Als je dat nou even in de TT had gezet, was ik er op voorbereid.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De tekst is beter dan de paint
Dat paste er niet meer inquote:Op maandag 4 januari 2010 22:51 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Als je dat nou even in de TT had gezet, was ik er op voorbereid.
Niet mis met lachen op een crematie ... (meestal zijn het ook zenuwen )quote:Op maandag 4 januari 2010 20:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
knip
Ik schaam me alleen heel erg voor me zelf en voel me er 'slecht' door
Klacht: moeten lachen tijdens een crematie
[ afbeelding ]
Omdat de kinderen dat toch niet echt een nummer vonden voor de crematie ...quote:Op maandag 4 januari 2010 23:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Met de vlam in de pijp!
Waarom is die uiteindelijk niet meer gedraaid dan?
Dit is echt van die slapstick muziek trouwens, vind ikquote:Op maandag 4 januari 2010 23:10 schreef prupke het volgende:
[..]
Omdat de kinderen dat toch niet echt een nummer vonden voor de crematie ...
Ik had het wel tof gevonden
Mijn oma had humor en karakter![]()
ze is op dit nummer de oven in gegaan (ik weet ff niet wie het origineel heeft gemaakt )
+1000 karmapunten bij zijn vriendin gekquote:Op maandag 4 januari 2010 20:33 schreef koningdavid het volgende:
Respect voor TS overigens dat hij zijn vriendin aanbood mee te gaan.
echte laurel &hardy muziekquote:Op maandag 4 januari 2010 23:39 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Dit is echt van die slapstick muziek trouwens, vind ik
Wat gebeurde erquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:35 schreef TommyGun het volgende:
Herkenbaar, ik ben ook wel 's in de lach geschoten tijdens een crematie
Verderop zat iemand met een zeer jong kind, die begon stom te doen waardoor ik moest lachenquote:
Ik had m'n kraag wel naar beneden staan hoor, maar ik ben niet zo goed met paint zoals je zietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:37 schreef Rafelbaard het volgende:
Als ik de kraag van ts zie in de paint krijg ik dit beeld.
[ afbeelding ]
Deze jongen heeft het syndroom van Angelman!!! geen Down!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:48 schreef wise het volgende:
mongolen en dan stil zijn in een grote zaal?
hoorde je geen;
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |