Ik ben ook een nep-Deventernaar, woon hier pas sinds mn 18equote:Op donderdag 4 februari 2010 18:57 schreef mattttPUNTnl het volgende:
25 maart de stad uitvluchten? Dan ben je een nep-deventernaar!
25 maart samen metBlinker
schreeuwen en op Suarez
rochelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ben ook een nep-Deventernaar, woon hier pas sinds mn 18eDuidelijk geen voetballiefhebberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ben ook een nep-Deventernaar, woon hier pas sinds mn 18eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
Ik heb ergens nog wel een foto uit WO2 dat Himmler het bezoekt!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:46 schreef Mirel het volgende:
Kan iemand foto's maken/vinden van de Westerberg Kazerne in Schalkhaar? Daar zat ik vroeger als kleine vluchteling Mirel en ik wil d'r foto's van zien
Meen je dat? Mijn opa vertelde altijd dat daar de helden van Nederland werden opgeleid,. De elite zeg maar.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:02 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog wel een foto uit WO2 dat Himmler het bezoekt!![]()
Dat was vroeger een oud SS-opleidingscentra als ik mij niet vergis.
Een recente foto heb ik niet.
heel kort een onderbreking in tvsignaal en internet plus dat t licht knipperde, maar dat was t wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:41 schreef lurf_doctor het volgende:
Zaten jullie gisteren ook in het donker. Ik gelukkig maar een split-second, al duurde het wel wat langer voor Internet terug was
Ben geen Deventer maar hier in Rhenen was het op zaterdag een halve dag zo.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:43 schreef mmmkai het volgende:
[..]
heel kort een onderbreking in tvsignaal en internet plus dat t licht knipperde, maar dat was t wel.
iddquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:43 schreef mmmkai het volgende:
[..]
heel kort een onderbreking in tvsignaal en internet plus dat t licht knipperde, maar dat was t wel.
Het was wel apart. Ik reed net langs brinkgreven heen toen ineens alle lantaarnpalen uitgingen en daarna weer langzaam aan. Ook alle stoplichten waren van slag.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:41 schreef lurf_doctor het volgende:
Zaten jullie gisteren ook in het donker. Ik gelukkig maar een split-second, al duurde het wel wat langer voor Internet terug was
die is dicht.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:50 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
De boreel wemelt sowieso altijd van het tuig. Komt door het MBO wat er vlakbij ligt.![]()
Is de jumbo alweer toegankelijk? Ik moet zo om boodschappen.
Had ik al verwacht ben maar even naar de beestenmarkt gegaan.quote:
Ga je gang.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:22 schreef daftme het volgende:
De OP is een beetje Deventer onwaardig. Dat kan veel beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |