quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:50 schreef Rekkie het volgende:
Yvonne, tieten op eigen intiatief wordt niet gewaardeerd, mail rond kerst maar eens
Siniti, weigert een fatsoenlijke UI te nemen-->prullenbak.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:56 schreef Siniti het volgende:
griekjeeee, nog steeds der tieten niet gepost.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:59 schreef Triggershot het volgende:
Griekjeee, crewbashing. Mag mailen na het baren van 7 Triggers.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:01 schreef Adolecens het volgende:
cablegunmaster, 48 uur, tvp'en in het banmeldtopic
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:02 schreef Rekkie het volgende:
Rekkie, zoveel wijsheid is FOK! niet gewend, uit voorzorg tot nadere orde geen rechten
is het nu alweer bed tijd? goh... eeuhm fok... weet best veel moet toch vaker poetsenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:54 schreef tho_Omas het volgende:
cablegunmaster heeft 48 uur de tijd om zijn tanden te poetsen.
ik zou TVPen als ik konquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:01 schreef Adolecens het volgende:
cablegunmaster, 48 uur, tvp'en in het banmeldtopic
doe maar jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Unban mits hij niet heult met één van de groepen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:09 schreef Chen het volgende:
De mensen die zich hier '' Zijn er hier mensen uit Culemborg? '' melden als echte Culemborgenaarders graag een permban geven. Zulk tuig hoeven wij dus echt NIET.
Maak daar een week van, fok! is geen speeltuin.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:05 schreef 3keernix het volgende:
Hoogstaande , mod spelen kunnen wij ook, 48uur
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:11 schreef 3keernix het volgende:
blckbb, meerdere malen gewaarschuwd, nu echt weg
Tevens dus een Culemborgenaar, ik ben voor een algeheel internet verbod. Wellicht een eventuele celstraf in samenwerking met justitie?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:09 schreef Chen het volgende:
De mensen die zich hier '' Zijn er hier mensen uit Culemborg? '' melden als echte Culemborgenaarders graag een permban geven. Zulk tuig hoeven wij dus echt NIET.
blijft baggeren nu 6 maanden wegquote:
Zie:quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:11 schreef 3keernix het volgende:
blckbb, meerdere malen gewaarschuwd, nu echt weg
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:09 schreef Chen het volgende:
Je blijft alsmaar de fout in gaan, ik denk dat we het er beste aan doen om je, in het stadium waarin we ons nu verkeren, Iraanse praktijken moeten invoeren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:13 schreef Chen het volgende:
[..]
[..]
Tevens dus een Culemborgenaar, ik ben voor een algeheel internet verbod. Wellicht een eventuele celstraf in samenwerking met justitie?
Chen, zich als Danny voordoen in de IRC Chat is natuurlijk niet de bedoeling, kliko..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:21 schreef Chen het volgende:
[..]
Zie:
[..]
[..]
[..]
Je blijft alsmaar de fout in gaan, ik denk dat we het er beste aan doen om je, in het stadium waarin we ons nu verkeren, Iraanse praktijken moeten invoeren.
Err:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:28 schreef tho_Omas het volgende:
remlof, lees artikel 2 sub e nog maar eens goed door. Tot over een week.
quote:2e. Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Danny, Kaalkoppies hoeven we hier niet, ga maar naar stormfront. Prullenbak
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:41 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Mijn vriendje is geen 14 maanden
Hij is 18 en een kwart!
We hebben 14 maanden verkering
En dankje
Suusje-V vanwege het ongevraagde onderwerp over haar ********* vriendjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:42 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ghehe, ja ik weet.
Mijn vriendje scheert zich elke dag en ik kan uren lang intensief met hem lullen!![]()
Chen, baggerkloontje, weg.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:45 schreef Chen het volgende:
[..]
[..]
Suusje-V vanwege het ongevraagde onderwerp over haar ********* vriendje. 3maanden weg
. Mailen kan, mits het foto's bevat. Naakt.
Inderdaad, dat kloontje dat hier al rondloopt sinds 2003 hoeven we niet.quote:
Kloont onder baggeraccount genaamd Tong80 en is het zomaar eens met ban, mail maar weer als het jaar voorbij isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:47 schreef Chen het volgende:
[..]
Inderdaad, dat kloontje dat hier al rondloopt sinds 2003 hoeven we niet.
* Chen eenschgestemd.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:00 schreef JanPiraat het volgende:
Suusje-V faalhaas ... permanente ban
cablegunmaster schrijven van je username met een hoofdletter terwijl er geen in zit, ga voor 48 uur maar ergens anders belangrijk doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is het nu alweer bed tijd? goh... eeuhm fok... weet best veel moet toch vaker poetsen
[..]
ik zou TVPen als ik kon.in het normale topic , om het bij te houden :p bookmarken is om een of andere reden niet zo ingebakken bij mij
![]()
Iedereen Die niet naar de naam Cablegunmaster luisterd is verbannenvoor 1 week!
Ook nog eens een spellingsfout. 48 uur extra.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:13 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
cablegunmaster schrijven van je username met een hoofdletter terwijl er geen in zit, ga voor 48 uur maar ergens anders belangrijk doen
Paul 1 week "on probation", 3 baggerposts en je gaat 1 jaar wieberenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:09 schreef Paul het volgende:
Paul , schouderklopje omdat hij minder baggeren gaat
3keernix is 3 keer niks, blijft 3 keer niks. Hoeft ook niet te mailen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:55 schreef 3keernix het volgende:
Biogarde, mag zijn zonden overdenken. KLB had juist een kwalitatief goed topic in hande, 3 weken
Toch niet dat van die kat he?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:55 schreef 3keernix het volgende:
Biogarde, mag zijn zonden overdenken. KLB had juist een kwalitatief goed topic in hande, 3 weken
3keerniks Denkt dat hij wat te zeggen heeft over de users die dit forum bestaansrecht verlenen...Bespaar je de moeite van het mailen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:05 schreef 3keernix het volgende:
Griekjeee, we hebben genoeg van je..nu echt, kliko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |