abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76471388
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:58 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Iemand anders haar laten voeden met een flesje. Heb wel eens gehoord dat babietjes van hun moeder de fles weigeren, omdat ze weten dat die 'de borst' hebben .
Ja is hier ook zo
Amélie keek mij echt aan van ben jij betoeterd?! Doe ns even heel normaal! tsk, weg met die fles!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76471521
Handschoenen vindt ze hier juist wel handig tegen pottenkijkers

[ Bericht 0% gewijzigd door sproet-je op 06-01-2010 10:18:10 ]
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_76472768
K was jullie even kwijt... gelukkig weer gevonden!

Iris begint te mopperen, dus bedtijd... (tot zover mn flitsbezoekje )
Fake it till you make it...
pi_76475448
Ja ik ben wel gerust met het advies van de huisarts.
Afgelopen nacht heeft jamie doorgeslapen Deed hij altijd wel zonder voedingen, maar ik moest er minstens 2 keer uit om hem zn speentje te geven. Vannacht dus niet... hij heeft de hele nacht zonder speen geslapen Na de voeding vanmorgen van 6 uur ging hij weer slapen en zn mama ook. Rond 9 uur hoor ik hem wakker zijn, dus ik naar hem toe... had hij zn hele bed onder gespuugd En hij lag daar midden in, maar niet huilen of zo. Het maakt hem niet uit dat zn bedje nat was.... Spuug was helemaal tot op zn matrasje door gedrongen (door de hydrofiel, bed hoes en molton) Nu dus maar een extra hydrofiel onder zn molton gelegd. Hij hoest nog steeds... is misschien zelfs wel meer geworden. Morgen toch de dokter maar even laten luisteren. Heb echt te doen met mn mannetje

Sorbo hier helaas geen tips... maar je kan proberen om iemand anders de fles te laten geven, en zelf iets anders te gaan doen. Hopelijk gaat ze snel uit de fles drinken
pi_76475475
Iemand anders de fles laten geven heeft tot nu toe niet geholpen. Maar ook daarmee blijven we oefenen...

Net kennismakingsgesprek op het KDV gehad. Terwijl ik met het afdelingshoofd ging praten heb ik Isabeau aan één van de leidsters gegeven. Toen we uitgepraat waren en de deur van het kantoortje open deden hoorde ik haar al schreeuwen... ze was volledig over de rooie. Fijn... nu wil ik helemaal niet meer... pff nooit gedacht dat dit me zo zwaar zou vallen!
pi_76475531
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:54 schreef Sorbootje het volgende:
Iemand anders de fles laten geven heeft tot nu toe niet geholpen. Maar ook daarmee blijven we oefenen...

Net kennismakingsgesprek op het KDV gehad. Terwijl ik met het afdelingshoofd ging praten heb ik Isabeau aan één van de leidsters gegeven. Toen we uitgepraat waren en de deur van het kantoortje open deden hoorde ik haar al schreeuwen... ze was volledig over de rooie. Fijn... nu wil ik helemaal niet meer... pff nooit gedacht dat dit me zo zwaar zou vallen!
sterkte meid, ik zie er zelf ook tegen op... moet maandag ook weer
pi_76475734
Ik wil echt wel graag weer werken, maar dat kan toch ook best met Isabeau in de draagdoek?!

Ergens doet het me dan ook wel weer goed dat ze volledig over de rooie gaat maar weer kalm wordt zodra ik haar vasthoud... Maar ja, daar moet ik natuurlijk juist niet blij mee zijn..

Hoe heb jij de opvang geregeld Martine? Ook een kdv?
pi_76475865
Vrijdag gaat Esmee ook wennen bij de opvang. Eerst een uurtje met mij en daarna een uurtje zonder mij.Ik zie er (nu) nog niet zo tegenop. Vooral ook omdat ik de opvang en de leidsters natuurlijk al goed ken omdat Linde er al 2 jaar heen gaat. De keren dat Esmee mee is gegaan, vindt ze de kindjes daar allemaal wel heel interessant, maar bij de leidsters moet ze soms wel huilen (ook omdat het wegbrengmoment van Linde vaak net samenvalt met haar slaapje (dan is ze dus gewoon moe) of met haar fles (Honger!!!))

Maar dus eigenlijk geen tips voor mama's die kindjes moeten gaan brengen. Al weet ik dat ik het bij Linde echt vreselijk vond en nu totaal niet meer omdat ik weet dat ze het daar zo fijn heeft
pi_76475969
Vanmiddag om 13:50 gaan we naar de dokter.
Rienk heeft echt pijn, hij verkrampt en overstrekt steeds
En aangezien ik echt geen clue heb, gaan we er toch maar heen.. Ben benieuwd.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_76476047
Ik was voor een tijdje terug toch aan het "mopperen" dat leander niet uit een gewone speen wilde drinken Nu blijkt dus gewon dat ie dat helemaal niet kan Hij heeft er de kracht gewoon niet voor om langer dan 5 minuten te zuigen. Kind is zo benauwd als wat! Hij heeft dat al sinds zijn geboorte en nu werd het steeds erger. Vooral als ie heel druk is. nu heeft ie dus puffers gekregen en moeten we over 3 weken weer terug naar de ka
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_76476126
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:01 schreef Stiemie het volgende:
Vrijdag gaat Esmee ook wennen bij de opvang. Eerst een uurtje met mij en daarna een uurtje zonder mij.Ik zie er (nu) nog niet zo tegenop. Vooral ook omdat ik de opvang en de leidsters natuurlijk al goed ken omdat Linde er al 2 jaar heen gaat. De keren dat Esmee mee is gegaan, vindt ze de kindjes daar allemaal wel heel interessant, maar bij de leidsters moet ze soms wel huilen (ook omdat het wegbrengmoment van Linde vaak net samenvalt met haar slaapje (dan is ze dus gewoon moe) of met haar fles (Honger!!!))

Maar dus eigenlijk geen tips voor mama's die kindjes moeten gaan brengen. Al weet ik dat ik het bij Linde echt vreselijk vond en nu totaal niet meer omdat ik weet dat ze het daar zo fijn heeft
Isabeau zal het daar vast ook fijn hebben... ik denk dat ik er meer last van heb dan zij..
pi_76476194
Spannend Stiemie, ben benieuwd hoe het Esmee zal vergaan daar!

Martine en Sorbootje, werk se alvast, bleeh lijkt me heel raar zonder je kindje

En wat goed dat Jamie doorgeslapen heeft Martine! Echt wel knap Hier ook een meneertje dat zn speen vaak kwijt is

Hier ook een knap mannetje, geslapen van 23.00-6.00 en toen melde hij zich dus voor een flesje, en om 10.00 weer. Hij lijkt dus echt zn ritme wat aan te passen nu hij meer drinkt (zit nu op 120cc+4 schepjes water)
Hij ligt nu voor het eerst in een ledikant boven, ben bij mn moeder. Hij lijkt het wel ok te vinden.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_76476339
ah wat zielig Vlindur, zo klein en dan al pijn Ik hoop dat de arts iets voor jullie betekenen kan en jullie serieus neemt

MeNicole, wat naar zeg dat hij zo benauwd is. Hoop dat hij de puffers goed accepteert, vaak is dat wel effe strijd zo'n grote toeter op het gezichtje te zetten
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_76476346
Vlindur, kusje voor Rienk!
pi_76476440
sproet-je wat een schatje heb je daar trouwens (voor zover ik dan kan zien achter die lieve wantjes )

Poppejans wat fijn!!!! Bij ons kwam ook de omslag toen ze wat meer ging drinken. Al voeden we nu eigenlijk nog steeds op verzoek en heeftz e er zelf een redelijk ritme in gemaakt.

En al die doorslaapbabies Esmee heeft haar leuke gewoonte om van 20 tot 8 uur te slapen helaas wat aangepast naar van 20 naar 6 uur, maar dan mogen we nog niet klagen

O ja en Esmee heeft geen speen. Die wilde ze eerst helemaal niet. Allerlei spenen getest, maar ze spuugt ze allemaal uit en nu houden we het maar zo. Bij Linde hebben we namelijk nog steeds ruzie om dat ding Al mag ze 'm nu nog alleen in bed en dat gaat goed.
pi_76476487
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:11 schreef Poppejans het volgende:

MeNicole, wat naar zeg dat hij zo benauwd is. Hoop dat hij de puffers goed accepteert, vaak is dat wel effe strijd zo'n grote toeter op het gezichtje te zetten
Nou hij heeft de eerste puf gehad net maar niks aan het handje. Hij is voor nu nog veel te nieuwsgierig wat dat toch voor ding is op zijn gezicht
pi_76476543
Oh Vlindur wat sneu. Gelukkig kan je vanmiddag al naar de arts. Probeer vantevoren goed te bedenken wat je wil zeggen want als je daar zit zwak je je eigen verhaal soms onbewustw at af omdat je toch niet teveel over je kindje wilt klagen enzo

Oei Nicole dat is schrikken! Heeft ie het alleen benauwd of is er nog een andere reden waarom het niet lukt?
pi_76476798
Poppejans, wat goed van Wolf

Hier ook kdv voor 4 dagen, wel anders als we in eerste instantie gepland hadden (zou eerst 2 dagen kdv, 1 dag oma, 1 dag mama, 1 dag papa) vanaf 16 januari hebben we een plekje. De eerste week is ook opgelost, wel alle dagen ergens anders maar ja t is maar voor 1 weekje. Vrijdag intakegesprek... hopelijk kan het wennen ingekort worden... want hij gaat naar een kdv vlakbij mn werk ( is 45 min rijden van huis) en ik heb geen zin om dus heen en weer te blijven rijden. Net te horen gekregen dat we zaterdag een feestje hebben, dus opa maar ff strikken voor de oppas. Dan kunnen papa en mama weer eens feesten
pi_76477036
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:16 schreef Stiemie het volgende:

Oei Nicole dat is schrikken! Heeft ie het alleen benauwd of is er nog een andere reden waarom het niet lukt?
Voor zover de ka kon zien heeft ie er op een gegeven moment de adem niet meer voor om zoveel kracht te zetten. Hij heeft vaak al moeite met ademhalen en met dat benauwde erbij is het teveel van het goede. De ka dacht al aan astma omdat Leander dus ook geregeld dat stoppen met ademen doet. Dat kna ermee te maken hebben. maar Leander is nu nog te klein om dat te testen.
pi_76477061
Duurt de wenperiode bij jullie dan ook zo lang martine? Hier gaat esmee 8 januari voor het eerst en vanaf 23 januari gaat ze pas een hele dag. Misschien ook omdat ze allebei maar 2 dagen in de week gaan maar toch... Vind het ook jammer omdat we die hele maand wel al gewoon voor 2 volle dagen per week betalen.

Het wenschema ziet er zo uit:

dag 1 - uurtje samen, uurtje alleen
dag 2 - twee uurtjes alleen
dag 3 - 3 uurtjes alleen
dag 4 - 4 uurtjes alleen
dag 5 - 5 uurtjes alleen
dag 6 - 6 uurtjes alleen
pi_76477084
Nicole das schrikken... hopelijk helpen die pufjes hem
Rienk ook al naar de dokter, ik duim voor jullie dat het mee valt
pi_76477086
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:27 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Voor zover de ka kon zien heeft ie er op een gegeven moment de adem niet meer voor om zoveel kracht te zetten. Hij heeft vaak al moeite met ademhalen en met dat benauwde erbij is het teveel van het goede. De ka dacht al aan astma omdat Leander dus ook geregeld dat stoppen met ademen doet. Dat kna ermee te maken hebben. maar Leander is nu nog te klein om dat te testen.
pff dat is niet niks zeg
pi_76478159
Stiemie, goeie tip, heb het net allemaal opgeschreven (best een lijst zeg )

Nicolle, oh jeu, wat sneu voor Leander, hoop dat het met die puffer gauw beter gaat!

Poppejans, wat fijn dat Wolf al zo doorslaapt! Rienk komt 's nachts nog steeds om de 2 uur (En dan is het nog drama ook daarna)

En die kdv kindjes, Ben blij dat ik mijne lekker bij me kan houden! (Ik ga thuis gastouderen)

Ik ben best wel zenuwachtig voor straks, normaal interesseert die dokter me niks en ga ik er fluitend heen, maar nu ik met ons lytse jonkje moet vind ik het ineens maar heel eng
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_76478325
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:28 schreef Stiemie het volgende:
Duurt de wenperiode bij jullie dan ook zo lang martine? Hier gaat esmee 8 januari voor het eerst en vanaf 23 januari gaat ze pas een hele dag. Misschien ook omdat ze allebei maar 2 dagen in de week gaan maar toch... Vind het ook jammer omdat we die hele maand wel al gewoon voor 2 volle dagen per week betalen.

Het wenschema ziet er zo uit:

dag 1 - uurtje samen, uurtje alleen
dag 2 - twee uurtjes alleen
dag 3 - 3 uurtjes alleen
dag 4 - 4 uurtjes alleen
dag 5 - 5 uurtjes alleen
dag 6 - 6 uurtjes alleen
wow wat een schema, minisproetje gaat maar 1 ochtend wennen en daarna gewoon volle bak. Of die ochtend moet niet goed gaan dan gaat ze nog een ochtendje. Pffff ik kijk er ook zo tegenop...
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_76480198
wow echt? Ik vind het nu zo'n gedoe worden. Vooral omdat Linde daar natuurlijk ook is en mij elke keer in en uit ziet lopen. Dan vind ik het zo zielig als ze me zo zonder haar weg ziet lopen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')