quote:
Mijn Friedrich-Werner Matthias Johann Erdmann Graf von der Schulenburg werd ook verwijderd, en toen kwam ik terug met Barry!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:04 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja, door alles wat er net is gebeurd.
K weet niet hoe lang die het volhoudt, meestal als je dezelfde foto + naam gebruikt ben je binnen een paar dagen weer wegquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:41 schreef AdvancedPower het volgende:
De nieuwe Jenz:
http://jenz--janssen.hyves.nl/
Voeg even toe.
We zullen zien.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:49 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
K weet niet hoe lang die het volhoudt, meestal als je dezelfde foto + naam gebruikt ben je binnen een paar dagen weer weg
Iedereen is verwijderdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:05 schreef standaard_broodrooster het volgende:
wtf is er gebeurd?![]()
![]()
al jullie krabbels zijn bij mij weggehaald zonder zelf gedaan te hebben
quote:
ik nietquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:27 schreef thingamajig het volgende:
Suusje, het is inderdaad een heel leuk topic. Zo leuk dat iedereen moet mee kunnen genieten. Daarom vind je het vast niet erg dat ik Hyves HQ de link even heb gestuurd.
Geen dank
We zijn toch allemaal al verwijderd, dus waar doe je het voor?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:27 schreef thingamajig het volgende:
Suusje, het is inderdaad een heel leuk topic. Zo leuk dat iedereen moet mee kunnen genieten. Daarom vind je het vast niet erg dat ik Hyves HQ de link even heb gestuurd.
Geen dank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |