abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76443886
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 16:46 schreef Xenia het volgende:

Rekkie wat een mooi jongetje hebben jullie gebakken!
Dank je!
pi_76443890
Hallo leeeedies!

Eerst maar eens even gelukkig nieuwjaar voor jullie allemaal Dat jullie maar een prachtjaar tegemoet mogen gaan met die lieve babytjes!

Wij zijn weer thuis, na 2 weken NL. Heb wel met jullie meegelezen, maar verder niet gepost. Maar dat komt vanaf nu weer helemaal goed! Heb nog wel meegekregen dat alle kindjes zo goed tegen het vuurwerk konden, wat fijn! Lotte is zelfs even buiten geweest. Ze was de hele avond al wakker, dus om 12u heb ik d'r in dr berenpakje gehesen en zijn we 5 minuutjes vuurwerk wezen kijken. Half 1 lagen we lekker in bed, Lotte aan de borst, met de gordijnen open, zodat ik nog wat vuurwerk meekreeg. Beter begin van het jaar is er niet, toch?!
Lotte!
Noah!
pi_76443920
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 16:55 schreef Linda2205 het volgende:
Hallo leeeedies!
Ahum!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 17:03:04 #54
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76444222
ff een egopost;
heb niet bijgelezen; maar mag ik ff heeeel blij doen hier???

vandaag 1e keer CB;
Evie was de laatste keer bij de kinderarts 2 weken geleden:
2820 gram en 50 cm:
en vandaag
3505 gram!!!! en 52,5 cm!!!

ongelofelijk zoveel als ze gegroeit is!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 5 januari 2010 @ 17:03:40 #55
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76444239
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 16:56 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ahum!
oh halllllow rekkie *zwaai zwaai*
pi_76444290
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 16:56 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ahum!
Sorry

Jij bent nieuw en ik niet up-to-date... kan dat het goedmaken?
Lotte!
Noah!
pi_76444322
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
ff een egopost;

vandaag 1e keer CB;
2820 gram en 50 cm:
en vandaag

BJ, wat heerlijk! Dat is toch wel het bewijs dat het de moeite dubbel en dwars waard is toch?
Goed zo Evie, ga zo door
Lotte!
Noah!
pi_76444392
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:05 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Sorry

Jij bent nieuw en ik niet up-to-date... kan dat het goedmaken?
Vruit dan maar
pi_76444616
Wow BJ dat is nog eens een goede groeispurt
pi_76446151
BJ, wat fijn dat Evie zo goed gegroeid is... Top!

Rekkie, hoi! Mooie knul heb je hoor...

Linda, welcome back! Leuk dat jullie lekker in NL zijn geweest voor 2 weken. En dat met al die sneeuw... Gaat het verder goed allemaal met Lotte?

Zo hier is de rust weer enigzins weergekeerd. Badje was een succes, aankleden daarna niet. Maar toen de fles die alles weer goed maakte en er tot nu toe (*klopt af) nog ingebleven is. Madam ligt nu lekker in de maxi-cosi te hangen (bij gebrek aan een wipstoel) en doet zelfs een dutje... heerlijk effe! Ik ga maar eens effe lekker bank/tv-hangen. Kleine mee in de cosi, en wachten tot manlief thuis komt.
pi_76449809
Oh Duchess ik scrollde even terug en toen zag ik jullie Evi Wat een heerlijk meiske zeg en dat jasje... Heel speciaal om te weten dat jij dat ook nog gedragen hebt!
pi_76449981
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
ff een egopost;

vandaag 1e keer CB;
2820 gram en 50 cm:
en vandaag

Wat ontzettend fijn zeg!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76450865
BJ, tuurlijk mag jij blij doen , fijn dat je meisje zo gegroeit is.

Heb vanmiddag telefonisch overleg gehad met de HA. Zij zegt er is niks aan te doen behalve zout oplossing en eventueel minder voeding in een keer gegeven. Zodat hij het er niet uitspuugt tijdens het hoesten. Zolang hij geen koorts krijgt en blij blijft... is er niks alarmerends. Goed in de gaten houden en uit laten zieken. Donderdag ga ik toch voor mezelf heen, als hij er dan nog last van heeft dan gaat ze hem ook even onderzoeken.
pi_76452931
Martine, blij met het advies en de geruststelling van de huisarts?
BJ, dat noem ik nog eens een groeispurt ja. Tjemig.

In het kader van onzinnige mijlpalen: Driekus is morgen 100 dagen Dus Rocker van Rocka is dat vandaag al en Xeentje overmorgen
En wat doen ukken die 99 dagen oud zijn? Die hebben ineens door dat je ook iets kan overhevelen van de linker- naar de rechterhand en andersom. Ontdekking van de dag hier. Vooral het koppie dat ie er bij trekt is om je te bescheuren, zo moeilijk kijkt ie.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_76453428
Gefeliciteerd Mefke met de 100-dagen mijlpaal van Driekus morgen

Esmee had gisteren wantjes aan toen we naar buiten gingen en ze heeft er de hele weg met een "alsjemenou?!?!?"-blik naar gekeken. Pas toen we bijna thuis kwamen durfde ze er ook even aan te proeven, maar dat viel geloof ik een beetje tegen.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 20:37:39 #66
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_76454268
BJ wat goed zeg, wat een geweldige beloning voor al je tegenslagen en inspanningen!
pi_76454828
Stiemie, ik twijfelde vandaag ook over wantjes. Driekus houdt namelijk telkens zijn handen boven de dekens als ie in de kinderwagen ligt. En ook in de cosie zie ik telkens zo'n handje aan de bovenkant. En koud dat die dan worden. En eigenwijs he, stop je ze drie keer onder, komen ze toch weer boven.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_76454913
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:48 schreef mefke79 het volgende:
Stiemie, ik twijfelde vandaag ook over wantjes. Driekus houdt namelijk telkens zijn handen boven de dekens als ie in de kinderwagen ligt. En ook in de cosie zie ik telkens zo'n handje aan de bovenkant. En koud dat die dan worden. En eigenwijs he, stop je ze drie keer onder, komen ze toch weer boven.
Echt wel. Stop je zo'n handje onder de deken en tel je hardop tot 3... voila daarissieweer Wantjes moet je onderweg ook om de 10 minuten weer aantrekken hoor, maar dat is nog te doen
pi_76455402
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:32 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Hij is nu heel erg lief, hij slaapt van 23:00 uur tot minimaal 07:30 (dan maken we hem wakker ivm werk en school van de oudste) Lopen lijkt me wat vroeg voor een baby van net 3 maanden

Gewicht was 3380 gram (nu 7 kilo ) lengte: geen idee, is niet gemeten.

Foto's:

[ afbeelding ]
Wauw wat een mooierd!!!

Evie wat ben je goed gegroeid meisje! Daar mag je zeker even voor egoposten BJ

Liefs voor jullie allemaal , het lukt me niet om alles bij te houden, sorry
#geen
  dinsdag 5 januari 2010 @ 21:01:24 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76455578
Huup, ik heb nog even gedacht over dat slapen als het heel koud is en wat aan te trekken enzo.
Je kan evt. ook een grote handdoek oid over het wiegje heen slaan. Dus niet op haar leggen maar dat je een extra luchtlaag creeert. Lucht isoleert ook en zo vervliegt de warme lucht niet zomaar meteen. Mss is dat iets?
pi_76461741
Zo, wat goeeeed Evie! Fijn BJ, levert jullie saampjes jouw harde werken toch heel wat op, lekker gevoel moet dat geven!

Wolf drinkt sinds vandaag ineens zijn flesjes schoon op, en heeft nu al 2 voedingen om de 4 (ipv de 3) uur overdag aangegeven dat hij drinken wil!
Ben benieuwd of vandaag echt een ''verander'' dagje was, en wat hij vannacht gaat doen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 6 januari 2010 @ 03:51:49 #72
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76468652
Poppejans; wat fijn dat Wolf beter aan het drinken is! ik hoop voor je dat dit zich doorzet! zal toch wel super zijn!

@Rekkie; een zoontje! Yesse wat mooi zeg!!!

@Icantrix; wat lastig dat je lekkage hebt; kan best vervelend en genant zijn... ik heb daar geen ervaring mee; maar zal de tips hier wel ff onthouden...

@Karin; hoe was je eerste werkdag gisteren? ik hoop dat het je is meegevallen???

BJ jompelt ook ff mee voor de 100 dagen mijlpaal voor Driekus, Xeentje en Rockertje

@martine; hoe gaat het vandaag met je kleine mannetje? knapt hij al wat op???

Ik ben zelf nog helemaal onder de indruk van het CB van gister! ik had echt niet gedacht dat Evie zoveel was aangekomen.. ik had heeeeel positief gedacht dat ze rond de 3200 gram zou zijn, maar ze is gewoon al 3,5 kg! wat super zeg!
ik ben zo blij dat al het kolven en voeden dus echt zijn vruchten afwerpt en ons meisje een stuk minder fragiel en kwetsbaar aan het worden is!

en ik ben alweer wakker; gister eerder gaan slapen en papa heeft de voeding van 0:30 uur gedaan... alleen slaapt Evie nog en ik was al wakker; dus ik ben maar vast gaan kolven...
(en ik hoor nog steeds niets boven....en ben alweer bijna klaar met de eerste borst )

allemaal een hele fijne dag gewenst! ik duik er straks nog ff in; na een voedings- en knuffelsessie met mijn kleine meisje...

[ Bericht 27% gewijzigd door Beessie-Jen op 06-01-2010 03:58:07 ]
pi_76470547
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, ik heb nog even gedacht over dat slapen als het heel koud is en wat aan te trekken enzo.
Je kan evt. ook een grote handdoek oid over het wiegje heen slaan. Dus niet op haar leggen maar dat je een extra luchtlaag creeert. Lucht isoleert ook en zo vervliegt de warme lucht niet zomaar meteen. Mss is dat iets?
Das wel een ideetje ja.
Ik ben bang dat als ik én een pyjama + winterslaapzak, én een deken en nóg een deken strak instop dat ik haar dan een beetje smoor. Warmtestuwing zeg maar. Maar zo los over het bedje gespannen kan wel. Ze slaapt al in het ledikant maar als ik de Hema-deken enkel doe in plaats van dubbel dan kan hij ook wel over de reling heen

Stiemie die wantjes hahaha
hier ook, ze kijkt er altijd een beetje gek naar en meestal blijft ze dan star met haar handjes in de lucht liggen, recht omhoog. Alsof ze ze niet meer durft te bewegen, ziet er niet uit
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76471138
Hoi allemaal.. heb hier een beetje verstek laten gaan de laatste tijd en dat terwijl ik het zo fijn vind om hier te kletsen. Ben steeds maar kort thuis geweest en Isabeau pikt ook graag wat aandacht in. Maar goed, de feestdagen en alle familiebezoeken zijn weer achter de rug... tijd om me hier weer wat vaker te laten zien. Ik zal ook nog even goed bijlezen!

Stand van zaken in huize Sorbo: ik heb nog welgeteld 5 dagen om een weigerende baby uit de fles te laten drinken. Ben al wel zo ver dat ze zonder te huilen op de speen kauwt... maar da's nog niet genoeg en ik moet maandag weer werken (AAARGH!!). Iemand de gouden tip die ik nog niet kende?
  woensdag 6 januari 2010 @ 09:58:31 #75
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76471220
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:55 schreef Sorbootje het volgende:
Hoi allemaal.. heb hier een beetje verstek laten gaan de laatste tijd en dat terwijl ik het zo fijn vind om hier te kletsen. Ben steeds maar kort thuis geweest en Isabeau pikt ook graag wat aandacht in. Maar goed, de feestdagen en alle familiebezoeken zijn weer achter de rug... tijd om me hier weer wat vaker te laten zien. Ik zal ook nog even goed bijlezen!

Stand van zaken in huize Sorbo: ik heb nog welgeteld 5 dagen om een weigerende baby uit de fles te laten drinken. Ben al wel zo ver dat ze zonder te huilen op de speen kauwt... maar da's nog niet genoeg en ik moet maandag weer werken (AAARGH!!). Iemand de gouden tip die ik nog niet kende?
Iemand anders haar laten voeden met een flesje. Heb wel eens gehoord dat babietjes van hun moeder de fles weigeren, omdat ze weten dat die 'de borst' hebben .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')