Oudere broers. Leeftijd dat ze op straat gaan hangen en de vrijheid zien ivm het strenge thuis.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar lijkt het wel op. Wat zou het omslagmoment zijn waarop het fout gaat. Daar ben ik benieuwd naar.
Volgens mij begint rond een jaartje of 7 a 8 fout te gaan, getuige de grote bek die veel van die kereltjes rond die leeftijd op beginnen te zetten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar lijkt het wel op. Wat zou het omslagmoment zijn waarop het fout gaat. Daar ben ik benieuwd naar.
Nou dan weet jij nog niet hoe de media in Nederland werkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:40 schreef shomila het volgende:
[..]
Daar hoeft de media niks voor te doen dat doen ze zelf.
Opvoeding, kan niet anders. er is toch systematisch iets helemaal mis als je ze als 8 jarige jochies ziet lopen pikken in winkels, en als er dan gevraagd word of dat normaal is reageren met "ach..het is maar een ditje of een datje". Moet toch iets zijn wat je van huis uit meekrijgt als je daar zo simpel over denkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
flikker toch op, eerder in dit topic bespreken een heel stel users hun eigen ervaringen. Dat halen ze niet uit de krant, dat waren geen telegraaf-journalisten die ze lastig vielen; het waren kut-marokkaantjes.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou dan weet jij nog niet hoe de media in Nederland werkt.
De media is hier niet om jou echte nieuws te laten zien, ze laten nieuws zien die zij zelf hebben gemaakt. Ze willen de mens dom houden en manipuleren en ze gebruiken
Mijn complimenten aan de media, het lukt ze ook nog!
Keepertje8 heeft de klok horen luiden maar weet duidelijk niet waar de klepel hangtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:16 schreef Keepertje8 het volgende:
[..]
Feiten bestaan niet. Als een Marokkaanse zender zo'n repo had gemaakt, had het er anders uitgezien. Niet waarheidsgetrouwer, want ook de waarheid bestaat niet. Wat ik alleen zeg is dat wij een gemaakt product (lees: subjectieve uiting), zoals een televisieuitzending, veel te makkelijk objectiveren tot de waarheid. Als je al naar waarheid wil zoeken, dan is dat de optelsom van verschillende perspectieven, en dus kan een perspectief zelf nooit bindend zijn.
Oh ja...de media gooide die steen en reed in op dat meisje....vast....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou dan weet jij nog niet hoe de media in Nederland werkt.
De media is hier niet om jou echte nieuws te laten zien, ze laten nieuws zien die zij zelf hebben gemaakt. Ze willen de mens dom houden en manipuleren en ze gebruiken
Mijn complimenten aan de media, het lukt ze ook nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |