Ja weet ik, maar de soeps maken het dan weer verdacht.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:08 schreef fredhaak het volgende:
Ach Famkemet die foto's zal het voor jouw wel meevallen, die foto's zijn echt geweldig
Doe dan tenminste nog een echte en geen buikspreekpop.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:08 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Er mist een neger:
[ afbeelding ]
heeft iemand meer foto's van Tyrone?
Dat is het juist, hij is echtquote:Op maandag 4 januari 2010 23:17 schreef Koenani het volgende:
[..]
Doe dan tenminste nog een echte en geen buikspreekpop.
Dat gebeurt niet (denk ik).quote:Op maandag 4 januari 2010 23:16 schreef fredhaak het volgende:
Ik zou t niet zo erg vinden als Gremco naar de schroothoop gaat, zolang ze maar geen IP ban geven... ik heb ook gewoon een ECHT hyves profiel, en gremco was toch jong/onbekend dus wat boeit het
Dat is goed nieuwsquote:Op maandag 4 januari 2010 23:40 schreef Suusje-V het volgende:
Ben toegelaten met m'n echte hyve op anti--fakers.hyves.nl of iets dergelijks..
En tot mijn grote verbazing staat geen van ons allen er tussen!
Tsja, ik denk dat we er maar mee moeten leren leven.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:44 schreef fredhaak het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws![]()
Alleen ik wil ook wel eens weten waar die niet-okee ers vandaan komen, want dat is denk ik toch het probleem, iedereen kan dit lezen en die profielen zien.. en mensen die nep-hyvers niet waarderen klikken zo op 'niet oke' dus behalve een nephyverforum starten, kan je weinig doen
Klopt, Famke ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:14 schreef AdvancedPower het volgende:
Volgens mij is Jenz al verwijderd. Ik kan niet meer inloggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |