http://www.stefanmeulendijk.com/page1.phpquote:ik heb tot nu toe twee keer audities gedaan voor popstars !!!.
de eerste keer heb ik audities gedaan met het nummer
een bussie vol met polen van johan vlemmix de jury was helaas niet onder de indruk
omdanks mijn grote inzet en was ik niet door .
2e keer audities ja die werd echt hylaries!!
hier deet ik het nummer dancing queen van abba !
in een mooi rosepak , ja wand mooi rose is niet lelijk
benieuwd of ik door was of niet ?
kijk dan snel even onder de link op mijn site in de media !
en post een reactie in het gastenbeoek als je wil
groetjes stefan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen, da's doe ouwe vogeldinges.quote:
Maar wel sneu. Een doorstart van het BN-schap is totaal mislukt, z'n eetverslaving is alleen nog maar erger geworden. En nu gaat hij dan "iets voor Johan" doen. Nog even en hij moet ook daar om bedelen. Zijn status binnen PS2: "zielig". Een deplorabele toestand, zeker voor iemand met hersens en geld.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:43 schreef Copycat het volgende:
Wat een zielepiet die Jaap. Zo slap als ie dik is. En maar janken, maar iets aanpakken: ho maar. Hekel aan dat soort slappe lui.
Ik zou wel willen, maar ik kan niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Copycat zou je een cap willen maken van Stefan? Of iemand anders?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Ze hebben er toch wel voor betaald hè? Stelletje uitvreters!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:05 schreef Noek het volgende:
Zie ze toch lekker smullen van de soep. Mmmmmmmmm,* maakt smikkelbeweging.
Zeg nu zelf: dit pareltje van een RLS wil je toch niet missen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:05 schreef debuurvrouw het volgende:
En zo gezellig ook, zo naast elkaar, maar de een verdiept in de pc,.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Daar zijn de eerste voortekenen al van mijn vage vermoedens. Ik zou gaan sparen, was ik daar nu nog vrijwilliger.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan heeft bij de afrekening van Gas en Licht dit keer 4700 euro moeten bijbetalen. Ik neem aan dat het energiebedrijf binnenkort wel eens komt controleren of er een wietplantage in de kelder is.
Gewoon een bericht proberen te verzenden en dan kun je inloggen of je registeren. Probeer dat eens.quote:
Damn, tot dit punt dacht ik niks gemist te hebbenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:13 schreef Copycat het volgende:
LOL!
Die Stefan zingt op mijn verzoek Marloes onder de douche.
Dat je ze zo gek nog kunt krijgen ...
Wat is het voor soep?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:05 schreef Noek het volgende:
Zie ze toch lekker smullen van de soep. Mmmmmmmmm,* maakt smikkelbeweging.
Zijn stem is ook een beetje achtergebleven.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:13 schreef Noek het volgende:
Het lijkt wel of Stefans stem vertraagd wordt afgespeeld maar dat is heel niet. Zo is zijn stem gewoon!
Die tomatensoep van gisteren. Dit keer zonder de vla.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |