Ben ik wel benieuwd waar Fok!kers hun fiets laten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:09 schreef liesje1979 het volgende:
Voor Kribbet:
Er moeten nog veel meer lijstjes bij, de volgenden worden blauw.
Jij hebt drie fietsen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:00 schreef Pingwingei het volgende:
Onder het afdakje
In de schuur
En de derde op het station
Hahaahah psv heeft helemaal geen uitsupporters ei!quote:
Een fiets fiets, een boodschappenfiets en een stationsfietsquote:
Ik voel me beledigdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hahaahah psv heeft helemaal geen uitsupporters ei!
Swel. Ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hahaahah psv heeft helemaal geen uitsupporters ei!
Ohh, er staat ook supporterquote:
Op dit soort kaap momenten mis ik donthate een beetjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:06 schreef tho_Omas het volgende:
Verloopt dit topic zoals je gehoopt had?
Hoe doe je dat>? fietsen telen??quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:07 schreef Pingwingei het volgende:
Ik ben de fietsen op het station die niet op slot staan vergeten maar ik ga die nu niet tellen
Ik moest een traan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op dit soort kaap momenten mis ik donthate een beetje
Dat is al de zoveelste keer dat ik "ei" of "eier....." tegen kom hier vannachtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar het gemist werd. O_
Hoe is het met de eierkoeken?
Nee!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:06 schreef tho_Omas het volgende:
Verloopt dit topic zoals je gehoopt had?
Hoe ruimdenkend.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee!
Maar flexibel als ik ben leg ik mij daarbij neer.
Nog 2 dagen en hij is weer terug uit het koude finlandquote:
Zaterdag nog de best of gekeken van ter landquote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:11 schreef Guglilminpietro het volgende:
Fiets m dr in wie kent het niet het was toch altijd legendarisch.
Finland? Wat doet hij daar dan. Scouten?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog 2 dagen en hij is weer terug uit het koude finland
Weet niet precies wat hij ging doen daar, maar hij was wel op mijn verjaardag terugquote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Finland? Wat doet hij daar dan. Scouten?
Mooi. Na al die bans van de afgelopen tijd mag dat ook wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet precies wat hij ging doen daar, maar hij was wel op mijn verjaardag terug
Mijn ban was uiteindelijk maar 2,5 week ofzo dankzij Remlofquote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:15 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Mooi. Na al die bans van de afgelopen tijd mag dat ook wel.
3 maandenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn ban was uiteindelijk maar 2,5 week ofzo dankzij Remlof![]()
En dat van de 3 maanden
Mijn fiets staat veilig in de garage. Het is een Gazelle. Weliswaar een damesmodel, maar toch in een mannelijke grijstint uitgevoerd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:17 schreef liesje1979 het volgende:
Eh schatjes? Kunnen jullie even vertellen waar jullie fiets staat of anders de sc voortzetten in een ander topic?![]()
Anders maakt remlof deze dicht en ik wil serieus weten waar fokkers hun fiets laten.
Je hebt dus geen fiets meer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik blijf erbij dat 1 of andere Mohammed mijn fiets heeft
Ehh hij zou in de schuur moeten staan, maar ook daar zijn ze niet veiligquote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt dus geen fiets meer.![]()
Maar als je er één had waar zou hij dan staan?![]()
Bedankt voor het ontopic gaan jongens!![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:31 schreef Copycat het volgende:
En toen mochten nog steeds de zijwieltjes er niet af en had je er genoeg van?
quote:Ben ik wel benieuwd waar Fok!kers hun fiets laten.
Uithof?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:02 schreef Drommelsch85 het volgende:
De fietsenstalling dus. Linksachterin, gezellig met fiets #2. Best wel weer een actueel plaatje op dit moment!
[ afbeelding ]
Waarom gooi je ook een boom op je fiets ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:11 schreef Meneer_Nilsson het volgende:
[ afbeelding ]
De mijne is die met de kekke fietstassen
Het kwam ook een beetje surrealistisch over, zo`n open busje met fietsen die dan door de fietstunnel wegrijdt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ja stom is dat idd, want heel vaak zijn de stallingen vol en moet je wel uitwijken naar een andere plek.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:11 schreef Meneer_Nilsson het volgende:
[ afbeelding ]
De mijne is die met de kekke fietstassen
Hee, Cambridgelaan!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:02 schreef Drommelsch85 het volgende:
De fietsenstalling dus. Linksachterin, gezellig met fiets #2. Best wel weer een actueel plaatje op dit moment!
[ afbeelding ]
Ja duh, 1 kroegfiets toch?quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:39 schreef MelanieA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem goed vastgezet....!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |