SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lotte!
Noah!
Kan, hoeft niet. Want ik heb geen stuitkindjes en daar kijken ze er toch wel naar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:51 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
En hoe komen ze daar aan dan? Komt dat door stuitligging?
Ah! In mijn geboorteboek staat trouwens dat ik 'instabiele heupjes' had bij geboorte. Dat zijn inmiddels onverwoestbare megaheupen geworden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:00 schreef Linda2205 het volgende:
Dat met die heupjes komt vaker voor bij meisjes als bij jongens Claudia, dus je hebt statistisch gezien minder kans![]()
Haha, ik zou daar ook boos om worden geloof ik. In mijn zwangerschapsdossier stond 'macrosomie' genoteerd en dat vond ik ook maar niks. In de Van Dale had ik opgezocht wat het precies betekende: 'onnatuurlijk sterke lichaamsgroei'. Nou, zo onnatuurlijk was het klaarblijkelijk niet.quote:Lotte heeft volgens dr CB-boekje een misvorming aan d'r voetjesNou is dat ook zo..maar misvorming... mijn kind is niet misvormd
![]()
Ze heeft O-voetjesquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:04 schreef huuphuup het volgende:
Lindagmta
![]()
en je kind is zeker niet misvormdwat is er andersvormd aan je meiske dr voetjes dan?
En die plooien hoeven niets te zeggen, t is een beetje als met downbaby's geloof ik, niet iedere baby met een dikke nekplooi heeft down maar wel alle baby's met down hebben een dikke nekplooi. Zoiets dacht ik geldt ook voor heupdysplasie en zulks.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:00 schreef Linda2205 het volgende:
En nu het toch over heupjes gaat...De kinderfysio van Mikael zei toen dat dat allemaal nog wel meeviel. Je moet er meer op letten dat ze niet op de teentjes gaan lopen. Dat is vaak het grootste probleem!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk moet je je kind daar niet de hele dat inzetten. Maar Leander zit er zo af en toe 10 minuten in als ik even met Mikael bezig ben ofzo. Stoeltje staat zo dat hij met paltte blote voeten op de grond komt.
En tegenwoordig mag je toch niks meer. Ik zat vroeger de hele dat in zon stoel. Heb ook nergens last van!
[ Bericht 20% gewijzigd door MeNicole2 op 07-01-2010 15:44:53 ]Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
nou...quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:32 schreef Sorbootje het volgende:
Wat ik me afvraag... zullen we over een paar jaar terugkijken op al ons baby getob en gepieker en denken: "Waar maakte ik me in vredesnaam druk om?"
Ik heb namelijk zo'n voorgevoel van wel... En toch gewoon blijven tobben en piekeren hè...
Ja... en het leuke is... na een flink aantal kinderen pieker je en tob je nog steeds.. want ieder kind is weer anders en reageert weer andersquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:32 schreef Sorbootje het volgende:
Wat ik me afvraag... zullen we over een paar jaar terugkijken op al ons baby getob en gepieker en denken: "Waar maakte ik me in vredesnaam druk om?"
Ik heb namelijk zo'n voorgevoel van wel... En toch gewoon blijven tobben en piekeren hè...
Ik zoek nog een assistent die vanuit huis wil transcriberen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:39 schreef Twinkly het volgende:
Nu nog een baanIk heb nogal wat eisen
Ik heb alleen maar op woensdag en vrijdag opvang voor hem en ik wil kunnen kolven of live kunnen voeden (Niels accepteert de fles nog steeds niet
).
misschien hsndig als die assistent in de buurt woontquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zoek nog een assistent die vanuit huis wil transcriberen.
incantrix, wat een ellende weerquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:30 schreef Stiemie het volgende:
Incantrix wat balen zeg! Hoe lang moet je de AB nog gebruiken? Is het een optie om die tijd te kolven zodat je productie wel op peil blijft en je daarna door kunt gaan? Misschien anders eens contact met een laktatiekundige opnemen?
Dat krijgt Niels wel, hebben jullie nog bijwerkingen gemerkt? Ik heb het idee dat hij wat last ervan heeft namelijk. Hij is zo huilerig sinds dinsdag en vanmiddag heeft hij een voeding overgeslagen omdat hij de borst weigerdequote:Op donderdag 7 januari 2010 18:19
schreef _Bar_ het volgende:
Karin die korrels die je krijgt voor Lars, zijn dat toevallig deze:
Nexium Esomeprazol?
Deze krijgt Roy hier nog steeds, is voor de slokdarm en het zuur.
Lossen we op in z'n voeding.
1 zakje per dag.
En het lijkt hier wel te helpen in elk geval.
Op de anderen ga ik later reageren eerst eens bijlezen en nog eten enzo.
Raar is dat he? ik was helemaal niet zo'n heftige pro-borstvoedings-persoon, maar nu gaat het me toch wel heel erg aan het hart zeg.. En balen dat het nog niet zo goed gaat met Niels' medichijnen lieverd, sterkte joh!quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:01 schreef Twinkly het volgende:
Ohhh Icantrix het zit je echt niet mee hehet ene na het andere... pff
Ik snap heel goed dat je een naar gevoel krijgt dat je bij moet voeden met kv.
Pff ik hoop dat dat het is, dat hij gewoon nog moet wennen aan de medicijnen. Hij is nu al vanaf 3 uur bijna de hele tijd heel zielig aan het huilenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:05 schreef Stiemie het volgende:
Twinkly bij ons duurde het 2 weken voordat de reflux medicijnen echt helemaal goed werkten. Misschiend at het bij Niels ook steeds een beetje beter gaat?
Natuurlijk Rocka, hoe kan het ook anders met je kleine rockerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 02:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Hier dito... Elke avond/nacht hetzelfde liedje. Ik denk dat hij me heeeel erg leuk vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |