Ja is hier ook zoquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:58 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Iemand anders haar laten voeden met een flesje. Heb wel eens gehoord dat babietjes van hun moeder de fles weigeren, omdat ze weten dat die 'de borst' hebben.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:54 schreef Sorbootje het volgende:
Iemand anders de fles laten geven heeft tot nu toe niet geholpen. Maar ook daarmee blijven we oefenen...
Net kennismakingsgesprek op het KDV gehad. Terwijl ik met het afdelingshoofd ging praten heb ik Isabeau aan één van de leidsters gegeven. Toen we uitgepraat waren en de deur van het kantoortje open deden hoorde ik haar al schreeuwen... ze was volledig over de rooie. Fijn... nu wil ik helemaal niet meer... pff nooit gedacht dat dit me zo zwaar zou vallen!
Isabeau zal het daar vast ook fijn hebben... ik denk dat ik er meer last van heb dan zij..quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:01 schreef Stiemie het volgende:
Vrijdag gaat Esmee ook wennen bij de opvang. Eerst een uurtje met mij en daarna een uurtje zonder mij.Ik zie er (nu) nog niet zo tegenop. Vooral ook omdat ik de opvang en de leidsters natuurlijk al goed ken omdat Linde er al 2 jaar heen gaat. De keren dat Esmee mee is gegaan, vindt ze de kindjes daar allemaal wel heel interessant, maar bij de leidsters moet ze soms wel huilen (ook omdat het wegbrengmoment van Linde vaak net samenvalt met haar slaapje (dan is ze dus gewoon moe) of met haar fles (Honger!!!))
Maar dus eigenlijk geen tips voor mama's die kindjes moeten gaan brengen. Al weet ik dat ik het bij Linde echt vreselijk vond en nu totaal niet meer omdat ik weet dat ze het daar zo fijn heeft
Nou hij heeft de eerste puf gehad net maar niks aan het handje. Hij is voor nu nog veel te nieuwsgierig wat dat toch voor ding is op zijn gezichtquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:11 schreef Poppejans het volgende:
MeNicole, wat naar zeg dat hij zo benauwd is. Hoop dat hij de puffers goed accepteert, vaak is dat wel effe strijd zo'n grote toeter op het gezichtje te zetten
Voor zover de ka kon zien heeft ie er op een gegeven moment de adem niet meer voor om zoveel kracht te zetten. Hij heeft vaak al moeite met ademhalen en met dat benauwde erbij is het teveel van het goede. De ka dacht al aan astma omdat Leander dus ook geregeld dat stoppen met ademen doet. Dat kna ermee te maken hebben. maar Leander is nu nog te klein om dat te testen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:16 schreef Stiemie het volgende:
Oei Nicole dat is schrikken! Heeft ie het alleen benauwd of is er nog een andere reden waarom het niet lukt?
pff dat is niet niks zegquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:27 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Voor zover de ka kon zien heeft ie er op een gegeven moment de adem niet meer voor om zoveel kracht te zetten. Hij heeft vaak al moeite met ademhalen en met dat benauwde erbij is het teveel van het goede. De ka dacht al aan astma omdat Leander dus ook geregeld dat stoppen met ademen doet. Dat kna ermee te maken hebben. maar Leander is nu nog te klein om dat te testen.
wow wat een schema, minisproetje gaat maar 1 ochtend wennen en daarna gewoon volle bak. Of die ochtend moet niet goed gaan dan gaat ze nog een ochtendje. Pffff ik kijk er ook zo tegenop...quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:28 schreef Stiemie het volgende:
Duurt de wenperiode bij jullie dan ook zo lang martine? Hier gaat esmee 8 januari voor het eerst en vanaf 23 januari gaat ze pas een hele dag. Misschien ook omdat ze allebei maar 2 dagen in de week gaan maar toch... Vind het ook jammer omdat we die hele maand wel al gewoon voor 2 volle dagen per week betalen.
Het wenschema ziet er zo uit:
dag 1 - uurtje samen, uurtje alleen
dag 2 - twee uurtjes alleen
dag 3 - 3 uurtjes alleen
dag 4 - 4 uurtjes alleen
dag 5 - 5 uurtjes alleen
dag 6 - 6 uurtjes alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |