Nou.. over Burton en Ride:quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:03 schreef eqjim het volgende:
Over sierrasnowboard.com: ik haal daar praktisch alles. Vooral last season spullen zit vaak enorme korting (tot 70%) op, en dat icm de lage dollar is het echt een feest om spullen te kopen. Helaas versturen ze geen Burton en Ride naar Europa (om de Europese dealers te beschermen), maar daar is ook nog wel een mouw aan te passen.
Nu staat er het volgende op de website:quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:55 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
Nou.. over Burton en Ride:
Burton producten kun je niet bestellen als je niet in US woont (krijg je een melding als je die in je mandje stopt en je naw invult), over Ride staat dezelfde melding. Ik heb toen heel eigenwijs toen mn bestelling gedaan (Ride snowboardje + bindingen van mn gf)... En die bestelling is gewoon gelukt (jaar geleden)
Tja, alleen dat soort verhalen brengen je al sterk aan het twijfelen...er zit hier een ski zaak in de buurt die zéér goed (en prijzig) staat aangeschreven als een zeer goede zaak, ben er ook ff binnen gelopen en hij zegt ook dat hij alles kan, maar had nog nooit van Bataleon gehoort, en dan twijfel je toch wel om je goede bordje erheen te brengen...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je weet dus waar je de volgende keer je spullen haalt
[..]
Je kunt hem beter eerst laten maken en dan laten waxen. Op zich hoeft het maken niet zo'n probleem te vormen. Gewoon wat krassen opvullen heb je geen last van de TBT. Met handmatig waxen is het ook niet echt een probleem. Je moet alleen oppassen met het slijpen van je belag. Ik heb een verhaal gehoord dat er een jongen met een Bataleon was die hem naar een winkel bracht die Bataleon niet kenden en die vent had lopen slijpen omdat hij zag dat er "iets raars met het belag" was
Dat was wel een paar jaar geleden dus ik denk dat iedereen nu wel TBT kent en anders kun je het altijd nog aangeven als je hem weg brengt en vragen of ze hem handmatig willen waxen.
Bedankt voor je link!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:13 schreef BettyWeter het volgende:
[..]
Heb jij toen je je board kocht geen kaartje gekregen voor 3 gratis beurten bij Duijvestein? Ik namelijk wel toen ik mijn vriendin mijn Jam daar kocht. Dan kost het je wel wat tijd om naar Zoetermeer te komen, maar kost de reparatie je niets...
W.b.t. slijpen zou je altijd deze pagina uit de brochure van Bataleon kunnen printen en aan de winkel geven: http://www.mediafire.com/?xjz5hz3ygnm - daar staat in wat ze moeten doen. Verder natuurlijk duidelijk maken dat je board NIET plat is ;-)
Nog 10 uurquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:51 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Baas boven baas![]()
Waar ga je heen?
Om nog maar even te reageren....quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:34 schreef ffknallen het volgende:
[..]
Nu staat er het volgende op de website:
International shipping restrictions:
*Burton, GNU, Lib Tech is not available for international purchases.
Ellmau, Wilder Kaiser Brixtenal, Oostenrijk... gelukkig afgelopen week nog wat sneeuw gevallen, nu 80 berg, 35 dal. Geen enorme hoeveelheden, maar volgens mij moet het daar goed mee te doen zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:51 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Baas boven baas![]()
Waar ga je heen?
Ik snap dat je daar met je shop belang bij hebt, maar heb je ook andere redenen daarvoor?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Om nog maar even te reageren....
En terecht! Zouden ze met alle merken moeten doen
Fijn betaalbaar daarquote:
Waar denk je dat de vervoer/distributeurs/kantoren/vertegenwoordigers van betaald worden? Dat spul wordt grotendeels in Amerika China gemaakt en gaat dan via Amerika naar Europa denk ik. En in al die landen moeten er mensen zijn die het aan shops verkopen e.d. Dat kost allemaal geld, en dat betalen wij meer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik snap dat je daar met je shop belang bij hebt, maar heb je ook andere redenen daarvoor?
Ik vind het zelf altijd zacht gezegd bijzonder dat zoveel spullen in Amerika zoveel goedkoper zijn dan hier, terwijl de verzendkosten zelfs bij kleine bestellingen absoluut niet in de buurt komen van het verschil.
Heerlijk gebied daar, wil er wel weer eens naar terugquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:14 schreef BettyWeter het volgende:
[..]
Ellmau, Wilder Kaiser Brixtenal, Oostenrijk... gelukkig afgelopen week nog wat sneeuw gevallen, nu 80 berg, 35 dal. Geen enorme hoeveelheden, maar volgens mij moet het daar goed mee te doen zijn
Waar ga jij heen?
Nou dat dus. Rechtstreeks vanuit China naar Europa is natuurlijk stukken goedkoper.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:28 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Waar denk je dat de vervoer/distributeurs/kantoren/vertegenwoordigers van betaald worden? Dat spul wordt grotendeels in Amerika China gemaakt en gaat dan via Amerika naar Europa denk ik. En in al die landen moeten er mensen zijn die het aan shops verkopen e.d. Dat kost allemaal geld, en dat betalen wij meer.
En natuurlijk die 80% marge van de verkopende partij moet er nog overheen.
Ben erg benieuwd, we gaan er voor het eerst heen. Nog tips voor fijne pistes en/of hutten?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Heerlijk gebied daar, wil er wel weer eens naar terug. Jammer dat het relatief wat lager ligt (minder sneeuw en als er een tijdje weinig gevallen is pap in de dalafdaling) ...
Zo daar vraag je me wat, ik ben altijd gewoon achter andere mensen aangegaan of willekeurig wat pistes uitgekozen en gewoon vanaf gegaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:54 schreef BettyWeter het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd, we gaan er voor het eerst heen. Nog tips voor fijne pistes en/of hutten?
Er zit gewoon een hoop meer geld vast aan het importeren van spullen voor de europese markt. Lang niet alles wordt in Amerika gemaakt. Gnu en Lib Tech wordt gewoon in Amerika (near canadaquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik snap dat je daar met je shop belang bij hebt, maar heb je ook andere redenen daarvoor?
Ik vind het zelf altijd zacht gezegd bijzonder dat zoveel spullen in Amerika zoveel goedkoper zijn dan hier, terwijl de verzendkosten zelfs bij kleine bestellingen absoluut niet in de buurt komen van het verschil.
Ik wou dat ik 80% winst maakte op elk board wat ik verkoopquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:28 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Waar denk je dat de vervoer/distributeurs/kantoren/vertegenwoordigers van betaald worden? Dat spul wordt grotendeels in Amerika China gemaakt en gaat dan via Amerika naar Europa denk ik. En in al die landen moeten er mensen zijn die het aan shops verkopen e.d. Dat kost allemaal geld, en dat betalen wij meer.
En natuurlijk die 80% marge van de verkopende partij moet er nog overheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |