abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76523632
Sorbo als t kwaad kan verklaard dat waarom hier die plooien zo scheef lopen
maar serieus, volgens mij kan het niet zoveel kwaad. Je moet haar niet als ze dat zelf niet aangeeft al in een loopstoel doen of laten "staan" denk ik, dan zijn die spieren daar nog niet aan toe. Maar als ze het zelf doet tsja, dan hou je het idd niet tegen. Amélie zet zich ook af op mijn benen als ik haar vast heb, dat deed ze inderdaad al vanaf een maand of drie.

En wat Tan zegt, ik deed dat vroeger ook volgens mijn moeder en volgens haar liep ik ook vroeg

MeNicole, wat BE zegt, hier wordt dus naar die plooien gekeken. Maar de vorige keer is er niet gekeken en de keer daarvoor is er niets van gezegd. Behalve dus de fysio, die was erg verbaasd dat we niet doorverwezen waren.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76523711
Dat met die heupjes komt vaker voor bij meisjes als bij jongens Claudia, dus je hebt statistisch gezien minder kans

Je ziet het inderdaad wel heel erg goed Huups. Maar is een ongelijkheid in de plooitjes ook altijd een probleem met de heupjes? Weet jij dat misschien?

Hier in Dld krijgt iedere baby met 5 weken een heupecho en daarna met 6 maanden een controle-afspraak. Ze bekijken beide keren met een echo-apparaat de heupjes en meten dan ook. Verder kijken ze hoe de beentjes bewegen, hoe de plooien liggen en hoe de voetjes staan Lotte heeft volgens dr CB-boekje een misvorming aan d'r voetjes Nou is dat ook zo..maar misvorming... mijn kind is niet misvormd

En nu het toch over heupjes gaat...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lotte!
Noah!
pi_76523773
Nicole volgens mij heeft het niet per se met stuitligging te maken. Amélie heeft in ieder geval niet (lang) in stuit gelegen. Maar in mijn familie komt wel hypermobiliteit en EDS voor dus ik ben er wel op gebrand dat er goed naar haar gewrichten en dergelijke wordt gekeken.

Claudia haha ja dikke spekpootjes hè? ik mag er graag zachtjes in knijpen
ze heeft de beentjes van haar paps en daar is ze vast op dr 16e een stuk minder blij mee
En over dat plooi-loeren, ik weet niet of ze het overal doen op alle cb's hoor, maar ze hoeven het ook niet met zoveel woorden te doen, soms kijken ze gewoon eventjes snel en wat BE zegt, een beetje met die beentjes draaien. T valt niet zo op.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:04:25 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76523840
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:51 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

En hoe komen ze daar aan dan? Komt dat door stuitligging?
Kan, hoeft niet. Want ik heb geen stuitkindjes en daar kijken ze er toch wel naar.
En toen de kinderarts bij de nacontrole van Oscar in het ziekenhuis die verdikking op zijn nekspier voelde ging hij meteen nog een keertje de heupjes controleren.
Eea, bijv voorkeurshouding etc. etc. kan dus wel met elkaar verband houden en vandaar dat ook de fysio er naar kijkt bij Huup.
pi_76523856
Linda gmta
en je kind is zeker niet misvormd wat is er andersvormd aan je meiske dr voetjes dan?

En die plooien hoeven niets te zeggen, t is een beetje als met downbaby's geloof ik, niet iedere baby met een dikke nekplooi heeft down maar wel alle baby's met down hebben een dikke nekplooi. Zoiets dacht ik geldt ook voor heupdysplasie en zulks.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76523888
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:00 schreef Linda2205 het volgende:
Dat met die heupjes komt vaker voor bij meisjes als bij jongens Claudia, dus je hebt statistisch gezien minder kans
Ah! In mijn geboorteboek staat trouwens dat ik 'instabiele heupjes' had bij geboorte. Dat zijn inmiddels onverwoestbare megaheupen geworden.
quote:
Lotte heeft volgens dr CB-boekje een misvorming aan d'r voetjes Nou is dat ook zo..maar misvorming... mijn kind is niet misvormd
Haha, ik zou daar ook boos om worden geloof ik. In mijn zwangerschapsdossier stond 'macrosomie' genoteerd en dat vond ik ook maar niks. In de Van Dale had ik opgezocht wat het precies betekende: 'onnatuurlijk sterke lichaamsgroei'. Nou, zo onnatuurlijk was het klaarblijkelijk niet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:06:24 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76523931
Mijn mannen doen dat staan dus helemaal niet he. Dochter van een vriendinnetje dus wel en die wil dus echt niks anders dus ik ging even kijken wat Oscar doet...
Die trekt dus gewoon meteen zijn pootjes op als ik hem op til. Zelfs in mid-air nog in boedha houding!
Ze zijn/waren gewoon lui die 2 van mij.
pi_76524032
Oscar de verlichtte

oh ja Claudia erg is dat hè? Bij mij stond er steeds bij de brieven tussen de gyn en de vk "verdenking microcephalie" (de eerste keer) en daarna steeds verdenking ventriculo megalie. En ik maar denken tsk! Dr is heel niets mis met mijn kind! T is uiteindelijk een ventriculo Amelie geworden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76524043
Sorbo, in de Oei-ik-groei-bijbel wordt het laten staan juist als leuk spelletje gezien rond deze periode. Gewoon zelf je gezond verstand gebruiken.

Huup, ik heb heupdysplasie en als baby een spreidbroekje gedragen. Volgens de behandelend orthopeed destijds, kan er aan plooitjes eigenlijk weinig worden afgemeten. Daarvoor is echt een foto of een echo nodig.

Maar da's bijna 30 jaar geleden... En die opmerking was vooral bedoeld voor cb-artsen die eens aan de beentjes trokken en meteen zeiden dat het allemaal wel oké was.

Oftewel: aan deze post heb je geen r**t. Maar goed, je was zelf ook lekker bezig.

Ik ga strijken.
pi_76524373
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:04 schreef huuphuup het volgende:
Linda gmta
en je kind is zeker niet misvormd wat is er andersvormd aan je meiske dr voetjes dan?

En die plooien hoeven niets te zeggen, t is een beetje als met downbaby's geloof ik, niet iedere baby met een dikke nekplooi heeft down maar wel alle baby's met down hebben een dikke nekplooi. Zoiets dacht ik geldt ook voor heupdysplasie en zulks.
Ze heeft O-voetjes Je ziet het niet als je d'r gewoon ziet liggen, maar als je d'r beentje pakt en je kijkt goed, zie je wel dat d'r voetjes ( ) zo krom trekken. Kan vanzelf weggaan..of niet. We hebben massage-oefeningen gekregen waardoor ze d'r voetjes recht zou moeten trekken en in heb begin deed ze dat wel, maar nu reageert ze er niet meer op. Dus we laten het maar en zien wel hoe het loopt.. (die voetjes dus he, niet Lotte )
Lotte!
Noah!
pi_76524673
Oh okay, dat klinkt helemaal niet als een dramatische vervorming ofzo. Nouja hopen dan maar dat het weg gaat met die massages enzo

Hahaha Ssserpente, Sorbo had nét de oei-ik-groei ritueel verbrand, krijg je dit
Strijkse
En bedankt voor je heup-post ik wacht het oordeel van de osteo en de fysio even af, die zie ik toch vrijdag en maandag en dan gaan we wel gewoon naar de huisarts om te vragen hoe of wat. Op het CB wachten duurt me iets te lang, dan moet k nog 2 weken wachten. (en die mogen toch niet verwijzen dus dan moet k alsnog langs de ha )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76524818
Nou, als jullie het zeggen (en ik geloof jullie nóg eerder dan de oei ik groei bijbel) dan laat ik haar lekker staan als zij dat wil.

Als zij dan op haar beurt als dank haar flesje leeg gaat drinken.... lijkt me een goede deal.

Straks nieuwjaarsborrel op het KDV. Ik ga er toch maar even heen met Isabeau. Even alvast wat andere ouders ontmoeten..wie weet waar het goed voor is.
pi_76524936
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:00 schreef Linda2205 het volgende:

En nu het toch over heupjes gaat...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kinderfysio van Mikael zei toen dat dat allemaal nog wel meeviel. Je moet er meer op letten dat ze niet op de teentjes gaan lopen. Dat is vaak het grootste probleem!!

Tuurlijk moet je je kind daar niet de hele dat inzetten. Maar Leander zit er zo af en toe 10 minuten in als ik even met Mikael bezig ben ofzo. Stoeltje staat zo dat hij met paltte blote voeten op de grond komt.

En tegenwoordig mag je toch niks meer. Ik zat vroeger de hele dat in zon stoel. Heb ook nergens last van!

[ Bericht 20% gewijzigd door MeNicole2 op 07-01-2010 15:44:53 ]
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_76524940
Wat ik me afvraag... zullen we over een paar jaar terugkijken op al ons baby getob en gepieker en denken: "Waar maakte ik me in vredesnaam druk om?"

Ik heb namelijk zo'n voorgevoel van wel... En toch gewoon blijven tobben en piekeren hè...
pi_76525049
Ik wil Isabeau eigenlijk zo eerst nog even in bad doen maar wat denk je? Geen water! Transportleiding lek volgens Omrop Fryslân...
pi_76525410
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:32 schreef Sorbootje het volgende:
Wat ik me afvraag... zullen we over een paar jaar terugkijken op al ons baby getob en gepieker en denken: "Waar maakte ik me in vredesnaam druk om?"

Ik heb namelijk zo'n voorgevoel van wel... En toch gewoon blijven tobben en piekeren hè...
nou...
ik weet wel dat als ik niet doorgestuurd was met de 20 weken echo dat het me een pak zorgen had gescheeld aangezien er achteraf niets aan de hand was
dat zal inderdaad hiermee ook wel zo zijn ja.

Oh dat water nu maar hopen dat ze geen spuitluier produceert
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76525570
Je brengt d'r nog op een idee... echt
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:04:07 #218
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_76528572
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:32 schreef Sorbootje het volgende:

Ja... en het leuke is... na een flink aantal kinderen pieker je en tob je nog steeds.. want ieder kind is weer anders en reageert weer anders Ik twijfel ook nog steeds bij heel veel dingen.
pi_76529689
Hihi Sorbootje hopelijk krijg je inderdaad geen spuitluiers

Claudia wat fijn dat Ivan steeds beter in zijn bedje leert slapen! (er is dus hoop )
Mijn lief probeert Niels ook vaak te troosten door te vragen of hij alsjeblieft op wil houden met huilen

Volgens mij is er nog niet naar de heupjes van Niels gekeken op het CB, of ik had het niet door

Vanmiddag is de mevrouw van het kinderdagverblijf langsgeweest voor het intake gesprek. Pfjew ik ben wel opgelucht hoor. Ze keek helemaal niet op van dat hij veel huilt "ieder kindje is anders". En ze laten kindjes die niet willen slapen niet liggen huilen, ze proberen te troosten en als het echt niet lukt halen ze ze bed.

Nu nog een baan Ik heb nogal wat eisen Ik heb alleen maar op woensdag en vrijdag opvang voor hem en ik wil kunnen kolven of live kunnen voeden (Niels accepteert de fles nog steeds niet ).
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_76530302
@ twinkly, hoest met jezelf?
en er is hoop, tijn slaapt ook pas sinds 2 wkn overdag in zijn bed hoor!
baker je in met een pacco?

@sorbo, hier ook 1 die zijn benen er flink onder zet.
Afgelopen maandag bij de fysio gevraagd hoe of wat.
Hij deed het daar ook een paar keer en t was geen overstrekken ofzo.
Hij doet het gewoon zelf en daar doe je weingi aan, kon ook weinig kwaad als je hem idd maar wel ondersteunde maar hier wil hij soms gewoon niet zitten dan houd hij zijn benen stijf.
pi_76530559
't Zijn gewoon eigenwijsjes die baby's!

Net terug van de borrel op het KDV. Leuk om gewoon even te zien hoe de leidsters met de kinderen omgaan. Ik heb geloof ik nu al een favoriete leidster . Isabeau zat in de doek naar iedereen te lachen... Wat heb ik toch een leuk kind
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:19:20 #222
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76531084
Karin die korrels die je krijgt voor Lars, zijn dat toevallig deze:
Nexium Esomeprazol?

Deze krijgt Roy hier nog steeds, is voor de slokdarm en het zuur.
Lossen we op in z'n voeding.
1 zakje per dag.

En het lijkt hier wel te helpen in elk geval.

Op de anderen ga ik later reageren eerst eens bijlezen en nog eten enzo.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:20:29 #223
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_76531129
Pfff, sorry, even zonder bij te lezen, maar ik moet nog even een keer uithuilen Stef heeft sinds vanmiddag diarree en na contact met de arts is dit waarschijnlijk toch een bijwerking van de antibiotica die ik moet slikken. Omdat de ontsteking die hiermee behandeld wordt al een beginnende nierbekken-ontsteking was kan ik niet over worden gezet op lichtere antibiotica en nu moeten we tot de kuur voorbij is Stef dus bij gaan voeden met KV.. En hoewel ik dat verstandelijk gezien heel logisch vind en eigenlijk heel 'gewoon' ben ik er gevoelsmatig stiekum best een beetje erg verdrietig van We mogen ook gewoon doorgaan met de BV en hem goed in de gaten houden, maar dat vind ik te riskant, dus dan maar zo.. Maar het arme jochie is dus al verkouden-achtig, en nu ook nog dit, het arme ding..
3!
pi_76531192
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:39 schreef Twinkly het volgende:

Nu nog een baan Ik heb nogal wat eisen Ik heb alleen maar op woensdag en vrijdag opvang voor hem en ik wil kunnen kolven of live kunnen voeden (Niels accepteert de fles nog steeds niet ).
Ik zoek nog een assistent die vanuit huis wil transcriberen.
pi_76531370
Incantrix, wat is dat balen zeg!
pi_76531492
Incantrix wat balen zeg! Hoe lang moet je de AB nog gebruiken? Is het een optie om die tijd te kolven zodat je productie wel op peil blijft en je daarna door kunt gaan? Misschien anders eens contact met een laktatiekundige opnemen?
pi_76531578
Sorry niet bij gelezen, heb bezoek dus geen tijd.

Ff snel een Jamie update naar aanleiding van het dokters bezoek.
Longen waren schoon, dus niks ernstig aan de hand. Maar wel een pufje gehad zodat hij minder last
heeft van het hoesten. Heb ook maar ff luuf gehaald om zn neusje wat meer open te krijgen.
pi_76531664
Waarom steeds al die verontschuldigingen voor 't niet bijlezen. Iedereen hier heeft een klein baby'tje en weet dus dat het soms veel te hectisch is om bij te lezen
  Moderator donderdag 7 januari 2010 @ 18:48:31 #229
5428 crew  miss_sly
pi_76532063
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik zoek nog een assistent die vanuit huis wil transcriberen.
misschien hsndig als die assistent in de buurt woont
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator donderdag 7 januari 2010 @ 18:52:04 #230
5428 crew  miss_sly
pi_76532211
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:30 schreef Stiemie het volgende:
Incantrix wat balen zeg! Hoe lang moet je de AB nog gebruiken? Is het een optie om die tijd te kolven zodat je productie wel op peil blijft en je daarna door kunt gaan? Misschien anders eens contact met een laktatiekundige opnemen?
incantrix, wat een ellende weer ik zou denk ik toch ook wel even een lactatiekundige raadplegen ls ik jou was, aanezien je zelf de (tijdelijke) bijvoeding met kv niet prettig vindt. een lk kan toch beter adviers hierover geven, lijkt me.

beterschap, ik hoop dat je nu toch eindelijk eens van de narigheid af bent
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:56:13 #231
95408 Incantrix
pi_76532380
Jullie zijn lief Ik ga zéker ook kolven om de productie op peil te houden en gelukkig heb ik zondagochtend de laatste pil van de kuur, maar het doet gewoon een beetje zeer dat ik mijn kind niet zelf kan blijven voeden ofzo.. Maar we komen er wel weer hoor, gelukkig is het maar voor even
3!
pi_76532564
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:19
schreef _Bar_ het volgende:

Karin die korrels die je krijgt voor Lars, zijn dat toevallig deze:
Nexium Esomeprazol?

Deze krijgt Roy hier nog steeds, is voor de slokdarm en het zuur.
Lossen we op in z'n voeding.
1 zakje per dag.

En het lijkt hier wel te helpen in elk geval.

Op de anderen ga ik later reageren eerst eens bijlezen en nog eten enzo.
Dat krijgt Niels wel, hebben jullie nog bijwerkingen gemerkt? Ik heb het idee dat hij wat last ervan heeft namelijk. Hij is zo huilerig sinds dinsdag en vanmiddag heeft hij een voeding overgeslagen omdat hij de borst weigerde
Het lijkt ook nog niet te werken. Wij lossen het op in 10 ml water en hij krijgt 2 keer per dag 2,5 ml, maar hij spuugt ook steeds weer een deel van het medicijn uit na een oprisping.

Ohhh Icantrix het zit je echt niet mee he het ene na het andere... pff
Ik snap heel goed dat je een naar gevoel krijgt dat je bij moet voeden met kv.

hihihi Claudia, ik kan heeeeel goed blindtypen Het liefst zou ik een baan hebben waarbij ik literatuur uit moet pluizen. Populair wetenschappelijke stukken schrijven ofzo

@het-is-mij het gaat best goed met mij hoor ik voel me wel wat opgesloten in huis maar dat schijnen meer net-mama's te hebben
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_76532569
Och Incantrix wat naar toch. ik kan me goed voorstellen dat je het risico van diarree te groot vindt hoor, dat is ook niet niks.
Dikke knuffel meid. En kolfze
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:18:58 #234
95408 Incantrix
pi_76533165
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:01 schreef Twinkly het volgende:
Ohhh Icantrix het zit je echt niet mee he het ene na het andere... pff
Ik snap heel goed dat je een naar gevoel krijgt dat je bij moet voeden met kv.
Raar is dat he? ik was helemaal niet zo'n heftige pro-borstvoedings-persoon, maar nu gaat het me toch wel heel erg aan het hart zeg.. En balen dat het nog niet zo goed gaat met Niels' medichijnen lieverd, sterkte joh!

En Huups, ook thnx En het kolven is het probleem niet eens, maar de melk vervolgens zo de gootsteen inkwakken, dat doet ook nog best zeer merk ik nu
3!
pi_76535360
Twinkly bij ons duurde het 2 weken voordat de reflux medicijnen echt helemaal goed werkten. Misschiend at het bij Niels ook steeds een beetje beter gaat?
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:18:10 #236
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76536060
he bah Trix; wat ontzettend vervelend dat Stef last heeft van de AB....
maar daar kan jij echt NIETS aan doen hoor...
maar begrijpelijk dat het niet lekker voelt en je enigzins gefrustreerd raakt hierdoor..

sterkte ermee.

ik ga lekker op tijd naar bed vanavond en hoop dat Evie weer net zo goed slaapt als afgelopen nacht...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_76536664
Oh Icantrix, ik had je berichtje helemaal gemist. Ik begrijp zo goed wat je bedoelt! Sinds mijn borstvoedingsdip ben ik me al aan het verdiepen in flesvoeding, en rationeel vind ik het prima om over te stappen. Het zou mij ontzettend ontlasten, ik weet hoeveel Ivan binnenkrijgt, de combinatie met werk is beter te doen, flesvoeding is een prima alternatief, blabla. Maar ik kán het gewoon (nog) niet. Dat heeft niets te maken met een borstvoedingsmaffia of zo, maar het zou betekenen dat ik niet langer de enige ben die Ivan kan voeden; ineens kan iedereen voor hem zorgen en ik weet niet of ik er klaar voor ben om hem zo los te laten.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het zit je ook écht niet mee. (Mensen blijven het maar tegen je zeggen, hè?)
pi_76537399
Dames geen uitgebreide bijleespost van mij. Driekus kwam om vier uur vannacht en dat ben ik niet meer gewend. Zeker niet in combi met een gewone werkdag. En het jochie is enorm moe nu en werd net huilend en in paniek wakker. Hij slaapt nou bij mijn lief op de schouder en ik duik ook zo mijn bedje in, morgen nog 1 dagje werken, maar voor Driekus geen kdv, hij blijft bij zijn papa.
Oja en als kindjes niet mogen staan met 3 maanden dan hebben we hier een serieus probleem, Driekus wil niet anders. Huup, dat verschil in plooien is wel heel duidelijk! Wij moeten dinsdag naar het cb en op verzoek van de cb arts moest ik bij haar terugkomen want zij vertrouwt de heupjes hier ook niet helemaal. Hier kijken ze er dus wel naar.
Icantrix
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_76538130
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:05 schreef Stiemie het volgende:
Twinkly bij ons duurde het 2 weken voordat de reflux medicijnen echt helemaal goed werkten. Misschiend at het bij Niels ook steeds een beetje beter gaat?
Pff ik hoop dat dat het is, dat hij gewoon nog moet wennen aan de medicijnen. Hij is nu al vanaf 3 uur bijna de hele tijd heel zielig aan het huilen Of het komt doordat ik hazelnoten gegeten heb?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 02:03:35 #240
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76550043
@Mefke; gelukkig heb je bijna weekend.. Kan me voorstellen dat zo;n eerste week erg zwaar is..
maar gelukkig is je kleintje morgen gezellig bij papa.. dat maakt het misschien iets minder zwaar voor je...

@Trix; is de diarree bij Stef inmiddels over???

@Claudia; ik kan me dat gevoel wel voorstellen; dat Ivan ineens minder afhankelijk van je is en andere mensen ook ineens kunnen voeden.
Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik dat juist wel eens erg lekker vind. Ik ben erg blij dat papa Evie haar laatste voeding elke avond doet en ik vast kan gaan slapen en zo wat slaap kan pakken.
en ik kan, alleen heb ik dat nog niet echt gedaan, ook gewoon ff de deur uit.

Ik zit weer te kolven.. blijft bizar zo midden in de nacht. Maar Evie was nu nog wakker.. en als ze wel een paar uurtjes slaapt; dan duurt het net ff te lang voor mijn borsten..
dus moest wel ff....

voor iedereen alvast een goedemorgen!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 8 januari 2010 @ 02:16:11 #241
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76550134
En ik te voeden! Hi bj!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 02:22:17 #242
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76550190
Hier dito... Elke avond/nacht hetzelfde liedje. Ik denk dat hij me heeeel erg leuk vindt
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 02:31:50 #243
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76550250
Ik ben klaar nu hopen dat hij snel slaapt. Succes rocka
pi_76550641
Flesje check! Maar hij zit er alweer in, nu wachtend op de boer van mijn kleine bouwvakker daarna weer slapen!

Trix, ik wilde jou nog even een knuffel toewensen wat een gedoe meid, hopelijk kun je snel Stef weer van je eigen melk voorzien!
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 07:46:23 #245
5428 crew  miss_sly
pi_76551257
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 02:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Hier dito... Elke avond/nacht hetzelfde liedje. Ik denk dat hij me heeeel erg leuk vindt
Natuurlijk Rocka, hoe kan het ook anders met je kleine rocker
  vrijdag 8 januari 2010 @ 07:50:55 #246
95408 Incantrix
pi_76551291
Thnx allemaal Fijn om zo veel begrip te krijgen

Claudia, zoiets is het denk ik, hoewel ik anderen best de fles wil laten geven is het wel een soort van loslaten. Dat dan gecombineerd met het feit dat je er totaal geen keuze in hebt en dus gedwongen wordt. Als je er echt voor kiest omdat je het zat bent ofzo werk je er een soort van naartoe, dan wen je eraan, maar buiten je wens om moeten is ook zo abrupt ineens, dat doet echt zeer

Overigens heeft Stef nog geen KV van me gekregen, sinds die paar luiers met erg dunne poep heeft hij wel goed geplast maar niet meer gepoept, dus hij loopt niet echt leeg ofzo. Daarom hebben we hem vannacht toch wel normaal gevoed en ik moet zo naar mijn eigen huisarts, dus dan vraag ik daar wat we nu het beste kunnen doen. Is het nu nog diarree? De Kv staat klaar hoor, dus als het nodig is ondernemen we meteen actie, ik heb daarbij besloten hem eerst de helft (65 cc) kv te geven, daarna de borst en als hij vol zit de rest af te kolven om de productie op peil te houden. Leek ons het beste zo
3!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 08:56:30 #247
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_76552127
Nou wij staan klaar om naar de opvang te gaan... Uurtje met mij en een uurtje zonder mij. En nu het zover is zie ik er toch wel erg tegenop. Al die enorme kinderen bij mijn kleine ukkie Ik ga mijn peuter maar inzetten als bodyguard denk ik
pi_76552694
kijk wat mijn doet

Wel even hoofd scheef houden en tis beetje donker!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 09:24:55 #249
5428 crew  miss_sly
pi_76552715
Ach Stiemie, wat naar he? Succes vandaag, komt vast goed. En Linde als grote zus heeft vast een goede invloed
pi_76553181
Incantrix, dat is naar als je nu tijdelijk KV moet gaan geven, hopelijk zegt de huisarts dat het niet nodig is.

Stiemie, succes...is even een drempel waar je overheen moet.
Komt goed!

Bar, Lars krijgt nu Nexium, hoe het verder heet weet ik niet, ik heb mijn vriend op pad gestuurd met het recept, dus die neemt dat vanavond mee.
Hij krijgt in ieder geval meer als Niels, want Lars mag een halve dosis hebben, dus 5 ml.
En gooien jullie wat over is weg, of kun je dat de volgende dag nog gebruiken?

Lars had het gister ook weer goed gedaan bij oma, fijn is dat. Ik heb het ook heerlijk gehad op mijn werk, dat had ik eerder moeten doen. Even wat anders aan je hoofd, en de kinderen op mijn werk waren helemaal in de knuffelmood dus dat was heel fijn!

Gisteravond ben ik weer met Lars naar de babymassage geweest, en op zich is dat heerlijk. Lars geniet, ik geniet....maar daarna is het niks! Dan wil hij niet slapen, is tot 22.30 uur aan het spoken geweest, toen fles, poos geslapen maar vanmorgen om 5 uur meldde hij zich alweer.....normaal 7.30 uur....
Ik weet niet of dat komt door de babymassage, de indrukken, of zijn ritme wat verstoord is (of alles bij elkaar) We proberen het volgende week nog een keer, en anders laat ik de rest van de cursus wel schieten. Jammer van het geld, maar als Lars er zo onrustig van wordt is het ook niet wat.

Lars wil constant rechtop zitten, kleine nieuwsgierige!
In de wipstoel zit hij dan ook zo:

wel goed voor zijn nekspieren haha!

Trouwens, over die bilplooien...
ik heb destijds bij Meike eens gevraagd aan de huisarts hoe dat zat, en die vertelde me dat plooien aan de voorkant niks zeggen. Je moet alleen naar de plooien aan de achterkant kijken. Maar nu zag ik dat die van Amelie aan de achterkant ook niet gelijk zijn, dus zou de volgende keer even vragen op het cb als ik jou was.
Het is wel wat met jouw meisje he, voorkeurshouding, afplatting, moeizame ontlasting, en nu dit weer....
Hopelijk dat het daarna ook klaar is, en lekker kunt genieten! Maar volgens mij doe je dat ook wel.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')