OK. Als de dode een lollige vent was dan komt er vast en zeker wel een anekdote van hem voorbij bij de speech. Uiteraard wordt er in zo'n geval dan gelachen.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:50 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Daar had ik het óók over.
Straks gaat de overledenen je haunten omdat je hebt gelachen op die begrafenis
[..]
Daar heb ik ook nooit wat over gezegd, dus dit zinnetje van jóú slaat nergens op.
Lees anders ff wat posts van mij terug.
Ik had het in die post die jij quote meer over hardop lachen op begravenissen in het algemeen, niet over de begrafenis waar TS bij was.
Alle respect voor TS voor zijn nette gedrag, ik had het waarschijnlijk niet veel beter gedaan in zijn situatie
Als je de OP nóg beter had gelezen was je te weten gekomen dat de vriendin van TS (a.k.a. 'Die meid') een bekende was van de overledene (niet van de nabestaanden) omdat ze stage had gelopen bij een gehandicapten instelling.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Okee, maar wat moeten die nabestaanden van de overledene dan met zo'n meid? Ik kan me niet voorstellen dat zij op een random meid zitten te wachten. Ook niet als het je wordt gegeven.
Ik zal een paint makenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:59 schreef trabant het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor half werk?
Stervenskoud en géén paint?
Dat snap ik. Maar wat is dat dan met dat geven? Wat wordt er gegeven, aan wie, door wie.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:59 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Als je de OP nóg beter had gelezen was je te weten gekomen dat de vriendin van TS (a.k.a. 'Die meid') een bekende was van de overledene (niet van de nabestaanden) omdat ze stage had gelopen bij hulp voor verstandelijk gehandicapten.
TS was zo vriendelijk om haar daar naartoe te rijden, anders kon ze niet komen, dus daarom was TS er ook bij. TS was natuurlijk verder geen bekende van de overledene.
Voor de opa van een vriend van mij hadden we allemaal broodjes haring gemaakt en oliebollen gebakken want dat vond hij het aller lekkerstquote:Op maandag 4 januari 2010 20:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Er waren wel belegde broodjes, maar had al gegeten
Mijn opa wilde perse ontbijtkoek ipv cake op zijn begrafenis
Een of andere domme FOK!ker die nog nooit sex heeft gehad heeft die post op de vorige pagina geplaatst.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar wat is dat dan met dat geven? Wat wordt er gegeven, aan wie, door wie.
Zequote:Op maandag 4 januari 2010 21:02 schreef DeBassist het volgende:
Respect voor Ts
1 Ze ging met een vriendin mee naar een crematie van iemand die ze niet kent
2 ze weet haar lachen in te houden
Vaag. In normale omgangstaal - eventueel aangepast naar het niveau van een scholier - zou zijn: "Heb je haar nog geneukt?".quote:Op maandag 4 januari 2010 21:02 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Een of andere domme FOK!ker die nog nooit sex heeft gehad heeft die post op de vorige pagina geplaatst.
Iets van "Heb je die meid nog gegeven of niet?". Waarmee hij dus doelt op "Heb je nog sex met die meid gehad?".
Maar die pauper heeft de OP maar half gelezen waardoor hij niet concludeerde dat (als 'die meid' zijn vriendin zou zijn) hij sowieso wel met haar gebatst zou hebben.
Dit heeft verder niets met die hele crematie te maken trouwens maarja
'ze'?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:02 schreef DeBassist het volgende:
Respect voor Ts
1 Ze ging met een vriendin mee naar een crematie van iemand die ze niet kent
2 ze weet haar lachen in te houden
Coupling! Beste sitcom die er is, op het laatste seizoen na.quote:
Juist, maar jij komt vrij dom op mij over aangezien je niet weet wat tegenwoordig de nieuwe FOK! zin blijkt te zijn 'heb je haar gegeven'/'zou je haar geven'. Dus ik paste het even aan naar de taal die jij wel zou lijken te begrijpen. Maar neuken is dus ook goedquote:Op maandag 4 januari 2010 21:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Vaag. In normale omgangstaal - eventueel aangepast naar het niveau van een scholier - zou zijn: "Heb je haar nog geneukt?".
Klacht: Taalverloedering.
Ahh kut voor jequote:Op maandag 4 januari 2010 20:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, al 2.5 maand niet doordat m'n toompje gescheurd is
Maar daarvoor natuurlijk wel
Ik heb zelfs de meeste zaken uit de taalverkrachting van 1995 niet meegekregen. Nederlands is al moeilijk genoeg zonder dat men er steeds zaken aan gaat veranderen welke totaal onlogisch zijn.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:06 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Juist, maar jij komt vrij dom op mij over aangezien je niet weet wat tegenwoordig de nieuwe FOK! zin blijkt te zijn 'heb je haar gegeven'/'zou je haar geven'. Dus ik paste het even aan naar de taal die jij wel zou lijken te begrijpen. Maar neuken is dus ook goed
Ik kan ook niet tegen die zinnetjes met 'geven' enzo hoor, vind het maar kansloos.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik heb zelfs de meeste zaken uit de taalverkrachting van 1995 niet meegekregen. Nederlands is al moeilijk genoeg zonder dat men er steeds zaken aan gaat veranderen welke totaal onlogisch zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |