ik ben ook alweer aan het kolven en net alweer een voeding erop zitten....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 05:42 schreef Lijnloos het volgende:
Evi, wat een heerlijke bolle toet ook! *smelt...
Hier weer ff wakker om mevrouw de fles te geven maar ik slaap zo weer lekker verderManliefs wekker gaat over een uurtje... Maar das zijn probleem, hij wil zo nodig werken
Zoveel rolt ze niet eigenlijk. Mevrouwtje vindt het nog steeds prima om op haar rug te liggen, en als je haar twee man sterk aanmoedigt dan wil ze zich nog wel ns omrollen maar echt de hele dag rollen is er niet bij. Komt vast nog wel en ze ligt overdag als ze niet in haar bedje is erg veel op haar niet-platte kant. Geforceerd, dat wel (handdoek in de rug en achter het hoofd enzo.), maar anders ben ik bang dat ze overdag toch veel teveel op de platte kant ligt nog.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:20 schreef innepin het volgende:
HuupHet helpt vast ook een hoop dat ze nu rolt, dan ligt ze toch meer op verschillende kanten van d'r koppie, of op haar buik, in elk geval niet meer vast op die ene platte kant. Komt helemaal goed
Oh en ik dacht dat Willow maagzuur had, maar het blijkt ws oorpijn te zijn. Klonk pas logisch toen de mevrouw van de HAP het uitlegde want ik snapte niet hoe boertje laten->huilen= oorpijn? maar goed, zoiets dus. In elk geval keizielig. Maar ze is wel bikkel want ze lacht nog gewoon en speelt en is blij enzo. Alleen slapen is niet prettig, en doet ze dus ook niet zo lang. En wat meer huilen (krijsen).
Hij is nu heel erg lief, hij slaapt van 23:00 uur tot minimaal 07:30 (dan maken we hem wakker ivm werk en school van de oudste) Lopen lijkt me wat vroeg voor een baby van net 3 maandenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Gewicht, lengte, is ie lief, slaapt ie al door, loopt ie al?
Ow ja: FOTO'S![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:48 schreef martine1984 het volgende:
mefke wat is luuf?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkt goed!
Lekker duidelijk weer Innepin!
met 5.5 maandquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:16 schreef innepin het volgende:
Vicks, wanneer zijn jullie begonnen met de fruithap dan?
Maar we zullen wel zien. Vandaag sowieso een beetje aanmodderen want prikjes gehad, en dan morgen 4x210/7 proberen. Zonder hapjes. Puh.
En dan hopen dat er wat ritme in kan komen. Want als je vijf flessen hebt met vier uur ertussen heb je 16 uur nodig. Maar ze slaapt 10, 11 uur per nacht. En dan kom je dus niet uitDus er is echt een onhandig ritme hier nu.
Ik gebruik de wegwerpzoogcompressen van Avent. Die zijn dubbel zo duur als die van de Hema, maar ze zijn nog nooit doorgelekt. Zelfs niet na zo'n lange nacht. Die van de Hema lekten tijdens de dag al door.. lekker genantquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:57 schreef Incantrix het volgende:
Hoooooiii, ik kom ook weer eens langswaaien hoor!Stef is nog steeds een beetje verkouden, maar behalve snot en af en toe wat niezen of hoesten gaat het nog steeds goed, dus ik maak me er niet al te druk om. Zijn temperatuur is goed verder en hij huilt maar een klein beetje vaker als normaal (en dat is dan echt zo'n frustratiehuiltje terwijl hij ondertussen snurk- en snottergeluiden maakt, dus dat is gewoon van een verstopte neus), dus nouja
Hij heeft vannacht weer 7 uur doorgeslapen (gisteren 6 uur), dus hij slaapt prima (maar oh, mijn arme borsten.. Ik word elke ochtend wakker in een gigantische plas melk.. Zoogcompressen helpen niet meer
).. Iemand tips tegen dergelijke lekkages?
Is dat echt zoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:16 schreef mefke79 het volgende:
Wij mogen volgende week weer wegen en ik durf erom te wedden dat ie dan boven de 7 kilo zit (bij 15 weken) en mij is ooit gezegd "bij minstens 4 maanden en 7 kilo mag er naar 4 flessen". Mooi, want dan hoef ik niet meer zo spastisch te doen over fles nummer 5.
Thanks, maar ik moet de excuses aanbieden hoor, hoe kan jij nou weten dat de tweede naam de roepnaam is,quote:
Meestal is het andersom iddquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Thanks, maar ik moet de excuses aanbieden hoor, hoe kan jij nou weten dat de tweede naam de roepnaam is,
Onze dochter heeft ook als roepnaam de tweede naam. We vonden het wel leuk om deze traditie voor te zettenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Meestal is het andersom idd
Eerste naam als roepnaam
kan ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:57 schreef Stiemie het volgende:
Misschien hydrofiele washandjes gebruiken Amaranta?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |