abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76414015
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:50 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Daar had ik het óók over.
Straks gaat de overledenen je haunten omdat je hebt gelachen op die begrafenis
[..]

Daar heb ik ook nooit wat over gezegd, dus dit zinnetje van jóú slaat nergens op.
Lees anders ff wat posts van mij terug.
Ik had het in die post die jij quote meer over hardop lachen op begravenissen in het algemeen, niet over de begrafenis waar TS bij was.
Alle respect voor TS voor zijn nette gedrag, ik had het waarschijnlijk niet veel beter gedaan in zijn situatie
OK. Als de dode een lollige vent was dan komt er vast en zeker wel een anekdote van hem voorbij bij de speech. Uiteraard wordt er in zo'n geval dan gelachen.

Een goeie begrafenisspeech moet het leven en het karakter van de dode in een tamelijk kort verhaal kunnen samenvatten. Dat kan helemaal serieus zijn, maar kan ook grappige elementen bevatten. Ligt eraan wat voor persoon het was.
pi_76414063
Er was gelukkig niet zo'n rijtje met close nabestaanden

De mensen die close met het meisje waren wilde zelf nog afscheid nemen van de kist.
Wij gingen alvast naar de koffiekamer.

Daarna heeft mijn vriendin wel met een aantal mensen gepraat die ze kent.
Ik had even koffie en thee voor ze gehaald
  maandag 4 januari 2010 @ 20:58:43 #53
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_76414125
Dit had ik een keer bij een begrafenis. 1 Van die personeelsleden (vrouw) van dat uitvaarcentrum was ZÓ ontzettend lelijk, en ze keek heel serieus. Ik hield het echt niet meer toen ze een rare beweging maakte met haar arm waardoor ik echt keihard in lachen uitbarstte . Ja echt respectloos maar ik kon het echt niet inhouden (maar snel weggelopen).

Was trouwens m'n buurvrouw die overleden was
Jonge, ik bin op de weaze
pi_76414151
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:53 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Okee, maar wat moeten die nabestaanden van de overledene dan met zo'n meid? Ik kan me niet voorstellen dat zij op een random meid zitten te wachten. Ook niet als het je wordt gegeven.
Als je de OP nóg beter had gelezen was je te weten gekomen dat de vriendin van TS (a.k.a. 'Die meid') een bekende was van de overledene (niet van de nabestaanden) omdat ze stage had gelopen bij een gehandicapten instelling.
TS was zo vriendelijk om haar daar naartoe te rijden, anders kon ze niet komen, dus daarom was TS er ook bij. TS was natuurlijk verder geen bekende van de overledene.
pi_76414152
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
... stervenskoud ...
Wat is dit nou voor half werk?
Stervenskoud en géén paint?
Farts are jazz to assholes
pi_76414213
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:59 schreef trabant het volgende:

[..]

Wat is dit nou voor half werk?
Stervenskoud en géén paint?
Ik zal een paint maken
  maandag 4 januari 2010 @ 21:00:51 #57
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_76414218
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:59 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Als je de OP nóg beter had gelezen was je te weten gekomen dat de vriendin van TS (a.k.a. 'Die meid') een bekende was van de overledene (niet van de nabestaanden) omdat ze stage had gelopen bij hulp voor verstandelijk gehandicapten.
TS was zo vriendelijk om haar daar naartoe te rijden, anders kon ze niet komen, dus daarom was TS er ook bij. TS was natuurlijk verder geen bekende van de overledene.
Dat snap ik. Maar wat is dat dan met dat geven? Wat wordt er gegeven, aan wie, door wie.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_76414241
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Er waren wel belegde broodjes, maar had al gegeten

Mijn opa wilde perse ontbijtkoek ipv cake op zijn begrafenis
Voor de opa van een vriend van mij hadden we allemaal broodjes haring gemaakt en oliebollen gebakken want dat vond hij het aller lekkerst
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_76414258
Je TS zorgde voor een soort van dagdroom waarin ik alles zelf beleefde

Machtig verhaal!

Je bent trouwens wel eerlijk en open op het forum
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_76414296
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:00 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Dat snap ik. Maar wat is dat dan met dat geven? Wat wordt er gegeven, aan wie, door wie.
Een of andere domme FOK!ker die nog nooit sex heeft gehad heeft die post op de vorige pagina geplaatst.
Iets van "Heb je die meid nog gegeven of niet?". Waarmee hij dus doelt op "Heb je nog sex met die meid gehad?".
Maar die pauper heeft de OP maar half gelezen waardoor hij niet concludeerde dat (als 'die meid' zijn vriendin zou zijn) hij sowieso wel met haar gebatst zou hebben.
Dit heeft verder niets met die hele crematie te maken trouwens maarja

edit: zo pienter ben je trouwens niet, hoor
pi_76414301
Gvd, wat is die paint binnen windows 7 kut zeg
  maandag 4 januari 2010 @ 21:02:53 #62
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_76414317
Respect voor Ts

1 hij ging met een vriendin mee naar een crematie van iemand die ze niet kent
2 hij weet haar lachen in te houden
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_76414361
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:02 schreef DeBassist het volgende:
Respect voor Ts

1 Ze ging met een vriendin mee naar een crematie van iemand die ze niet kent
2 ze weet haar lachen in te houden
Ze
  maandag 4 januari 2010 @ 21:04:03 #64
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_76414383
ik zag de fout al

wordt aangepast
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  maandag 4 januari 2010 @ 21:04:30 #65
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_76414410
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:02 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Een of andere domme FOK!ker die nog nooit sex heeft gehad heeft die post op de vorige pagina geplaatst.
Iets van "Heb je die meid nog gegeven of niet?". Waarmee hij dus doelt op "Heb je nog sex met die meid gehad?".
Maar die pauper heeft de OP maar half gelezen waardoor hij niet concludeerde dat (als 'die meid' zijn vriendin zou zijn) hij sowieso wel met haar gebatst zou hebben.
Dit heeft verder niets met die hele crematie te maken trouwens maarja
Vaag. In normale omgangstaal - eventueel aangepast naar het niveau van een scholier - zou zijn: "Heb je haar nog geneukt?".

Klacht: Taalverloedering.
pi_76414463
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:02 schreef DeBassist het volgende:
Respect voor Ts

1 Ze ging met een vriendin mee naar een crematie van iemand die ze niet kent
2 ze weet haar lachen in te houden
'ze'?
Wel respect ja, maar dat had ik al gezegd.

Ik zie hier trouwens veel mensen langskomen met het zelfde idee voor een begrafenis als die van mij
Gewoon simpel, niet al te treurig, er mag gelachen worden, als hapje na de ceremonie iets lekkers (wat de overledene het lekkerst vond), etc.
Ben blij dat we niet meer in zo'n zwartekousen-samenleving leven, zoals vroeger in de '50s ofzo
  maandag 4 januari 2010 @ 21:05:47 #67
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_76414473
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:31 schreef Cascade het volgende:
Coupling! Beste sitcom die er is, op het laatste seizoen na.
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_76414506
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:04 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Vaag. In normale omgangstaal - eventueel aangepast naar het niveau van een scholier - zou zijn: "Heb je haar nog geneukt?".

Klacht: Taalverloedering.
Juist, maar jij komt vrij dom op mij over aangezien je niet weet wat tegenwoordig de nieuwe FOK! zin blijkt te zijn 'heb je haar gegeven'/'zou je haar geven'. Dus ik paste het even aan naar de taal die jij wel zou lijken te begrijpen. Maar neuken is dus ook goed
pi_76414556
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Nee, al 2.5 maand niet doordat m'n toompje gescheurd is
Maar daarvoor natuurlijk wel
Ahh kut voor je
Maarja, dat kon ik niet ruiken natuurlijk
  maandag 4 januari 2010 @ 21:10:17 #70
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_76414685
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:06 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Juist, maar jij komt vrij dom op mij over aangezien je niet weet wat tegenwoordig de nieuwe FOK! zin blijkt te zijn 'heb je haar gegeven'/'zou je haar geven'. Dus ik paste het even aan naar de taal die jij wel zou lijken te begrijpen. Maar neuken is dus ook goed
Ik heb zelfs de meeste zaken uit de taalverkrachting van 1995 niet meegekregen. Nederlands is al moeilijk genoeg zonder dat men er steeds zaken aan gaat veranderen welke totaal onlogisch zijn.
  † In Memoriam † maandag 4 januari 2010 @ 21:11:14 #71
230491 Zith
pls tip
pi_76414723
Limburgse begravenissen zijn de vrolijkste die ik heb meegemaakt, natuurlijk dit alles bij een vlaaien buffet.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_76414738
Ik moest lachen door dit topic. maar toch zeer herkenbaar, moeten lachen op de verkeerde momenten
pi_76414811
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:10 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Ik heb zelfs de meeste zaken uit de taalverkrachting van 1995 niet meegekregen. Nederlands is al moeilijk genoeg zonder dat men er steeds zaken aan gaat veranderen welke totaal onlogisch zijn.
Ik kan ook niet tegen die zinnetjes met 'geven' enzo hoor, vind het maar kansloos.
Denken dat ieder random zinnetje/woordje zomaar wordt geaccepteerd en overal gebruikt/begrepen wordt op FOK!
Zeg wat mij betreft maar gewoon neuken of batsen
  maandag 4 januari 2010 @ 21:15:38 #74
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_76414944
Ik moest lachen om de OP
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_76415020
Nu met paint in de OP

is er een mod die [PAINT] achter de TT wil zetten ?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')