Incantrix, dat is naar als je nu tijdelijk KV moet gaan geven, hopelijk zegt de huisarts dat het niet nodig is.
Stiemie, succes...is even een drempel waar je overheen moet.
Komt goed!
Bar, Lars krijgt nu Nexium, hoe het verder heet weet ik niet, ik heb mijn vriend op pad gestuurd met het recept, dus die neemt dat vanavond mee.
Hij krijgt in ieder geval meer als Niels, want Lars mag een halve dosis hebben, dus 5 ml.
En gooien jullie wat over is weg, of kun je dat de volgende dag nog gebruiken?
Lars had het gister ook weer goed gedaan bij oma, fijn is dat. Ik heb het ook heerlijk gehad op mijn werk, dat had ik eerder moeten doen. Even wat anders aan je hoofd, en de kinderen op mijn werk waren helemaal in de knuffelmood dus dat was heel fijn!
Gisteravond ben ik weer met Lars naar de babymassage geweest, en op zich is dat heerlijk. Lars geniet, ik geniet....maar daarna is het niks! Dan wil hij niet slapen, is tot 22.30 uur aan het spoken geweest, toen fles, poos geslapen maar vanmorgen om 5 uur meldde hij zich alweer.....normaal 7.30 uur....
Ik weet niet of dat komt door de babymassage, de indrukken, of zijn ritme wat verstoord is (of alles bij elkaar) We proberen het volgende week nog een keer, en anders laat ik de rest van de cursus wel schieten. Jammer van het geld, maar als Lars er zo onrustig van wordt is het ook niet wat.
Lars wil constant rechtop zitten, kleine nieuwsgierige!
In de wipstoel zit hij dan ook zo:
![]()
wel goed voor zijn nekspieren haha!
Trouwens, over die bilplooien...
ik heb destijds bij Meike eens gevraagd aan de huisarts hoe dat zat, en die vertelde me dat plooien aan de voorkant niks zeggen. Je moet alleen naar de plooien aan de achterkant kijken. Maar nu zag ik dat die van Amelie aan de achterkant ook niet gelijk zijn, dus zou de volgende keer even vragen op het cb als ik jou was.
Het is wel wat met jouw meisje he, voorkeurshouding, afplatting, moeizame ontlasting, en nu dit weer....
Hopelijk dat het daarna ook klaar is, en lekker kunt genieten! Maar volgens mij doe je dat ook wel.