ik was net klaar met het werk in het burgerweeshuis. Ik kon weer terug om het parachute scherm te redden samen met collega's.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:52 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
De laatste paar dagen is het weer wel erg slecht.
Waren er nog mensen op de grote kerkhof zaterdagavond?
Tering wat een weer was dat.
Laat het ons hopen, geen zin in noodweer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:47 schreef daftme het volgende:
Dat gaat vanavond weer los zo te zien. Of zullen we, zoals zo vaak in Deventer, net op het randje zitten?
Is toch juist even lekker na dat warme weer. Alleen hopen dat de schade aan auto's en daken beperkt blijft.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laat het ons hopen, geen zin in noodweer.
Prettig gestoord en trots. Maar zou je in het vervolgd in het Zutphen topic willen blijven?quote:
Geen rijbewijs en geen helm. Beetje de wet overtreden, typisch Deventers.quote:Dubbele beenbreuk burgemeester Heidema bij curieus ongeval
DEVENTER - Burgemeester Andries Heidema van Deventer is gistermiddag gewond geraakt bij een motorongeluk. Hij is met een dubbele beenbreuk opgenomen in het ziekenhuis en is inmiddels geopereerd.
Heidema ging onderuit op de Averlose Houtweg in Diepenveen, nabij zijn woning. De burgemeester heeft aangifte gedaan van het ongeluk bij de politie omdat hij geen motorrijbewijs heeft en bovendien geen helm droeg. Heidema erkent dat hij fout was: "Ik ben dom geweest en had dit natuurlijk niet moeten doen. Ik heb er spijt van en neem uiteraard de volle verantwoordelijkheid van mijn handelen." De politie heeft proces verbaal opgemaakt.
Gistermiddag zou er een koper komen voor de motor van Heidema's zoon. De burgemeester wilde daarom de motor nog even warm laten lopen en reed een stukje over een doodlopende weg nabij zijn huis. Toen Heidema gas gaf, schoot de motor weg en kwam hij ten val.
Bron: destentor
Dat doet hij natuurlijk per fiets, naar de Bokkingshang .quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:23 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Het zou pas beschamend zijn als hem dit was overkomen nadat hij bij de hoeren vandaan kwam.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:53 schreef KoningKlabanus het volgende:
Ik heb meerdere malen met Heidema taart gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |