abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76424557
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:42 schreef druppelkut het volgende:

[..]

VrienDING ?????????
Jah, ik kan nogsteeds niet helemaal aan het idee wennen Maar wees maar niet bang, ze is m'n eerste meissie en ik ben er harstikke gek mee
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:45 schreef druppelkut het volgende:
Oh, en als mannen geen porno kijken zijn ze volgens mij niet gezond
Mjah maar dat hoeft zij niet te weten Althans, nu nog niet, t.z.t. komt dat wel een keer
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 00:53:10 #52
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_76424568
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:49 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Nou dat doe ik ook. Ik rijd rustig en bewust, wat er toe leidt dat ik als zaterdagbeunhaas structureel 10 tot 15% zuiniger rijd dan de vaste chauffeur op de betreffende auto. Dat scheelt de baas een hoop centen. Verder vul ik netjes mijn uren in zoals ik ze ook daadwerkelijk gedraaid heb. Een kwartiertje lossen en een kwartiertje koffie zuipen bij de klant streep ik dus niet aan als een kwartiertje wachten en dan een kwartiertje lossen. Verder zorg ik dat ik de boel weer netjes heel en compleet terug op de dam zet, en behandel ik de boel zoals ik zou doen als het van mezelf was. Binnen die grenzen doe ik wat ik kan om e.e.a. zo snel mogelijk te laten verlopen. Ook als dat betekent dat ik dus de rit een beetje omgooi, een hoop kilometers (en dus rijuren) uitspaar, en dus mezelf qua uren wat in de vingers snijdt. En ik denk dat je als transportondernemer niet heel veel meer dan dat van je chauffeurs verwachten kunt
10% zuiniger rijden en een uur langer opschrijven is alsnog duurder voor de baas

Maar het is maar net hoe je het bekijkt inderdaad. Personeel zijn nooit 100% engeltjes. Als ik later een bedrijf heb met 100 man in dienst waarvan er 50 jouw weg volgen en 50 mijn weg, dan kan ik al geen beter personeel dromen denk ik
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_76424607
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:51 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja hoor, van ons werd verwacht dat wij laden en lossen gedeeltelijk als rust registreerden. We deden immers niks.
Dat heet jatten van je personeel. De enige afspraak die wij hebben is dat van ieder vol uur wachten het laatste kwartier gestreept wordt in het kader van 'je zit immers dat volle uur koffie te zuipen'. Nouja, vrede mee, zo is het eigenlijk ook. Maar die tijd dat ik wat voor de baas aan het doen ben, als in laden of lossen, krijg ik netjes betaald
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 00:55:23 #54
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76424617
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:51 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja hoor, van ons werd verwacht dat wij laden en lossen gedeeltelijk als rust registreerden. We deden immers niks.
Ik heb ooit eens op mijn kop gekregen dat ik in Schiedam 49 minuten stil had gestaan en toen pas ben gaan rijden.

Alsof die containers vanzelf gewisseld zijn in die 49 minuten

Ben daar aangekomen, containers gewisseld en 49 minuten later weer gaan rijden. Ik kreeg dat niet in z'n hoofd.
pi_76424639
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:53 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

10% zuiniger rijden en een uur langer opschrijven is alsnog duurder voor de baas

Maar het is maar net hoe je het bekijkt inderdaad. Personeel zijn nooit 100% engeltjes. Als ik later een bedrijf heb met 100 man in dienst waarvan er 50 jouw weg volgen en 50 mijn weg, dan kan ik al geen beter personeel dromen denk ik
Ik blijf er bij dat het minutenwerk is, op die paarhonderd km op een zaterdag scheelt dat écht geen vol uur. Zeker niet met een klant of 5, 6. En dan laat mij maar lekker 10% zuiniger rijden
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_76424665
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:55 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens op mijn kop gekregen dat ik in Schiedam 49 minuten stil had gestaan en toen pas ben gaan rijden.

Alsof die containers vanzelf gewisseld zijn in die 49 minuten

Ben daar aangekomen, containers gewisseld en 49 minuten later weer gaan rijden. Ik kreeg dat niet in z'n hoofd.
Zulke lui moet je eens een dagje meenemen. Zo heb ik mijn baas ook al eens een dagje meegenomen, zo van, nou kom dan maar eens kijken hoe het werkelijk gaat als je het er niet mee eens bent En mooi dat ik gelijk kreeg
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 00:58:14 #57
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_76424666
Tja, zo heb ik ook ooit bij een baas gezeten waar ik van mijn eerste collega geleerd heb dat je van het dock naar de parkeerplaats onder de 2kmpu moet rijden omdat de tacho dan niets registreert. Anders analyseren ze 's avonds je schijven en krijg je de koffieminuten niet betaald.

Daar heb ik niet lang gewerkt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_76424720
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:58 schreef Barcaconia het volgende:
Tja, zo heb ik ook ooit bij een baas gezeten waar ik van mijn eerste collega geleerd heb dat je van het dock naar de parkeerplaats onder de 2kmpu moet rijden omdat de tacho dan niets registreert. Anders analyseren ze 's avonds je schijven en krijg je de koffieminuten niet betaald.

Daar heb ik niet lang gewerkt.
Staat anders gewoon in de CAO dat je pauzes onbetaald zijn. Je zou als chauffeur de ballen moeten hebben om dat ook gewoon zo op te schrijven. En dan heb ik het niet over 3 minuten waarin je ff gauw een bak pleuâh naar binnen gooit, maar over een kwartiertje koffieleuten met de collega's

Edit: poh, bedtijd. Truste heren & dame
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 01:01:45 #59
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76424735
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:58 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Zulke lui moet je eens een dagje meenemen. Zo heb ik mijn baas ook al eens een dagje meegenomen, zo van, nou kom dan maar eens kijken hoe het werkelijk gaat als je het er niet mee eens bent En mooi dat ik gelijk kreeg
Stomme is dat hij 12 jaar chauffeur was daar. En toen planner is geworden.

Maar ja, als je zelf eerst bij een klant een kwartiertje koffie drinkt om vervolgens naar een tankstation te rijden om daar 3 kwartier te pakken, dan vertrouw je je personeel ook niet.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 01:04:55 #60
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_76424797
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 01:01 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Staat anders gewoon in de CAO dat je pauzes onbetaald zijn. Je zou als chauffeur de ballen moeten hebben om dat ook gewoon zo op te schrijven. En dan heb ik het niet over 3 minuten waarin je ff gauw een bak pleuâh naar binnen gooit, maar over een kwartiertje koffieleuten met de collega's

Edit: poh, bedtijd. Truste heren & dame
Ik heb het over even uit het dock, je auto op de parkeerplaats, even naar binnen voor een bak koffie en weer naar buiten. 3/4 minuten hooguit. Pauzes werden uiteraard gewoon afgetrokken.

Maar als je aan het einde van de maand een loonstrook krijg waar netjes je "gesmokkelde" minuten op gespecificeerd stonden is het voor mij vlug over. Ik werk toch zeker niet voor de Gestapo?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_76424861
Ik wil nu in elk geval een werkgever die wel de CAO ten volle naleeft zonder allerlei schimmige constructies om bepaalde dingen maar niet te hoeven betalen. En een bedrijf dat zijn personeel waardeert.

Maar goed, dat zal wel niet in de transport worden, ik moet nog maar eens even bedenken waar dan wel.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 01:15:04 #62
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_76424981
Welke regio?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_76425289
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 01:15 schreef Barcaconia het volgende:
Welke regio?
Regio Groningen.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 01:44:26 #64
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_76425434
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 01:34 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Regio Groningen.
Ja, daar ken ik toch helemaal niemand.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  dinsdag 5 januari 2010 @ 03:58:06 #65
273178 LoempiaLiza
Bloody fucking fantastic
pi_76426443
Over dat 80/90 rijden, ik heb dinsdags normaal een rit waarbij ik eerst vanuit Apeldoorn naar A'foort/H'wijk/Putten ga, dan in Alphen a/d Rijn laden voor A'doorn/A'doorn/Deventer/Meppel/Wolvega/Drachten, dan is 90 rijden het verschil tussen 9,5 rij-uren of 10,5. Een keer raden hoe hard ik rijd, het is trouwens een 600-650km met allemaal bekende adressen waarbij ik in Alphen nog wel eens een uur sta te laden. Heb het met toestemming uitgeprobeerd, dus het scheelt gewoon echt een rij-uur.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 07:48:18 #66
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_76427822
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 03:58 schreef LoempiaLiza het volgende:
Over dat 80/90 rijden, ik heb dinsdags normaal een rit waarbij ik eerst vanuit Apeldoorn naar A'foort/H'wijk/Putten ga, dan in Alphen a/d Rijn laden voor A'doorn/A'doorn/Deventer/Meppel/Wolvega/Drachten, dan is 90 rijden het verschil tussen 9,5 rij-uren of 10,5. Een keer raden hoe hard ik rijd, het is trouwens een 600-650km met allemaal bekende adressen waarbij ik in Alphen nog wel eens een uur sta te laden. Heb het met toestemming uitgeprobeerd, dus het scheelt gewoon echt een rij-uur.
En die ene keer dat je het probeerde was het niet toevallig ook slecht weer, files, ongelukken, verdwaalde dakduiven die te lang blijven staan bij het stoplicht, en noem maar op? Want die rit waar ik het over had is ook bijna 700km, maar aan 1 streep. En in principe doet een groter aantal adressen de behaalde winst juist teniet

Bovendien, het ging er niet om dat iedereen nou streepje 80 moet gaan rijden, maar om het verschil tussen tegen de begrenzer blijven hangen en dus gaan inhalen met 1 km/h verschil, of er achter blijven hangen en de knop van de cruise control een tik geven. Dan maar 1km/h langzamer. En dát scheelt je écht geen uur
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 10:47:09 #68
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_76429843
maar de gemiddelde domme vrachtwagenchauffeur denkt natuurlijk van wel.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 11:10:31 #69
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76430486
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:47 schreef Wupppie het volgende:
maar de gemiddelde domme vrachtwagenchauffeur denkt natuurlijk van wel.
Kun jij niet gewoon wegblijven uit dit topic?
Als je niks anders te melden hebt dan getroll.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 11:19:14 #70
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_76431306
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:47 schreef Wupppie het volgende:
maar de gemiddelde domme vrachtwagenchauffeur denkt natuurlijk van wel.
Kom maar eens een dagje mee, kijken of de gemiddelde chauffeur zo dom is
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 11:36:37 #72
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76431432
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:19 schreef TommyGun het volgende:
Spareribs op de A67 Geldrop http://www.nu.nl/binnenla(...)veel-ongelukken.html
Er zijn wel een paar gevalletjes meer gebeurd vandaag

ik ben al een hele tijd aan het proberen om van ZO Brabant naar de europoort te rijden. Geen succes. Ben namelijk al bij Prinsenbeek
  dinsdag 5 januari 2010 @ 11:40:31 #73
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76431589
Volgens mij ligt er op de A16 een auto in het water. Komen net 1 pliesiewagen en 2 brandweerauto's voorbij. Waarvan 1 hoogwerker en 1 met een bootje erachter.

Correctie: 2 pliesies
pi_76431999
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:53 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

10% zuiniger rijden en een uur langer opschrijven is alsnog duurder voor de baas

Maar het is maar net hoe je het bekijkt inderdaad. Personeel zijn nooit 100% engeltjes. Als ik later een bedrijf heb met 100 man in dienst waarvan er 50 jouw weg volgen en 50 mijn weg, dan kan ik al geen beter personeel dromen denk ik
Het belangrijkste is toch wel dat ze de weg volgen en niet zomaar afslaan waar helemaal geen bocht is.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:39:56 #75
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76433630
Niks gezien op de 16. Wel dat de sporen van die auto's voor de moerdijkbrug de berm in en naar beneden gingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')