Told you so!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:13 schreef Copycat het volgende:
.
Dat je ze zo gek nog kunt krijgen ...
Dat nummer heb ik mezelf gegeven omdat dat andere al bezet was. Door mij. Maar daar kom ik er niet meer mee op. Na drie keer proberen houdt het op. Heb daar geen geduld voor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:12 schreef Chanel5 het volgende:
Vreemd. Maar het gebeurd vaker, krijg je idd een nummer achter je naam, waarschijnlijk omdat je toch nog ergens geregistreerd staat.
Kan ik niet Maan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:15 schreef Maanvis het volgende:
Kunnen jullie ajb ook wat caps plaatsen van deze Stefan?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
OMFG mijn hond wil zelfmoord plegen. Heb de stream maar op mute gezet.
Wacht maar tot terror_jaap op de chat komt. Naar eigen zeggen helemaal klaar met zijn terror-imago maar op de chat komt hij niet verder dan het roepen van terroooooor en tietuh.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:23 schreef Copycat het volgende:
Hoe erg. Sommige mensen moeten echt tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Oh, dat is ook leuk om op de kast te jagen dus? Of doet ie stoïcijns?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Wacht maar tot terror_jaap op de chat komt. Naar eigen zeggen helemaal klaar met zijn terror-imago maar op de chat komt hij niet verder dan het roepen van terroooooor en tietuh.
Hij gaat meestal direct privé met Dottey (vanwege de tieten) of via MSN met Sjors. Hij reageert verder alleen op mensen die Jaapio of terrorrr roepen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat is ook leuk om op de kast te jagen dus? Of doet ie stoïcijns?
Keeshond?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
Wie is Kees? Ik zit nu ook op die chat.
Het was eigenlijk best gênant. Jaap was op bezoek en zat zich bij Peter N in de keuken te wentelen in zelfmedelijden, tot jankens toe. Peter, ook al zo'n goede vriend van Jaap, wist wel een oplossing voor Jaaps problemen. Hij moest gewoon een maand bij Studio Vlemmix in de bunker gaan zitten. Dan zorgde Peter voor gezond eten en een fitness-coach. Jaap kon daar niet op ingaan omdat Cora hem nooit een maandlang kon missen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:31 schreef Copycat het volgende:
Ook al zo'n farce die gozer. Nee ik distantieer me van terrorJaap, maar alleen als het me uitkomt.
Zjezusquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was eigenlijk best gênant. Jaap was op bezoek en zat zich bij Peter N in de keuken te wentelen in zelfmedelijden, tot jankens toe. Peter, ook al zo'n goede vriend van Jaap, wist wel een oplossing voor Jaaps problemen. Hij moest gewoon een maand bij Studio Vlemmix in de bunker gaan zitten. Dan zorgde Peter voor gezond eten en een fitness-coach. Jaap kon daar niet op ingaan omdat Cora hem nooit een maandlang kon missen.
Nadat Jaap Peter nog even gevraagd had hoe Sjors heette, heeft hij ook bij Sjors het hele verhaal gedaan. Ook Sjors wilde wel een maand vrij nemen voor Jaap om hem te helpen met z'n problemen, immers: dat doe je als echte vriend.
Hij leek echt aan het eind van zijn Latijn. Hij had ook net verteld dat hij zich schriftelijk gemeld had om in therapie te gaan. Volgens Peter geen goed idee want daar zou Jaap veel te eigenwijs voor zijn, hij kon beter het plan van Peter oppakken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:43 schreef Copycat het volgende:
Wat een zielepiet die Jaap. Zo slap als ie dik is. En maar janken, maar iets aanpakken: ho maar. Hekel aan dat soort slappe lui.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij leek echt aan het eind van zijn Latijn. Hij had ook net verteld dat hij zich schriftelijk gemeld had om in therapie te gaan. Volgens Peter geen goed idee want daar zou Jaap veel te eigenwijs voor zijn, hij kon beter het plan van Peter oppakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |