Dank je!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:46 schreef Xenia het volgende:
Rekkie wat een mooi jongetje hebben jullie gebakken!
oh halllllow rekkie *zwaai zwaai*quote:
BJ, wat heerlijk! Dat is toch wel het bewijs dat het de moeite dubbel en dwars waard is toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
ff een egopost;
heb niet bijgelezen; maar mag ik ff heeeel blij doen hier???
vandaag 1e keer CB;
Evie was de laatste keer bij de kinderarts 2 weken geleden:
2820 gram en 50 cm:
en vandaag
3505 gram!!!! en 52,5 cm!!!
![]()
![]()
![]()
ongelofelijk zoveel als ze gegroeit is!!!
Vruit dan maarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:05 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Sorry
Jij bent nieuw en ik niet up-to-date... kan dat het goedmaken?
Wat ontzettend fijn zeg!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
ff een egopost;
heb niet bijgelezen; maar mag ik ff heeeel blij doen hier???
vandaag 1e keer CB;
Evie was de laatste keer bij de kinderarts 2 weken geleden:
2820 gram en 50 cm:
en vandaag
3505 gram!!!! en 52,5 cm!!!
![]()
![]()
![]()
ongelofelijk zoveel als ze gegroeit is!!!
Echt wel. Stop je zo'n handje onder de deken en tel je hardop tot 3... voila daarissieweerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:48 schreef mefke79 het volgende:
Stiemie, ik twijfelde vandaag ook over wantjes. Driekus houdt namelijk telkens zijn handen boven de dekens als ie in de kinderwagen ligt. En ook in de cosie zie ik telkens zo'n handje aan de bovenkant. En koud dat die dan worden. En eigenwijs he, stop je ze drie keer onder, komen ze toch weer boven.
Wauw wat een mooierd!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hij is nu heel erg lief, hij slaapt van 23:00 uur tot minimaal 07:30 (dan maken we hem wakker ivm werk en school van de oudste) Lopen lijkt me wat vroeg voor een baby van net 3 maanden
Gewicht was 3380 gram (nu 7 kilo) lengte: geen idee, is niet gemeten.
Foto's:
[ afbeelding ]
Das wel een ideetje ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, ik heb nog even gedacht over dat slapen als het heel koud is en wat aan te trekken enzo.
Je kan evt. ook een grote handdoek oid over het wiegje heen slaan. Dus niet op haar leggen maar dat je een extra luchtlaag creeert. Lucht isoleert ook en zo vervliegt de warme lucht niet zomaar meteen. Mss is dat iets?
Iemand anders haar laten voeden met een flesje. Heb wel eens gehoord dat babietjes van hun moeder de fles weigeren, omdat ze weten dat die 'de borst' hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:55 schreef Sorbootje het volgende:
Hoi allemaal.. heb hier een beetje verstek laten gaan de laatste tijd en dat terwijl ik het zo fijn vind om hier te kletsen. Ben steeds maar kort thuis geweest en Isabeau pikt ook graag wat aandacht in. Maar goed, de feestdagen en alle familiebezoeken zijn weer achter de rug... tijd om me hier weer wat vaker te laten zien. Ik zal ook nog even goed bijlezen!
Stand van zaken in huize Sorbo: ik heb nog welgeteld 5 dagen om een weigerende baby uit de fles te laten drinken. Ben al wel zo ver dat ze zonder te huilen op de speen kauwt... maar da's nog niet genoeg en ik moet maandag weer werken (AAARGH!!).Iemand de gouden tip die ik nog niet kende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |