iddquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
HIj is ook vaak laat thuis he
Oh vanavond weer 2 keer Pfaffs???quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:24 schreef Starlie het volgende:
Vanavond de bekendmaking dat Lyndsay zwanger is, ben benieuwd, is al een tijd geleden dat ik dat gezien heb!! Ik gok het erop dat Carmen gaat jankenmaar dat zal mijn moeder ook doen als ik zwanger blijk te zijn
Woeiiiiiiiiiquote:
quote:
De oude afleveringen op RTL 7 om 19.45 uur en de nieuwe afleveringen op RTL 4 om.... 22.30 uur dacht ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:31 schreef tliciouz het volgende:
Waar komen die 2 afleveringen van de pfaffs op dan?
Jamaar op vrijdag is het niet altijd op 7, dusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat weet je toch, Poepstars-Pfaff avond
Thanks!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:55 schreef Starlie het volgende:
[..]
De oude afleveringen op RTL 7 om 19.45 uur en de nieuwe afleveringen op RTL 4 om.... 22.30 uur dacht ik.
Oh je doelt op de vroege uitzending, dan zat ik verkeerd, dacht dat je die laat in de avond bedoeldequote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar op vrijdag is het niet altijd op 7, dus
RTL7 stopt met die vrijdagavonduitzendingen van de Jupiler League, dus tegenwoordig ook Pfaffs op de vroege vrijdagavondquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar op vrijdag is het niet altijd op 7, dus
Sam gaat bijna elke avond "vol gas!" de buhne op,is pas midden in de nacht thuis,dus het is hem vergeven dat hij uitslaapt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 06:31 schreef June. het volgende:
[..]
Nou, ik vind hem in elke aflevering echt zo lui als een varken (tenminste, wat ze van hem in beeld brengen). De aflevering begint heel vaak als Sam nog in bed ligt.
Ja dat verbaasde mij ook idd, ze moest er zelfs nog om lachenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:57 schreef Grunsfan het volgende:
Oe, wat was Sam irritant gisteravond, inderdaad net een klein kind wat niet op wil ruimen. Echt, een lame excuse for a man is hij soms zeg, niet te geloven. Ongelofelijk dat Kelly zo rustig kan blijven dan!
klopt, viel idd op. sowieso denk ik dat ze wel bij elkaar passen hoor, ook al is sam een vreemde snuiterquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:13 schreef amaranta het volgende:
Vorige week viel me trouwens op hoe goed Sam en Kelly bij elkaar passen. Ze zaten allebei te drummen achter het stuur.
aah, ik hoop t maar! zal debby degene zijn die het patroon van 2 kids per zus doorbreekt?!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:26 schreef Saphia het volgende:
[..]
Sam gaat bijna elke avond "vol gas!" de buhne op,is pas midden in de nacht thuis,dus het is hem vergeven dat hij uitslaapt.
Tegenover de Belgische pers heeft Debby bekendgemaakt dat ze graag een derde kindje wil en ze is minder gaan werken,zou leuk zijn als ze weer een kindje kregen en hopelijk een meisje(Maar Nicholas wil er voorlopig nog niks van weten)
ik ben ook wel is laat thuisquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
HIj is ook vaak laat thuis he
Dan mag ik hopen dat ze haar werk nog meer laat zitten, want god wat is het toch een chagerijn altijd, en een 3e kind zal haar niet relaxter makenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:26 schreef Saphia het volgende:
Tegenover de Belgische pers heeft Debby bekendgemaakt dat ze graag een derde kindje wil en ze is minder gaan werken,zou leuk zijn als ze weer een kindje kregen en hopelijk een meisje(Maar Nicholas wil er voorlopig nog niks van weten)
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:32 schreef Rianne84 het volgende:
hoppa, zwanger of niet, nog wat champagne en wijn kan geen kwaad bij de pfaffs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |