abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 januari 2010 @ 00:40:33 #1
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_76424293
Het kleine babietjestopic (0-6 mnd)

Kleine baby'tjes

09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: Rocker, zoon van RockabeIIa
28 september 2009: Driekus, zoon van mefke79
29 september 2009: Xeentje, dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: minisproetje, dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
06 november 2009: Xandy, dochter van lunastar
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
17 december 2009: Rienk Bowe, zoon van Vlindur
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
07 januari 2010: Aviva Gabriëlle, dochter van DaviniaHR en PhysicsRules

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok)

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 08-01-2010 11:45:00 ]
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_76424389
2-10-2009 Sem Yesse, zoon Rekkie
pi_76424590
Nog (verlaat) gefeliciteerd, Rekkie Vertel eens wat meer?

Mijn meisje lijkt zich alweer wat beter te voelen gelukkig. Minder gekrijs, minder pijn, meer gelach. Nu maar afwachten hoe de nacht gaat. En dan morgen prikjes... lastige combinatie zo, maar 't is niet anders. Ben wel benieuwd hoeveel ze gegroeid is!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 5 januari 2010 @ 01:03:33 #4
12913 GreatWhiteSilence
pi_76424772
Ik heb verder niet in de gaten gehouden of er nieuwe aanwas was , dus roep maar even als er nog baby'tjes bij moeten. Volgens mij heb ik nog 24 of 48 uur ofzo?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_76424777
Tja, het is een jongen

Wat wil je weten?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 01:12:57 #6
12913 GreatWhiteSilence
pi_76424948
Gewicht, lengte, is ie lief, slaapt ie al door, loopt ie al?

Ow ja: FOTO'S
pi_76425292
Mag ik even spammen?

Evi heeft hier een jasje aan en een mutsje op dat van mij is geweest...

Bloemkool vindt ze niet lekker...

Evi naar alle andere kleine babietjes
#geen
pi_76426617
Evi, wat een heerlijke bolle toet ook! *smelt...
Hier weer ff wakker om mevrouw de fles te geven maar ik slaap zo weer lekker verder Manliefs wekker gaat over een uurtje... Maar das zijn probleem, hij wil zo nodig werken
pi_76426806
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 05:42 schreef Lijnloos het volgende:
Evi, wat een heerlijke bolle toet ook! *smelt...
Hier weer ff wakker om mevrouw de fles te geven maar ik slaap zo weer lekker verder Manliefs wekker gaat over een uurtje... Maar das zijn probleem, hij wil zo nodig werken
ik ben ook alweer aan het kolven en net alweer een voeding erop zitten....

@duch; oooo jouw Evi is ook een mooierd zeg! wat een guitig koppie!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_76426931
Leuke foto's Duchess waarom zet je ze niet in het fototopic? Ik weet zeker dat er veeeel meer mensen Evi willen bewonderen die nu de foto's missen
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:20 schreef innepin het volgende:
Huup Het helpt vast ook een hoop dat ze nu rolt, dan ligt ze toch meer op verschillende kanten van d'r koppie, of op haar buik, in elk geval niet meer vast op die ene platte kant. Komt helemaal goed

Oh en ik dacht dat Willow maagzuur had, maar het blijkt ws oorpijn te zijn. Klonk pas logisch toen de mevrouw van de HAP het uitlegde want ik snapte niet hoe boertje laten->huilen= oorpijn? maar goed, zoiets dus. In elk geval keizielig. Maar ze is wel bikkel want ze lacht nog gewoon en speelt en is blij enzo. Alleen slapen is niet prettig, en doet ze dus ook niet zo lang. En wat meer huilen (krijsen).
Zoveel rolt ze niet eigenlijk. Mevrouwtje vindt het nog steeds prima om op haar rug te liggen, en als je haar twee man sterk aanmoedigt dan wil ze zich nog wel ns omrollen maar echt de hele dag rollen is er niet bij. Komt vast nog wel en ze ligt overdag als ze niet in haar bedje is erg veel op haar niet-platte kant. Geforceerd, dat wel (handdoek in de rug en achter het hoofd enzo.), maar anders ben ik bang dat ze overdag toch veel teveel op de platte kant ligt nog.

Fijn dat Willow ietsje opgeknapt lijkt. Beterschap

ik heb serieus geen oog dichtgedaan vannacht terwijl Amélie klokje rond heeft geslapen reden: papa is verkouden nu maar even werken en dan kijken of ik straks nog een uurtje kan slapen en dan naar werk.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 5 januari 2010 @ 08:50:14 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76427431
Ai, slaapt je kind goed, houdt je kerel je wel wakker.
Op de bank vannacht maar?

Fijn dat het alweer wat beter gaat met Willow innepin!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 08:57:00 #12
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_76427524
Hoooooiii, ik kom ook weer eens langswaaien hoor! Stef is nog steeds een beetje verkouden, maar behalve snot en af en toe wat niezen of hoesten gaat het nog steeds goed, dus ik maak me er niet al te druk om. Zijn temperatuur is goed verder en hij huilt maar een klein beetje vaker als normaal (en dat is dan echt zo'n frustratiehuiltje terwijl hij ondertussen snurk- en snottergeluiden maakt, dus dat is gewoon van een verstopte neus), dus nouja Hij heeft vannacht weer 7 uur doorgeslapen (gisteren 6 uur), dus hij slaapt prima (maar oh, mijn arme borsten.. Ik word elke ochtend wakker in een gigantische plas melk.. Zoogcompressen helpen niet meer ).. Iemand tips tegen dergelijke lekkages?

Evi, wat ben jíj een lekkere bollie! Oh, wat een guitig meissie Duchess, heerlijk!

Ik had nog ergens gezien dat Xeentje weer beter is, maar volgens mij vergeten te jopelen, tssk! Nouja, alsnog dan:

Innepin, fijn dat ook jouw meiske zich wat beter voelt, jeuj!

Huups, truste dan!

En dan wilde ik nog veel meer mensen iets zeggen, maar volgens mij heeft Stef alweer honger.. Tot later!
3!
pi_76427529
Ahh Evi wat een heerlijke bolle toet

Hier vandaag het eerste dagje alleen met beide kids Gelukkig weinig verplichte dingen, alleen vanmiddag even langs consultatiebureau om Dyon zn navel nog een keer aan te laten stippen (wild vlees).
pi_76427553
Incantrix: oww heerlijk dat hij al doorslaapt zeg!! Tja en die lekkages, misschien een 3 dubbele zoogcompres
pi_76428065
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 01:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Gewicht, lengte, is ie lief, slaapt ie al door, loopt ie al?

Ow ja: FOTO'S
Hij is nu heel erg lief, hij slaapt van 23:00 uur tot minimaal 07:30 (dan maken we hem wakker ivm werk en school van de oudste) Lopen lijkt me wat vroeg voor een baby van net 3 maanden

Gewicht was 3380 gram (nu 7 kilo ) lengte: geen idee, is niet gemeten.

Foto's:

pi_76428459
Wat een mooierd Rekkie! fijn gezichtje heeft ie

Meimeltje succes alleen vandaag! En geniet van je twee mannen <3

Ja BE erg hè? haha. Even kijken hoe het vanavond gaat, B. heeft de neiging vooral te gaan snurken als hij echt moe is en diep slaapt zeg maar, verkoudheid maakt het wat erger. Hopelijk heeft ie vannacht goed geslapen (hij wel! tsk) en valt het dan komende nacht mee. En anders parkeer ik mezelf lekker op de bank.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76429137
Mooi binkie Rekkie

Had vandaag een afspraak voor een intake gesprek op het kdv, maar vanwege de gladheid maar verplaatst naar vrijdag. Hopelijk gaat het dan beter. Jamie is gelukkig weer opknappende heen, hij heeft niet meer van die rode koortswangetjes. Alleen hoest hij af en toe nog als een oud karrepaard... echt heel sneu. Als dat morgen niet beter is dan maar ff bellen met de ha. Neusspray helpt wel goed voor zn verstopte neus.
pi_76430560
Hahaha die foto's Duchess, wat is Evi leuk en met echte knijpwangen Wat gaaf dat je nog kleertjes van jezelf van vroeger had! En nog hele leuke ook!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_76431298
Haalde net Jamie uit zn bedje... hij was de hele tijd aan t huilen. Til ik hem op begint hij toch te hoesten, golf melk er achter aan. Daarna was hij stil. Dus hij heeft er echt last van. Zit te twijfelen of ik een afspraak moet maken bij de HA. Hij hoest namelijk niet heel veel ( 3 x per uur max) maar het is wel vervelend voor hem. Verder is het nog steeds een blij mannetje, hij lacht wel als hij wakker is en is druk in de weer als hij in de box ligt. Wat zouden jullie doen afspraak maken of aankijken? Ik wil namelijk geen overbezorgde moeder zijn.

Duchess, wat een heerlijk meisje is Evi toch
pi_76431700
Duches, zo'n soort jasje had ik vroeger voor mijn pop, kwam van een 'echte' baby af en was dus de pop te groot, maar toch. Mooi bolleke!
En Stef weer wat beter en Jamie gelukkig ook. Huup, slaap lekker vannacht en Meimeltje veel succes vandaag.

Wij zijn vooral lui vandaag en hebben lang geslapen. Driekus heeft trouwens ontdekt dat je met hydrofielluiers heel leuk kunt spelen en laat ze dus niet meer los. Wel handig, meteen na de fles speelt ie verder met de luier. Ik ga vandaag maar eens de speeltjesbak door want we hebben aardig wat rammelaars en nou ie dingen kan vastpakken vindt ie dat vast leuk om te doen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_76431770
Martine, bel effe voor overleg. Zeker omdat hij nog zo klein is vinden de meeste huisartsen dat helemaal niet erg. Onze huisarts zei juist letterlijk dat ze em liever 2 keer te veel zag dan te weinig. Als ie veel voeding teruggeeft heeft ie uiteindelijk niet genoeg en dat bevordert het herstel natuurlijk ook niet.
Heb je al luuf geprobeerd? Werkt hier heel goed als verlichting!
pi_76431787
Martine: ik zou doen waar je je zelf het beste bij voelt. Hier al ruim een week hetzelfde probleem. Hij is verkouden en hoest regelmatig zn voeding eruit. Het lijkt wel beter te gaan, hij spuugt nu iets minder. Hij drinkt nog steeds veel minder per voeding (40-90 cc) en krijgt vaker op een dag voeding.
Zolang ze voldoende blijven aankomen in gewicht(en ook niet uitdrogen natuurlijk) is het op zich niet zo erg (als het echt alleen door de verkoudheid en hoesten komt), behalve dat ze er zelf best last van kunnen hebben natuurlijk.
Ik ga zo toch naar het CB, dus laat hm daar ook nog wel even wegen.
pi_76431884
mefke wat is luuf?
pi_76432325
Een soort balsem die je op de borst en rug smeert en die ervoor zorgt dat de luchtwegen open blijven. Er is een versie speciaal voor babys. Een beetje zoals van die dampo die je zelf kan gebruiken (maar niet mag bij babys).
pi_76434628
Och Jamie Geen tips, maar wat zielig zeg
Mooie kindjes komen er voorbij! maar inderdaad, Duchess, waarom niet in het fototopic?

Willow is net weer goedgekeurd en geprikt bij het cb, nu 63cm en 6890 gram. Nog altijd een slank meiske, maar ze groeit iig goed.
Ik stelde een vraag over hoe en wat met flessen, overstappen op 4 flessen enzo. Zegt de verpleegkundige dat we best bijv 4 flessen kunnen doen met één fruithapje per dag erbij. Uhm Lekker tegenstrijdig zo, ik had eigenlijk bedacht dat we echt pas bij 6 maanden zouden beginnen met hapjes.
"Ja, dat kan. Maar dit kan ook." Was zo'n beetje de reactie. Wat moet k daar nou mee
pi_76434689
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:48 schreef martine1984 het volgende:
mefke wat is luuf?

Werkt goed!

Lekker duidelijk weer Innepin!
Wij zijn ineerste instantie overgestapt op 4 flessen van 210/7 en toen de fruithap/groentehap erbij kwam zijn we overgegaan naar 180/6
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76434719
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:07 schreef Vicky het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Werkt goed!

Lekker duidelijk weer Innepin!
pi_76434988
Innepin, wat moet je daar nou weer mee?
Wij mogen volgende week weer wegen en ik durf erom te wedden dat ie dan boven de 7 kilo zit (bij 15 weken) en mij is ooit gezegd "bij minstens 4 maanden en 7 kilo mag er naar 4 flessen". Mooi, want dan hoef ik niet meer zo spastisch te doen over fles nummer 5. En vast een domme vraag, maar wanneer geef je nou pap? Is dat ook pas als ze fruit en groente krijgen?
pi_76435000
Vicks, wanneer zijn jullie begonnen met de fruithap dan?
Maar we zullen wel zien. Vandaag sowieso een beetje aanmodderen want prikjes gehad, en dan morgen 4x210/7 proberen. Zonder hapjes. Puh.
En dan hopen dat er wat ritme in kan komen. Want als je vijf flessen hebt met vier uur ertussen heb je 16 uur nodig. Maar ze slaapt 10, 11 uur per nacht. En dan kom je dus niet uit Dus er is echt een onhandig ritme hier nu.
pi_76435061
Net toch de huisarts maar even gebeld, de assitente laat de ha even terug bellen voor overleg.
Zal gelijk vragen over dat luuf of dat iets is. Maar dat is voor zn luchtwegen open te maken/houden. Die zijn op zich wel open ( gebruik zoutoplossing van otrivin) maar die hoest is zo naar. Lijkt wel vast zittend slijm. Moet donderdag zelf naar de HA, dus vraag of ze dan gelijk Jamie willen onderzoeken mocht het nog nodig zijn.
pi_76435104
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:16 schreef innepin het volgende:
Vicks, wanneer zijn jullie begonnen met de fruithap dan?
Maar we zullen wel zien. Vandaag sowieso een beetje aanmodderen want prikjes gehad, en dan morgen 4x210/7 proberen. Zonder hapjes. Puh.
En dan hopen dat er wat ritme in kan komen. Want als je vijf flessen hebt met vier uur ertussen heb je 16 uur nodig. Maar ze slaapt 10, 11 uur per nacht. En dan kom je dus niet uit Dus er is echt een onhandig ritme hier nu.
met 5.5 maand
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76438992
Hmm, mijn meissie is een beetje van de leg vandaag geloof ik... vanochtend wel uitgeslapen, maar sindsdien bijna niet meer geslapen en veel spugen tussendoor. Nu ook zonder dat er voeding bij zit (meer kwijlen met kracht zeg maar). In de box heeft mevrouw er al helemaal geen zin in. Alleen bij mama op schoot en sabbelen op de speen... zo maar es lekker in badje met haar, kijken of dat de dag een beetje kan breken.
pi_76439128
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 08:57 schreef Incantrix het volgende:
Hoooooiii, ik kom ook weer eens langswaaien hoor! Stef is nog steeds een beetje verkouden, maar behalve snot en af en toe wat niezen of hoesten gaat het nog steeds goed, dus ik maak me er niet al te druk om. Zijn temperatuur is goed verder en hij huilt maar een klein beetje vaker als normaal (en dat is dan echt zo'n frustratiehuiltje terwijl hij ondertussen snurk- en snottergeluiden maakt, dus dat is gewoon van een verstopte neus), dus nouja Hij heeft vannacht weer 7 uur doorgeslapen (gisteren 6 uur), dus hij slaapt prima (maar oh, mijn arme borsten.. Ik word elke ochtend wakker in een gigantische plas melk.. Zoogcompressen helpen niet meer ).. Iemand tips tegen dergelijke lekkages?

Ik gebruik de wegwerpzoogcompressen van Avent. Die zijn dubbel zo duur als die van de Hema, maar ze zijn nog nooit doorgelekt. Zelfs niet na zo'n lange nacht. Die van de Hema lekten tijdens de dag al door.. lekker genant
  dinsdag 5 januari 2010 @ 15:10:38 #34
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_76439320
Lijnloos, van een badje worden ze vaak lekker relaxt is mijn ervaring

voor de snotterige en ziekige baby's.

Vanmorgen met Toby naar de huisarts geweest en we gaan nu smeren met hydrocortison zalf. Toch maar wel, hij krabt zichzelf helemaal stuk van de jeuk.
.... met gevoel voor drama....
pi_76439406
Incantrix, heb je wel eens lilypads geprobeerd? eventueel icm zoogcompressen, want zo geniaal zijn ze nou ook weer niet, maar het hielp hier wel
  dinsdag 5 januari 2010 @ 15:14:33 #36
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_76439485
Incantrix, hier was het de eerste tijd ook een groot melkfestijn in bed, ik verschoonde elke 2 dagen het beddengoed. Maar het wordt beter mettertijd, echt waar. En tot die tijd kun je eventueel slapen op een badhanddoek, dubbelgevouwen spuugdoekjes in je bh doen (charming ) of net als ik je baby de halve nacht laten drinken
.... met gevoel voor drama....
pi_76440183
Oh hier zijn jullie!

Lastig Huup, zo'n snurkende vent

Lijnloos met een Minke van slag, das vervelend.

Martine beterschap met Jamie en luuf helpt vast wel wat

Rekkie van harte met Sem!

Rienk hangt weer bij me op schoot, wil niet alleen slapen en bij mij wel. Ik ben blij dat we een draagdoek mogen lenen, dan kan ik tenminste iets aan mn huis doen Tis hier wat rommelig inmiddels..

Ik denk trouwens niet dat het reflux is.. Ik denk dat ie gewoon het temperament van zn moeder heeft (Ik wil het NU en niet straks!) En dat ie daarom zo wild is.

Al snap ik dan nog steeds niet waarom ie zo kermt in zn slaap?
En sommige andere dingen kan ik ook niet plaatsen, maar vandaag gaat het tot nu toe allemaal goed. Heeft nog niet gespuugd, nog niet gehuild omdat ie ergens pijn lijkt te hebben, het is gewoon een lekker ventje dat alleen bij zn moeder wil liggen..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_76440209
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:16 schreef mefke79 het volgende:
Wij mogen volgende week weer wegen en ik durf erom te wedden dat ie dan boven de 7 kilo zit (bij 15 weken) en mij is ooit gezegd "bij minstens 4 maanden en 7 kilo mag er naar 4 flessen". Mooi, want dan hoef ik niet meer zo spastisch te doen over fles nummer 5.
Is dat echt zo Wij geven Esmee regelmatig maar 4 flessen, afhankelijk van het tijdstip waarop ze wakker wordt... Ze krijgt dan om 8 uur, 12 uur, 16 uur en 20 uur een fles. Daarna gaat ze slapen en dan wordt ze vaak pas weer 8 uur de volgende dag wakker... En dan heeft ze nog geeneens beretrek.

Soms wordt ze eerder wakker, bv om half 6 en dan redden we 5 flessen, maar merendeel van de week dus maar 4 per dag.
pi_76440289
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:31 schreef Vlindur het volgende:

Rekkie van harte met Sem!
Yesse

(Dat is zijn roepnaam)
pi_76440407
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:32 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Yesse

(Dat is zijn roepnaam)
Oh, excuus!

Van harte met Yesse!
pi_76440456
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:35 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Oh, excuus!

Van harte met Yesse!
Thanks, maar ik moet de excuses aanbieden hoor, hoe kan jij nou weten dat de tweede naam de roepnaam is,
pi_76440635
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:36 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Thanks, maar ik moet de excuses aanbieden hoor, hoe kan jij nou weten dat de tweede naam de roepnaam is,
Meestal is het andersom idd

Eerste naam als roepnaam
pi_76440659
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:40 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Meestal is het andersom idd

Eerste naam als roepnaam
Onze dochter heeft ook als roepnaam de tweede naam. We vonden het wel leuk om deze traditie voor te zetten
  dinsdag 5 januari 2010 @ 15:55:36 #44
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76441348
Wat ik tijdens de bv van periode van Eva deed.....was....('s nachts)

Zo'n vierkant spuugdoekje opvouwen en die in mn beha stoppen. Vangt veel vocht op!!!!
Kan ook met een hydrofiele luier maar dan heb je wel een enorm pak in je beha zitten. Die zijn wel wat zachter dan die ruwere handdoekjes.
Je zou een hydrofiele luier in 4en kunnen knippen en dan in je beha stoppen....
  dinsdag 5 januari 2010 @ 15:57:21 #45
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76441416
Oh ik had Rekkie ook nog niet gefeliciteerd, bij deze dan!
pi_76441428
Misschien hydrofiele washandjes gebruiken Amaranta?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 15:58:48 #47
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76441479
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:57 schreef Stiemie het volgende:
Misschien hydrofiele washandjes gebruiken Amaranta?
kan ook
Maar het is trouwens een tip voor Incatrix.
pi_76441515
Ah oke. Ik probeer mee te lezen terwijl Linde mijn haren uittrekt borstelt dus ik ben soms wat afgeleid
pi_76441604
Martine: al iets gehoord van de ha?

Lijnloos: jouw meisje dus ook aan het spugen. Lastig he als ze hun dag niet hebben, want je kunt zo weinig doen voor ze.

Kersjes: wat heeft Toby? Eczeem?

Vanmiddag dus naar het CB geweest. Zn naveltje is weer aangestipt. Volgende week moeten we nog een keer, verpleegkundige dacht dat het dan nog niet over zou zijn. Het was een inloopuurtje om te wegen, dus heb hm ook ff laten wegen. Had geen zin om hm uit te kleden, dus geen exact gewicht maar hij zit toch wel rond de 4 kilo al! Ondanks het spugen groeit hij dus gewoon goed door.
pi_76443506
Martine hoe gaat het nu? Heeft de ha al gebeld? Ik maak me nooit zorgen of de ha me een overbezorgde moeder vindt trouwens hoor. Ik neem geen risico's als het om de gezondheid van mijn meisje gaat. En als ze me overbezorgd vindt dan zal me dat ook niet boeien. Toen Xeentje zo ziek was belde ik op een gegeven moment bijna iedere dag en soms wel twee keer per dag.

Lijnloos gaat het beter na het badje? Dat werkt hier altijd goed. En samen douchen werkt nog beter, dan slaapt ze een paar uur heerlijk door.

Rekkie wat een mooi jongetje hebben jullie gebakken!

En ik zag Evi Mare voorbij komen. Wat is dat toch een vreselijk lief popje. Die eerste foto met die brede ingelukkige lach... *smelt*

Beterschap voor Stef. Verstopt neusje is niks leuk

Fijn dat Dyon goed groeit Meimeltje. Ik zag de foto's in het fototopic, wat een mooi jongetje is het! En een hele mooie naam ook.

Ik heb vandaag de wendagen bij het KDV voor morgen en overmorgen verzet naar volgende week. Ik ben er nog niet aan toe mijn meisje bij anderen achter te laten. Dat wordt nog wat...
Ze heeft net zomaar ineens 200 ml gedronken. Misschien kunnen we nu langzaam richting de 6 voedingen per dag ipv 7. Tot nog toe nog niet gelukt, na 3 uur gaat standaard haar alarm af, daar kun je echt de klok op gelijk zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')