Ik dacht dat de policy was dat ze voortaan om 10 uur op moesten staan? Om vervolgens plaats te nemen in het spraakmakende internetcafé.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij ligt-ie z'n roes nog uit te slapen.
Dat is ongeveer de story van Studio Vlemmix. Goede voornemens waar vervolgens niets van terecht komt. Zo besluiten ze regelmatig om er hard tegenaan te gaan om vervolgens 10 minuten later met z'n allen een Youtube-filmpje van Johan te bekijken. 5 minuten daarna wordt er gezamenlijk thee gedronken en nog eens 10 minuten later, als iedereen net weer aan het werk is, komt Peter met een schaal frikadellen en houden ze weer 20 minuten pauze.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat de policy was dat ze voortaan om 10 uur op moesten staan? Om vervolgens plaats te nemen in het spraakmakende internetcafé.
Straks hoor je ook nog dat iedereen om 10 uur uit bed moet, dat er muntjes komen, dat er niet meer zo laveloos en mateloos mag worden gedronken en dat het niet op een internetcafé moet lijken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan wil vandaag de regels aanscherpen wat betreft het douchen. Zit ik naar een herhaling te kijken?
Woef doet Waf. Is daar geen liedje van?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:42 schreef Wijnneus het volgende:
Stefan wil een liedje zingen. De chat mag bepalen welk lied. Het gaat alleen over honden op de chat. Niemand durft iets voor te stellen.
Kees Knalpiemel. Hij is er niet vaak maar weet Peter tot het uiterste te tergen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
Wie is Kees? Ik zit nu ook op die chat.
Als je op F5 drukt, moet je opnieuw inloggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:58 schreef Copycat het volgende:
Wat is dat voor een kutchat? Een keer refreshen vanwege een vastlopende stream () en je ligt er meteen uit en kan er niet meer in. Terwijl ik Stefan juist aan het aanmoedigen was.
Ja en dat lukt dus niet meer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:59 schreef Wijnneus het volgende:
Als je op F5 drukt, moet je opnieuw inloggen.
Zeker al wel heel veel complimenten?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens Johan hebben ze nog geen klachten gehad mbt Studio Vlemmix
Ik heb het tig keer geprobeerd en elke keer kom ik als Ustreamer met die testjes en word ik weer naar die inlogpagina gestuurd. Klantvriendelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:04 schreef Chanel5 het volgende:
Vreemd, moet gewoon kunnen.
Maar idd na f5 opnieuw inloggen, zeer vervelend.
Vreemd. Maar het gebeurd vaker, krijg je idd een nummer achter je naam, waarschijnlijk omdat je toch nog ergens geregistreerd staat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het tig keer geprobeerd en elke keer kom ik als Ustreamer met die testjes en word ik weer naar die inlogpagina gestuurd. Klantvriendelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |