quote:Tja, dit is een beetje vreemd voor mij omdat ik normaal gesproken niet graag over mezelf praat. Ik zal maar beginnen bij het begin. (Ongeveer...) Ik ben een man van 31 jaar. Ik heb altijd al geweten dat ik anders was en (ik kan nog steeds niet geloven dat ik het zeg, maar) altijd het gevoel gehad dat er iets speciaals was aan mij. Al wist ik niet wat. Net zoals andere indigokinderen zette ik me af tegen autoriteit waar ik het nut niet van inzag. Ik maakte mijn moeder gek met "waarom" vragen omdat ik pas iets volg als ik er het nut van inzie. Mijn argument was dan altijd dat niemand mij de wet kan voorschrijven behalve God. (Ik ben christelijk.) Ik heb altijd een sterk eergevoel gehad en ik kan nog steeds erg slecht tegen onrecht. Als puber zette ik me af tegen alles wat "in" was. Ik vond dat een verspilling van tijd omdat ik vond dat iedereen voor zichzelf moest denken in plaats van met de menigte mee te gaan. Ik ben altijd al heel pietluttig geweest en heb me erg gefocused op details. Hier worden mensen om me heen gek van. Maar ik heb altijd gevoeld dat ik bestemd was voor grootse dingen. Ik heb me nooit gezien als een profeet, zeker aangezien het feit dat ik de charisma ontbreek en eigenlijk niemand is die mij volgt. Het aparte is dat de meeste mensen mij als "raar" zien, maar regelmatig naar mij komen voor advies. Dit klinkt misschien erg uit de hoogte, maar ik heb altijd het gevoel gehad dat ik beter ben dan de meeste mensen. Al zou ik nooit iemand onrecht doen, opscheppen, of als minderwaardig behandelen. Ik heb altijd erg veel moeite gehad om iets af te maken omdat ik stop zodra voor mij de lol ervan af is. En over impulsief gesproken, ik heb een aantal impulsaankopen gedaan waardoor ik me in de schulden heb gewerkt. Uiteraard wist ik altijd al dat ik anders was en heb vaak gedacht dat ik echt gek was. Vandaag hoorde ik op de radio voor het eerst over indigokinderen. Toen ging er een lichtje branden. De beschrijving van die kinderen pastte mij voor bijna 100%. Ik ben na werk op internet gaan zoeken naar indigokinderen en ben geëindigd op deze site. Ik weet nog steeds niet of ik een indigokind ben, maar daar wil ik wel erg graag achter zien te komen. Weet ik in ieder geval of ik gek ben of niet.
quote:Vraag: Er wordt vaak over gesproken dat Indigokinderen/Nieuwetijdskinderen met een speciaal doel op aarde zijn gekomen. Kunnen jullie wat meer over dat doel vertellen?
Antwoord: Je hoort inderdaad vaak zeggen dat Indigokinderen/Nieuwetijdskinderen met een speciaal doel op aarde zijn gekomen. Maar dat doel verschilt van persoon tot persoon. En de manier waarop ze dat doel gestalte zullen gaan geven zal in hoge mate afhankelijk zijn van de individuele capaciteiten en voorkeuren. Uiteraard zullen ook karaktereigenschappen daarbij van uitermate groot belang zijn. Dat doel heeft bijna altijd direct of indirect te maken met het bevorderen van een eerlijke en rechtvaardige manier van omgaan met elkaar en/of met de natuur (waarvan wij per slot van rekening deel uitmaken).
quote:Vraag: Moeten Indigokinderen/Nieuwetijdskinderen een 'speciale' behandeling krijgen, zoals bijvoorbeeld speciale scholen?
Antwoord: Een van de kenmerken van Indigokinderen/Nieuwetijdskinderen is dat ze geen speciale behandeling willen hebben, ze willen het liefste 'gewoon' zijn. () Onze ervaring is ook dat de meeste zich het beste voelen als ze gewoon kind kunnen zijn en ook naar een 'gewone' school gaan. Soms moeten ze even leren hoe ze moeten omgaan met hun omgeving en de reacties uit hun omgeving. Het is niet zozeer dat deze kinderen zich zouden moeten aanpassen aan hun omgeving, maar soms gebruiken ze een manier om iets duidelijk maken die voor hun omgeving niet te begrijpen is. Deze misverstanden leveren in sommige gevallen grote problemen (en diagnoses zoals bijvorbeeld ADHD) op. Bij onze begeleiding van Indigokinderen/Nieuwetijdskinderen en hun ouders lukt het ons meestal wel om dit soort misverstanden te achterhalen en op te lossen. Bij jonge kinderen lukt dat meestal snel. Bij oudere kinderen, die al een hele geschiedenis achter de rug hebben, kan het wat langer duren.
quote:Dit klinkt misschien erg uit de hoogte, maar ik heb altijd het gevoel gehad dat ik beter ben dan de meeste mensen.
Zou niet iedereen dit hebben?quote:Ik heb altijd al geweten dat ik anders was en (ik kan nog steeds niet geloven dat ik het zeg, maar) altijd het gevoel gehad dat er iets speciaals was aan mij. Al wist ik niet wat
Ik ook, veel makkelijker dan gewoon kinderen die soms best wel eens irritante etters kunnen zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:20 schreef Meneer_Nilsson het volgende:
Ik neem later waarschijnlijk ook indigokinderen.
Dope shit, ouwe.quote:Je hebt in deze test 32 van de 40 punten behaald.
Betekenis van je score
Op basis van deze score kunnen we concluderen dat je een nieuwetijdskind bent. Dat zal niet altijd gemakkelijk voor je zijn (geweest). Want nieuwetijdskinderen (ook wel Indigokinderen genoemd naar de overheersende kleur van hun aura) zijn "anders" dan de meeste andere kinderen. Vermoedelijk speelt hierbij erfelijkheid een rol, want voor de meeste nieuwetijdskinderen geldt dat ten minste een van de ouders ook een nieuwetijdskind is (was).
Hahhaha ik ga helemaal stuk hierquote:Op maandag 4 januari 2010 23:31 schreef smoking-snares het volgende:
nu alleen de slappe lach![]()
![]()
Soms geeft ze ook praktische tips. Bijvoorbeeld: hoe je het verschil ziet tussen een indigokind en een autist. Autisten hebben tics. Soms drummen ze op tafel: tik tik tik. Indigo’s drummen ook. Maar anders. Geen ‘tik tik tik’, maar ‘tik, tak, baf!’
Jij bent zeker een indigokind. Misschien moet je een spirituele huisvrouw raadplegen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:05 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb die test niet kunnen maken, ik kreeg echt de kriebels van die vragen en van die hele website
Ik ook. Lekker makkelijk, die hoef je niet op te voeden want die 'weten toch alles al'quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:20 schreef Meneer_Nilsson het volgende:
Ik neem later waarschijnlijk ook indigokinderen.
Ik heb 38quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:03 schreef Neroje het volgende:
Hier staat een test
Uitslag test "Ben ik een Nieuwetijdskind?"
Je hebt in deze test 34 van de 40 punten behaald.
Betekenis van je score
Op basis van deze score kunnen we concluderen dat je een nieuwetijdskind bent. Dat zal niet altijd gemakkelijk voor je zijn (geweest). Want nieuwetijdskinderen (ook wel Indigokinderen genoemd naar de overheersende kleur van hun aura) zijn "anders" dan de meeste andere kinderen. Vermoedelijk speelt hierbij erfelijkheid een rol, want voor de meeste nieuwetijdskinderen geldt dat ten minste een van de ouders ook een nieuwetijdskind is (was).
Ik wist dat ik speciaal was!
Ik vind dit echt ontzettend aparrrt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:35 schreef Garisson72 het volgende:
Shirley Temple was trouwens een kindsterretje, meen ik. Niet te verwarren met een kindersterretje, want dát heeft er niets mee te maken.
als je doordenktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:15 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik vind dit echt ontzettend aparrrt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet heel Fok! blauw.
Conformist!quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:02 schreef Kaza het volgende:
Je hebt in deze test 14 van de 40 punten behaald.
Betekenis van je score
Op basis van deze uitslag kunnen we niet de conclusie trekken dat je een Nieuwetijdskind bent.
Gelukkig, net zo nuchter als ik altijd al dacht
Iemand moet toch die deur voor de sterrekindjes dichthouden? We kunnen niet allemaal gaan lopen zweven he?quote:
Ik had 38 uit 40...dus mijn deur moet altijd open staan..quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:07 schreef Kaza het volgende:
[..]
Iemand moet toch die deur voor de sterrekindjes dichthouden? We kunnen niet allemaal gaan lopen zweven he?
En dat was je dan ook!quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:37 schreef SamStar het volgende:
ik heb zelf op een vrije school gezeten en had toen ook erg veel last van ADHD, ik werd gewoon als "druk" en "irritant" bestempeld
Hiervan wordt ik gewoon misselijk. Waar haal je het gore lef vandaan om zo te denken?quote:Want als er een ding is dat Barbara heeft geleerd: Sofies gave is het probleem van de omgeving. Niet dat van Sofie. En al helemaal niet het hare.
Sowieso... wat nou gave? Dat meisje loopt te zieken dat ze dr opa's auto lelijk vind, en 1 keer zeggen is kennelijk niet genoeg, en dat moet een gave zijn? Die moeder moet in een gesticht en dat kind moet leren dat irritant gedrag niet gewenst is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 06:43 schreef sweetlady-o het volgende:
Die.....opa.....ik had dat kind een pak voor haar broek gegeven en die moeder erbij.
[..]
Hiervan wordt ik gewoon misselijk. Waar haal je het gore lef vandaan om zo te denken?![]()
dat dus...quote:Op woensdag 6 januari 2010 06:43 schreef sweetlady-o het volgende:
Die.....opa.....ik had dat kind een pak voor haar broek gegeven en die moeder erbij.
[..]
Hiervan wordt ik gewoon misselijk. Waar haal je het gore lef vandaan om zo te denken?![]()
Precies maar sowieso zijn deze vrouw en het kind waarschijnlijk al verloren. Iemand die dit aan de krant kan vertellen in de veronderstelling dat ze gelijk heeft en anderen waarschijnlijk hun kind erin gaan herkennen en haar groot gelijk geven, zegt alles.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat dus...
Ik vraag me serieus af hoe dat soort ouders omgaan met instituten en hun kinderen. Dus bijvoorbeeld school en dergelijke. Als school tegen mij zou zeggen dat mijn kind een storende factor is in de klas dan ga ik daar wat aan doen (wat weet ik nog niet maar goed.) Maar je kunt je toch niet voorstellen dat daar dan zo'n misbaksel vol minachting tegen de juf/meester zegt dat dat dan haar probleem is want Sophietje heeft een "gave" ??
Ik denk dat de ironische toon van dit artikel leidt tot weinig herkenning en er wel voor zorgt dat het gros van de mensen die het gelezen hebben, nu nogal negatief over nieuwetijdskinderen en hun ouders zijn gaan denken (kijk maar naar de reacties in dit topic).quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:41 schreef sweetlady-o het volgende:(...) en anderen waarschijnlijk hun kind erin gaan herkennen en haar groot gelijk geven
ik heb zowel een vrije basis en middelbare school gezeten,quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:00 schreef Syb-rund. het volgende:
wtf![]()
vrije scholen zijn sowieso broedplaatsen voor mongolen![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.indigokinderen.nl/testen/nieuwetijdskind-test.php
38 uit 40
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:47 schreef pagadder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een regenboogkind.![]()
http://www.starmanproductions.nl/auratest/auratest.html
Forum Opties | |