Bad-ass burgermeester die al begint te huilen bij de minste geringste voetbalwedstrijd en meteen een noodverorderning inzet?:')quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:52 schreef daftme het volgende:
Achja, doodlopende weg, lekker boeiend. Veel mensen spreken er schande van. Ik niet, wij hebben gewoon een bad-ass burgemeester die niet kan motorrijden. Hoeveel burgers kunnen dat zeggen?
Beter dan verbieden, zoals de heer Ferd uit Leeuwarden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:09 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Bad-ass burgermeester die al begint te huilen bij de minste geringste voetbalwedstrijd en meteen een noodverorderning inzet?:')
jij was de stripper die eruit sprong?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:53 schreef KoningKlabanus het volgende:
Ik heb meerdere malen met Heidema taart gegeten.
ja dusquote:
Ik kan er niet te veel uitlatingen over doen, maar Andries en ik gingen op zeer vriendschappelijke wijze met elkaar om. We hebben zelfs wel eens dezelfde vrouw gezoend.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:51 schreef mmmkai het volgende:
[..]
jij was de stripper die eruit sprong?
[..]
ja dus
Waarom?quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:11 schreef Gillette_M5 het volgende:
Nou fijn voor je, open een topic in ONZ. Doei.
Omdat dit topic specifiek over Deventer gaat, niet voor offtopic SC gebral. Lees je anders in.quote:
Andries Heidema is toch de burgemeester van Deventer? Het leek mij wel relevant.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:13 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Omdat dit topic specifiek over Deventer gaat, niet voor offtopic SC gebral. Lees je anders in.
Nou nee, daar was jij al mee bezig en wees je er zojuist ff op kutkloon.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:16 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Ja, verneuk het topic maar met nietszeggende reacties.
Beheers je.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:17 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nou nee, daar was jij al mee bezig en wees je er zojuist ff op kutkloon.
Als jij dat ook eens deed en netjes in ONZ verder gaat slowchatten, zijn we allebei tevreden.quote:
Ik kom nooit in onzin, maar goed het is me wel weer duidelijk. Verhalen over het promiscue privé-leven van Andries zijn hier duidelijk niet gewenst.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:18 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Als jij dat ook eens deed en netjes in ONZ verder gaat slowchatten, zijn we allebei tevreden.
Nou ja, ik vind het wel erg natuurlijk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:20 schreef Gillette_M5 het volgende:
Nee idd, het interesseert me echt weinig. Dus als je het niet erg vindt....
Naar cambio achter het station gaan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:33 schreef Syd het volgende:
Dag inwoners van Deventer,
Wil iemand mij helpen
[GEZ] Stationsfiets in Deventer
Och, was het daar weer eens zover?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:31 schreef nijnja het volgende:
Iemand enig idee wat er vandaag op het station is gebeurd (klein uurtje terug)? Ik kwam net vanuit Zwolle, stapte in de bus. Op dat moment 4 of 5 politie auto's met sirene erheen, iets later een brandweer-'jeep', en toen reed de bus weg ...
IemanD?
Mm nee. Was er ruim 2 uur geleden toen was er echt niets.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:31 schreef nijnja het volgende:
Iemand enig idee wat er vandaag op het station is gebeurd (klein uurtje terug)? Ik kwam net vanuit Zwolle, stapte in de bus. Op dat moment 4 of 5 politie auto's met sirene erheen, iets later een brandweer-'jeep', en toen reed de bus weg ...
IemanD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |