Als je dat nou even in de TT had gezet, was ik er op voorbereid.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De tekst is beter dan de paint
Dat paste er niet meer inquote:Op maandag 4 januari 2010 22:51 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Als je dat nou even in de TT had gezet, was ik er op voorbereid.
Niet mis met lachen op een crematie ... (meestal zijn het ook zenuwen )quote:Op maandag 4 januari 2010 20:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
knip
Ik schaam me alleen heel erg voor me zelf en voel me er 'slecht' door
Klacht: moeten lachen tijdens een crematie
[ afbeelding ]
Omdat de kinderen dat toch niet echt een nummer vonden voor de crematie ...quote:Op maandag 4 januari 2010 23:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Met de vlam in de pijp!
Waarom is die uiteindelijk niet meer gedraaid dan?
Dit is echt van die slapstick muziek trouwens, vind ikquote:Op maandag 4 januari 2010 23:10 schreef prupke het volgende:
[..]
Omdat de kinderen dat toch niet echt een nummer vonden voor de crematie ...
Ik had het wel tof gevonden
Mijn oma had humor en karakter![]()
ze is op dit nummer de oven in gegaan (ik weet ff niet wie het origineel heeft gemaakt )
+1000 karmapunten bij zijn vriendin gekquote:Op maandag 4 januari 2010 20:33 schreef koningdavid het volgende:
Respect voor TS overigens dat hij zijn vriendin aanbood mee te gaan.
echte laurel &hardy muziekquote:Op maandag 4 januari 2010 23:39 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Dit is echt van die slapstick muziek trouwens, vind ik
Wat gebeurde erquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:35 schreef TommyGun het volgende:
Herkenbaar, ik ben ook wel 's in de lach geschoten tijdens een crematie
Verderop zat iemand met een zeer jong kind, die begon stom te doen waardoor ik moest lachenquote:
Ik had m'n kraag wel naar beneden staan hoor, maar ik ben niet zo goed met paint zoals je zietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:37 schreef Rafelbaard het volgende:
Als ik de kraag van ts zie in de paint krijg ik dit beeld.
[ afbeelding ]
Deze jongen heeft het syndroom van Angelman!!! geen Down!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:48 schreef wise het volgende:
mongolen en dan stil zijn in een grote zaal?
hoorde je geen;
Je hoeft toch ook niet per se Down te hebben om een mongool te zijn?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:06 schreef prupke het volgende:
[..]
Deze jongen heeft het syndroom van Angelman!!! geen Down!
Tis wel klaagbaak hier maar dit vind ik wel een grote vergissing van jouw kant uit!!!
Iemand met syndroom van Down is een "mongool" per definitiequote:Op woensdag 6 januari 2010 01:14 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet per se Down te hebben om een mongool te zijn?
Als je verstandelijk gehandicapt bent heb je lang niet altijd het Down syndroom hoor
geen vergissing, want charlie, die ook dat syndroom heeft, kan alleen bepaalde geluidjes maken;quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:06 schreef prupke het volgende:
[..]
Deze jongen heeft het syndroom van Angelman!!! geen Down!
Tis wel klaagbaak hier maar dit vind ik wel een grote vergissing van jouw kant uit!!!
Ik snap dat nou ook niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:36 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Iemand met syndroom van Down is een "mongool" per definitie.
edit: Behalve iemand uit Mongolië, dat is natuurlijk ook een Mongool.
Juist, zie bovenstaande post van mijquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:23 schreef wise het volgende:
[..]
geen vergissing, want charlie, die ook dat syndroom heeft, kan alleen bepaalde geluidjes maken;
euheuheuheuh
Nee hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:36 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Iemand met syndroom van Down is een "mongool" per definitie.
edit: Behalve iemand uit Mongolië, dat is natuurlijk ook een Mongool.
Verstandelijk beperkten. Noemen ze dat in het vak.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:41 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Nee hoor.
Verstandelijk gehandicapten in het algemeen worden 'mongool' genoemd.
Kan ik er wat aan doen dat dat meestal Downies zijn
Heb jij een kogel door je oor gehad?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:27 schreef Pixie. het volgende:
Niet slecht voelen ts
Ik zou het denk ik ook hebben als iemand zulke muziek zou afspelen
en je kende diegene ook niet
dus niet druk maken
Waarom denk je dat ze mensen met het downsyndroom een mongool noemen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:14 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet per se Down te hebben om een mongool te zijn?
Als je verstandelijk gehandicapt bent heb je lang niet altijd het Down syndroom hoor
They'd fuckin' better.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:45 schreef Tahiti het volgende:
Wie wil er nou dat je hele familie en al je vrienden verdrietig zijn op je begrafenis?
Je zei 'hond'.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:30 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind je maar een respectloze hond eigenlijk :
mening herzien: kuddos voor TS dat hij zn lachen toch kon inhouden uiteindelijk![]()
extra: RIP aan de nabestaanden
Ik moest ook lachen bij de katholieke begrafenis van mijn opa. Maar dat was meer omdat hij de enige katholiek was in die hele kerk, plus de domineequote:Op donderdag 7 januari 2010 00:33 schreef Fides het volgende:
Ik heb zelf ook flink moeten lachen tijdens de (katholieke) begrafenis van mijn opa. Mijn jongere broertje snapte een aantal van de katholieke rituelen (die kruisjes van as, wierook, hostie etc.) niet en vroeg zich soms iets te luidruchtig af wat er nou aan de hand was. Zelfs op de begrafenis van je opa kan je daarvan in de lach schieten.
Dat zijn de grappigste dominees. Die katholieke varianten. Een beschermde, nagenoeg uitgestorven soort.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen bij de katholieke begrafenis van mijn opa. Maar dat was meer omdat hij de enige katholiek was in die hele kerk, plus de dominee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |