abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 januari 2010 @ 18:36:01 #151
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_76447942
Zo zie je dat sommige mensen geen kinderen mogen krijgen.

Uitslag test "Ben ik een Volwassen Nieuwetijdskind?"
Je hebt in deze test 6 van de 40 punten behaald.

[ Bericht 50% gewijzigd door Maikuuul op 05-01-2010 18:41:37 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_76448351
"14. Ik verzet me sterk als ik iets moet doen waar ik niet in geloof."
17. Ik accepteer moeilijk leiding van iemand, zeker als die persoon voor mijn gevoel niet eerlijk of rechtvaardig is.
18. Ik heb heel veel moeite om precies op tijd te komen; meestal ben ik te laat of veel te vroeg. "

Dit lijkt me een prachtdiagnose om op je werk onder rotklussen uit te komen . Helaas kunnen ze in de test (nog) niet concluderen dat ik een nieuwetijdskind ben.
pi_76448468
Van dat forum:
quote:
Tja, dit is een beetje vreemd voor mij omdat ik normaal gesproken niet graag over mezelf praat. Ik zal maar beginnen bij het begin. (Ongeveer...) Ik ben een man van 31 jaar. Ik heb altijd al geweten dat ik anders was en (ik kan nog steeds niet geloven dat ik het zeg, maar) altijd het gevoel gehad dat er iets speciaals was aan mij. Al wist ik niet wat. Net zoals andere indigokinderen zette ik me af tegen autoriteit waar ik het nut niet van inzag. Ik maakte mijn moeder gek met "waarom" vragen omdat ik pas iets volg als ik er het nut van inzie. Mijn argument was dan altijd dat niemand mij de wet kan voorschrijven behalve God. (Ik ben christelijk.) Ik heb altijd een sterk eergevoel gehad en ik kan nog steeds erg slecht tegen onrecht. Als puber zette ik me af tegen alles wat "in" was. Ik vond dat een verspilling van tijd omdat ik vond dat iedereen voor zichzelf moest denken in plaats van met de menigte mee te gaan. Ik ben altijd al heel pietluttig geweest en heb me erg gefocused op details. Hier worden mensen om me heen gek van. Maar ik heb altijd gevoeld dat ik bestemd was voor grootse dingen. Ik heb me nooit gezien als een profeet, zeker aangezien het feit dat ik de charisma ontbreek en eigenlijk niemand is die mij volgt. Het aparte is dat de meeste mensen mij als "raar" zien, maar regelmatig naar mij komen voor advies. Dit klinkt misschien erg uit de hoogte, maar ik heb altijd het gevoel gehad dat ik beter ben dan de meeste mensen. Al zou ik nooit iemand onrecht doen, opscheppen, of als minderwaardig behandelen. Ik heb altijd erg veel moeite gehad om iets af te maken omdat ik stop zodra voor mij de lol ervan af is. En over impulsief gesproken, ik heb een aantal impulsaankopen gedaan waardoor ik me in de schulden heb gewerkt. Uiteraard wist ik altijd al dat ik anders was en heb vaak gedacht dat ik echt gek was. Vandaag hoorde ik op de radio voor het eerst over indigokinderen. Toen ging er een lichtje branden. De beschrijving van die kinderen pastte mij voor bijna 100%. Ik ben na werk op internet gaan zoeken naar indigokinderen en ben geëindigd op deze site. Ik weet nog steeds niet of ik een indigokind ben, maar daar wil ik wel erg graag achter zien te komen. Weet ik in ieder geval of ik gek ben of niet.
quote:
Vraag: Er wordt vaak over gesproken dat Indigokinderen/Nieuwetijdskinderen met een speciaal doel op aarde zijn gekomen. Kunnen jullie wat meer over dat doel vertellen?

Antwoord: Je hoort inderdaad vaak zeggen dat Indigokinderen/Nieuwetijdskinderen met een speciaal doel op aarde zijn gekomen. Maar dat doel verschilt van persoon tot persoon. En de manier waarop ze dat doel gestalte zullen gaan geven zal in hoge mate afhankelijk zijn van de individuele capaciteiten en voorkeuren. Uiteraard zullen ook karaktereigenschappen daarbij van uitermate groot belang zijn. Dat doel heeft bijna altijd direct of indirect te maken met het bevorderen van een eerlijke en rechtvaardige manier van omgaan met elkaar en/of met de natuur (waarvan wij per slot van rekening deel uitmaken).
quote:
Vraag: Moeten Indigokinderen/Nieuwetijdskinderen een 'speciale' behandeling krijgen, zoals bijvoorbeeld speciale scholen?

Antwoord: Een van de kenmerken van Indigokinderen/Nieuwetijdskinderen is dat ze geen speciale behandeling willen hebben, ze willen het liefste 'gewoon' zijn. ( ) Onze ervaring is ook dat de meeste zich het beste voelen als ze gewoon kind kunnen zijn en ook naar een 'gewone' school gaan. Soms moeten ze even leren hoe ze moeten omgaan met hun omgeving en de reacties uit hun omgeving. Het is niet zozeer dat deze kinderen zich zouden moeten aanpassen aan hun omgeving, maar soms gebruiken ze een manier om iets duidelijk maken die voor hun omgeving niet te begrijpen is. Deze misverstanden leveren in sommige gevallen grote problemen (en diagnoses zoals bijvorbeeld ADHD) op. Bij onze begeleiding van Indigokinderen/Nieuwetijdskinderen en hun ouders lukt het ons meestal wel om dit soort misverstanden te achterhalen en op te lossen. Bij jonge kinderen lukt dat meestal snel. Bij oudere kinderen, die al een hele geschiedenis achter de rug hebben, kan het wat langer duren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2010 18:49:15 ]
pi_76453045
Hahahaha die quotes.

Prachtig om te lezen ook hoe serieus sommige mensen erover zijn.
pi_76453116
quote:
Dit klinkt misschien erg uit de hoogte, maar ik heb altijd het gevoel gehad dat ik beter ben dan de meeste mensen.
pi_76453210
quote:
Ik heb altijd al geweten dat ik anders was en (ik kan nog steeds niet geloven dat ik het zeg, maar) altijd het gevoel gehad dat er iets speciaals was aan mij. Al wist ik niet wat
Zou niet iedereen dit hebben?

Of de meeste mensen zich heel erg normaal?
C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
pi_76453213
Ik neem later waarschijnlijk ook indigokinderen.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 20:32:34 #158
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_76453971
Hoe meer ik er over lees hoe erger het wordt. Dit is bijkans nog erger dan Scientology
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 5 januari 2010 @ 20:54:07 #159
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_76455176
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:20 schreef Meneer_Nilsson het volgende:
Ik ook, veel makkelijker dan gewoon kinderen die soms best wel eens irritante etters kunnen zijn.
Hallon!
pi_76455268
Ik zie net een reclame voorbij komen van vast een nieuw programma, waar ouders hun paranormale kinderen aan kunnen melden Oh my.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_76455733
quote:
Je hebt in deze test 32 van de 40 punten behaald.

Betekenis van je score

Op basis van deze score kunnen we concluderen dat je een nieuwetijdskind bent. Dat zal niet altijd gemakkelijk voor je zijn (geweest). Want nieuwetijdskinderen (ook wel Indigokinderen genoemd naar de overheersende kleur van hun aura) zijn "anders" dan de meeste andere kinderen. Vermoedelijk speelt hierbij erfelijkheid een rol, want voor de meeste nieuwetijdskinderen geldt dat ten minste een van de ouders ook een nieuwetijdskind is (was).
Dope shit, ouwe.
pi_76455834
Ik heb die test niet kunnen maken, ik kreeg echt de kriebels van die vragen en van die hele website
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_76455936
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:31 schreef smoking-snares het volgende:
nu alleen de slappe lach

Soms geeft ze ook praktische tips. Bijvoorbeeld: hoe je het verschil ziet tussen een indigokind en een autist. Autisten hebben tics. Soms drummen ze op tafel: tik tik tik. Indigo’s drummen ook. Maar anders. Geen ‘tik tik tik’, maar ‘tik, tak, baf!’
Hahhaha ik ga helemaal stuk hier
pi_76455983
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 21:05 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb die test niet kunnen maken, ik kreeg echt de kriebels van die vragen en van die hele website
Jij bent zeker een indigokind. Misschien moet je een spirituele huisvrouw raadplegen.
pi_76456450
Dat tik tik tik en tik tik baf is inderdaad geniaal. Moet je je voorstellen dat iemand dat serieus aan je zou vertellen. Heerlijk.
pi_76456933
Omg, geweldig topic.
Striving to be more than average.
pi_76457203
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:20 schreef Meneer_Nilsson het volgende:
Ik ook. Lekker makkelijk, die hoef je niet op te voeden want die 'weten toch alles al'
pi_76457991
quote:
2. Ben je creatief en genieten je van het maken van dingen?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 22:20:18 #169
256666 leeell
I know you're lonely
pi_76460322
Ik zeg zuiver de samenleving van dat soort gekken
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_76460777
Ik moest net aan deze film denken

JOHN TRAVOLTA IS EEN INDIGOMAN.

Hij kon trillingen van de aarde voelen en zo.
Spiegels breken zonder ze aan te raken.
En had een IQ van zesduizend.
En hij heeft rare trekjes.

Alle tekenen van een indigoman.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 22:32:26 #171
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_76460983
ff een tvp voor morgen..
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  dinsdag 5 januari 2010 @ 22:35:15 #172
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_76461121
Shirley Temple was trouwens een kindsterretje, meen ik. Niet te verwarren met een kindersterretje, want dát heeft er niets mee te maken.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_76461780
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:03 schreef Neroje het volgende:
Hier staat een test

Uitslag test "Ben ik een Nieuwetijdskind?"

Je hebt in deze test 34 van de 40 punten behaald.

Betekenis van je score

Op basis van deze score kunnen we concluderen dat je een nieuwetijdskind bent. Dat zal niet altijd gemakkelijk voor je zijn (geweest). Want nieuwetijdskinderen (ook wel Indigokinderen genoemd naar de overheersende kleur van hun aura) zijn "anders" dan de meeste andere kinderen. Vermoedelijk speelt hierbij erfelijkheid een rol, want voor de meeste nieuwetijdskinderen geldt dat ten minste een van de ouders ook een nieuwetijdskind is (was).

Ik wist dat ik speciaal was!
Ik heb 38 Ik noem het ADHD
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that's why it is called the present.
pi_76461843
wat een mongolen

Ik heb het idee dat er héél veel meer ouders zijn die hun kind uitzonderlijk vinden dan dat er daadwerkelijk uitzonderlijke kinderen zijn. En die voorbeelden

Ik hoop maar dat het fenomeen redelijk uit zn verband gerukt is en niet zo speelt op de echte scholen, anders wordt me dat nog een leuk potje ergeren over een jaar of vier als mn dochter naar school gaat
*gaat op zoek naar een ouderwetsche school met normen en waarden en zulks...*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 5 januari 2010 @ 23:06:27 #175
94358 xepera9
soms met een korrel zout
pi_76462664
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:48 schreef 11_Dreams het volgende:

[..]

Ik heb 38 Ik noem het ADHD
YAY 38!! Ik ook, ADD.
pi_76463083
Wauw 38 punten.
Echt driekwart van die vragen kan iedereen 'ja' op invullen
What Would Goku Do
pi_76463139
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:35 schreef Garisson72 het volgende:
Shirley Temple was trouwens een kindsterretje, meen ik. Niet te verwarren met een kindersterretje, want dát heeft er niets mee te maken.
Ik vind dit echt ontzettend aparrrt.
pi_76464076
26 punten. Ik mag de test nog een keer maken, want misschien ben ik het toch.
  woensdag 6 januari 2010 @ 00:33:12 #179
263757 smoking-snares
waar rook is, is ....
pi_76466418
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:15 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ik vind dit echt ontzettend aparrrt.
als je doordenkt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet heel Fok! blauw.
pi_76467202
Je hebt in deze test 14 van de 40 punten behaald.

Betekenis van je score
Op basis van deze uitslag kunnen we niet de conclusie trekken dat je een Nieuwetijdskind bent.

Gelukkig, net zo nuchter als ik altijd al dacht
  Moderator woensdag 6 januari 2010 @ 01:03:20 #181
236264 crew  capricia
pi_76467216
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 01:02 schreef Kaza het volgende:
Je hebt in deze test 14 van de 40 punten behaald.

Betekenis van je score
Op basis van deze uitslag kunnen we niet de conclusie trekken dat je een Nieuwetijdskind bent.

Gelukkig, net zo nuchter als ik altijd al dacht
Conformist!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_76467270
Ik scoor 32
pi_76467307
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 01:03 schreef capricia het volgende:

[..]

Conformist!
Iemand moet toch die deur voor de sterrekindjes dichthouden? We kunnen niet allemaal gaan lopen zweven he?
  woensdag 6 januari 2010 @ 01:37:22 #184
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_76467835
ik heb zelf op een vrije school gezeten en had toen ook erg veel last van ADHD, ik werd gewoon als "druk" en "irritant" bestempeld
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
  Moderator woensdag 6 januari 2010 @ 01:38:39 #185
236264 crew  capricia
pi_76467848
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 01:07 schreef Kaza het volgende:

[..]

Iemand moet toch die deur voor de sterrekindjes dichthouden? We kunnen niet allemaal gaan lopen zweven he?
Ik had 38 uit 40...dus mijn deur moet altijd open staan..
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 6 januari 2010 @ 01:39:31 #186
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_76467856
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 01:37 schreef SamStar het volgende:
ik heb zelf op een vrije school gezeten en had toen ook erg veel last van ADHD, ik werd gewoon als "druk" en "irritant" bestempeld
En dat was je dan ook!
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 6 januari 2010 @ 06:43:17 #187
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_76468897
Die.....opa.....ik had dat kind een pak voor haar broek gegeven en die moeder erbij.
quote:
Want als er een ding is dat Barbara heeft geleerd: Sofies gave is het probleem van de omgeving. Niet dat van Sofie. En al helemaal niet het hare.
Hiervan wordt ik gewoon misselijk. Waar haal je het gore lef vandaan om zo te denken?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  woensdag 6 januari 2010 @ 08:54:28 #188
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_76469829
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 06:43 schreef sweetlady-o het volgende:
Die.....opa.....ik had dat kind een pak voor haar broek gegeven en die moeder erbij.
[..]

Hiervan wordt ik gewoon misselijk. Waar haal je het gore lef vandaan om zo te denken?
Sowieso... wat nou gave? Dat meisje loopt te zieken dat ze dr opa's auto lelijk vind, en 1 keer zeggen is kennelijk niet genoeg, en dat moet een gave zijn? Die moeder moet in een gesticht en dat kind moet leren dat irritant gedrag niet gewenst is.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_76470355
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 06:43 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]

dat dus...

Ik vraag me serieus af hoe dat soort ouders omgaan met instituten en hun kinderen. Dus bijvoorbeeld school en dergelijke. Als school tegen mij zou zeggen dat mijn kind een storende factor is in de klas dan ga ik daar wat aan doen (wat weet ik nog niet maar goed.) Maar je kunt je toch niet voorstellen dat daar dan zo'n misbaksel vol minachting tegen de juf/meester zegt dat dat dan haar probleem is want Sophietje heeft een "gave" ??
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76470504
Mijn jongste kind is "met de helm op" geboren, d.w.z. dat de vruchtzak nog volledig om hem heen zat. Zowel de verloskundige als de kraamverzorgster wisten mij te vertellen, dat je dan een bijzonder kind hebt. Een gevoelig kind, paranormaal begaafd, nieuwe tijdskind.
Ik heb ze lekker uitgelachen
pi_76471921
Ik vind het vooral zielig voor die kinderen. Met een beetje realistische sturing vanuit de ouders hadden die kindjes volgens mij helemaal niet zo'n problemen op school hoeven hebben.
pi_76472312
Sommige mensen moet men echt verbieden om kinderen te hebben.
Dit is gewoon weer een excuus om je kind niet op te voeden. Moest mijn kind andere kinderen slaan, zou hij het wel geweten hebben.

http://nederlands.skepdic.com/dict_indigo.htm
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:41:10 #193
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_76472594
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:23 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat dus...

Ik vraag me serieus af hoe dat soort ouders omgaan met instituten en hun kinderen. Dus bijvoorbeeld school en dergelijke. Als school tegen mij zou zeggen dat mijn kind een storende factor is in de klas dan ga ik daar wat aan doen (wat weet ik nog niet maar goed.) Maar je kunt je toch niet voorstellen dat daar dan zo'n misbaksel vol minachting tegen de juf/meester zegt dat dat dan haar probleem is want Sophietje heeft een "gave" ??
Precies maar sowieso zijn deze vrouw en het kind waarschijnlijk al verloren. Iemand die dit aan de krant kan vertellen in de veronderstelling dat ze gelijk heeft en anderen waarschijnlijk hun kind erin gaan herkennen en haar groot gelijk geven, zegt alles.

Ik bedenk me opeens: stel dat Sofie echt een 'gave' heeft ( 1 op 1 miljard, want alleen japanners en amerikanen hebben gaven) dan nog is dit niet de manier om ermee om te gaan. Simpelweg omdat het eerste wat men denkt als ze dat kleine kreng zien is: Kutkind! en met een 'gave' zou ze dat moeten aanvoelen dus dan zou ze haar hele leven 'voelen' dat men haar een Kutkind vind. Zelfs Opa denkt waarschijnlijk eerst: Kutkind!!!! en dan kleinkind en dan na 3 minuten met haar en die onuitstaanbare moeder Kutkind!!!allebei

Ik denk dat die moeder in ieder geval geen 'normale' vrienden heeft. Had ze die dan is het contact steeds vager geworden omdat het kind het bloed vanonder hun nagels trok en niemand een Sofie op bezoek wil hebben. Niemand behalve: ouders van indigo kinderen. Hopelijk voor Sofie zit ze op een vrije school ik heb het idee dat die mensen wel beter met haar en haar moeder om kunnen gaan. Zit ze daar niet dan maakt die moeder het leven van dat kind een stuk moeilijker.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:49:33 #194
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_76472920
Het is dat ik geen kinderen wil, maar als ik ze wel zou willen zouden het indigo kinderen worden, stuk voor stuk.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:00:39 #195
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_76473320
wtf
vrije scholen zijn sowieso broedplaatsen voor mongolen

http://www.indigokinderen.nl/testen/nieuwetijdskind-test.php
38 uit 40

[ Bericht 22% gewijzigd door Syb-rund. op 06-01-2010 11:05:56 ]
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_76474954
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:41 schreef sweetlady-o het volgende:(...) en anderen waarschijnlijk hun kind erin gaan herkennen en haar groot gelijk geven
Ik denk dat de ironische toon van dit artikel leidt tot weinig herkenning en er wel voor zorgt dat het gros van de mensen die het gelezen hebben, nu nogal negatief over nieuwetijdskinderen en hun ouders zijn gaan denken (kijk maar naar de reacties in dit topic).
Ik denk dat dat ook de opzet is geweest van de schrijfster van het artikel; een stevige knuppel in het hoenderhok gooien.

Ik vraag me dan ook af hoe de reacties op eenzelfde artikel met een meer integere toonzetting geweest zou zijn. Dat er bijvoorbeeld ouders aan het woord zouden zijn gekomen die ook een moeilijk of gevoelig kind hebben, maar er door wat extra aandacht hun weg in hebben weten te vinden en een over het algemeen lief en probleemloos kind hebben dat gewoon meedraait op school. (Maar ja, zoiets is natuurlijk niet sensationeel genoeg voor in de krant )
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:04:35 #198
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_76478533
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:00 schreef Syb-rund. het volgende:
wtf
vrije scholen zijn sowieso broedplaatsen voor mongolen

http://www.indigokinderen.nl/testen/nieuwetijdskind-test.php
38 uit 40

ik heb zowel een vrije basis en middelbare school gezeten,

buiten een zeer individuele/persoonlijke aanpak, en wat creatievere lessen (koor, handenarbeid, euritmie , tuinbouw)

kreeg ik er gewoon de normale vakken (uit doodnormale havo/vwo boeken)

de lesindeling is echter wat anders (werkt met periode onderwijs)

wat echter wel een nadeel is van het vrije schoolonderwijs is dat er nog al wat "kwaliteit" verschil zit tussen verschillende vrije scholen, de scholen waarop ik gezeten heb was deze kwaliteit erg hoog.

ik had tot voor dit topic nog nooit van indigo/sterrenkinderen gehoord
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
pi_76479777
Misschien een hele foute opmerking, maar bij dit soort dingen vraag ik mij altijd af of er ook Marokkaanse/Turkse maw allochtone families hun kinderen bestempelen als nieuwetijdskind/kristalkind of whatever.

Volgens mij is het een eigenschap van inheemse nederlanders om zich van elk onrecht wat ze aangedaan wordt te verschuilen achter een eigen beeldvorming. Ontkennen, verdraaien.. vluchtgedrag nav de sterk veranderende maatschappij.

Als je kind gepest wordt op school, komt dat bv. niet omdat hij zich als een mongool gedraagt of negatieve aandacht vraagt, maar omdat het een zgn. nieuwetijdskind is oid.
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:35:00 #200
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_76479828
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:47 schreef pagadder het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ben een regenboogkind.
http://www.starmanproductions.nl/auratest/auratest.html
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo